Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får stå kuk når jeg ser en dame :S


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

ehm,,,jo

hva tror du skjer viss du slutter? at pungen sprekker?

spermen forsvinner ut når du har våte drømmer, og viss du er avhengig av å onanere så får du deg aldri dame

 

Hva mener du med det, at jeg aldri kommer til å få meg en dame :cry:

 

det er ikke akkurat tiltrekkende å ha runkelukt på hendene

Hørt om å vaske hendene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bare går utifra at han ligger 3000 år etter resten av befolkningen når det gjelder hygiene, sånn helt uten videre? :p

 

Men til trådstarter: Prøv å bare tenk på noe helt hverdagslig, som ikke er sexy i det hele tatt. Tenk på en planke eller noe, bare tenk på noe som ikke har med sex å gjøre.

Hvis du ikke har prøvd det, så vet jeg ikke, desverre.

Lenke til kommentar

2 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det tull og tøys som er slettet.

Lenke til kommentar
Et triks som funker for meg er å reise meg opp med en gang jeg kjenner at minstemann er i ferd med å vokne. Da skjønner den som regel tegningen å legger seg igjen. Får mye fortere stå når jeg sitter.... :hmm:

Ja, den funker her og. ;)

 

Edit: Hadde forresten trodd at dette hadde gått over når jeg var på den aldern her.. Er 18 år ;p

Endret av MrVegard
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...