suppeiboks Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skype og Newsleecher forsvinner når jeg gjenoppretter dem, det ser ut som de forsvinner ut av monitoren. Jeg har 2 monitorer og det ser riktignok ut som om de forsvinner ut av skjermen, men de er ikke aktive i monitor nr 2. Det hjelper heller ikke å deaktivere monitor nr 2. Jeg har forsøkt å avinstallere/reinstallere, men det hjelper ikke, jeg får med andre ord ikke brukt programmene, noe som er en anelse plagsomt. Setter pris på forslag. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er de fremdeles tilstede på oppgavelinjen, eller forsvinner de der også? Hvis de er tilstede så høyreklikker du der og velger 'Move', så bruker du piltastene for å trekke de inn på skjermen. Lenke til kommentar
suppeiboks Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Er de fremdeles tilstede på oppgavelinjen, eller forsvinner de der også?Hvis de er tilstede så høyreklikker du der og velger 'Move', så bruker du piltastene for å trekke de inn på skjermen. De er fortsatt tilstede i oppgavelinjen, men de eneste valgene jeg har er maksimer og minimer, tenkte tanken men det skar seg... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er 'Restore' tilgjengelig i den menyen? Max og Min er normalt de eneste valgene hvis programmet er minimert eller fullskjerm. Når det kjører i vindu skal 'Move' bli tilgjengelig. Lenke til kommentar
suppeiboks Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Er 'Restore' tilgjengelig i den menyen? Max og Min er normalt de eneste valgene hvis programmet er minimert eller fullskjerm. Når det kjører i vindu skal 'Move' bli tilgjengelig. Liten rettelse, det er ikke minimer og maksimer, men minimer og gjenopprett som er de eneste alternativene jeg har når jeg høyreklikker programmet. Så man skulle tro at begge programmene er fullskjerm eller minimert for at jeg ikke skal kunne flytte på de. Men feks skype er ikke fullskjerm, så jeg skjønner fint lite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå