Sinderella Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sitter å kjører The PC decrapifier nå og får opp en lang liste med ting den finner. Men jeg blir så usikker på hva jeg kan fjerne for noe. Hva som kan få fatale følger for pcen etterpå.. Tenkte i forhold til å kunne se dvd'er på pcen, brenne cd'er og dvd'er Noen tips? Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Ingen som vet? :S Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du fjerner "det du har lyst til å ta bort" . Ps! Det valget du nå er inne på er "andre" programmer enn det decrapifier anser som "crap". Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Har vært i ett vindu hvor det var fire ting og velge, tenkte office greia og activation var greit å beholde, dette er vindu nr to.. Men altså, ingen av disse tingene som treiger ned maskina? acer legger jo inn så utrolig mye ræl, men hva er jeg avhengig av liksom (Har levd på xp litt lenge merker jeg) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hadde det vært meg hadde jeg vel fjernet alt med Acer xxx untatt recovery management stuff. Edit: Undersøk / finn ut hva hvert enkelt program du er usikker på gjør. Vurder deretter om du trenger det eller ikke. Trenger du det ikke , eller tror du ikke kommer til å bruke det - Avinstaller. Endret 8. februar 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 recovery management er bra`? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Recovery ordner at du kan brenne ut "factory install" av operativ systemet . Og gjenopprette systemet vha recovery partisjonen eller fra eksternt CD/DVD media (hvis brent ut). Den bør du beholde ja.. Denne gjør at du kan aksessere recovery management inne i fra windows. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 ok, beholder den. skummelt hehe Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er lurt av deg å studere eRecovery før du begynner å fjerne/tilpasse ting. Med dette kan du brenne ut til et par DVD'er fabrikk oppsettet av PC med operativsystem og alt. Slik har du mulighet å stille PCn tilbake til slik den var da du fikk den. (man har den skjulte partisjonen også , men jeg anbefaler å lage de eksterne optiske media recovery i tillegg - for sikkerhets skyld) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå