DNA Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ehm,,,johva tror du skjer viss du slutter? at pungen sprekker? spermen forsvinner ut når du har våte drømmer, og viss du er avhengig av å onanere så får du deg aldri dame Hva mener du med det, at jeg aldri kommer til å få meg en dame det er ikke akkurat tiltrekkende å ha runkelukt på hendene Hørt om å vaske hendene? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ja har da det, men har han? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du bare går utifra at han ligger 3000 år etter resten av befolkningen når det gjelder hygiene, sånn helt uten videre? Men til trådstarter: Prøv å bare tenk på noe helt hverdagslig, som ikke er sexy i det hele tatt. Tenk på en planke eller noe, bare tenk på noe som ikke har med sex å gjøre. Hvis du ikke har prøvd det, så vet jeg ikke, desverre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er noe som heter Sexmania. Lenke til kommentar
jamannen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Et triks som funker for meg er å reise meg opp med en gang jeg kjenner at minstemann er i ferd med å vokne. Da skjønner den som regel tegningen å legger seg igjen. Får mye fortere stå når jeg sitter.... Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Høres nå ut som et alvorlig annfall av kronisk ståpikk det her Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 2 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det tull og tøys som er slettet. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Et triks som funker for meg er å reise meg opp med en gang jeg kjenner at minstemann er i ferd med å vokne. Da skjønner den som regel tegningen å legger seg igjen. Får mye fortere stå når jeg sitter.... Ja, den funker her og. Edit: Hadde forresten trodd at dette hadde gått over når jeg var på den aldern her.. Er 18 år ;p Endret 10. februar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bare å legge den på siden det! Ikke no å være flau over! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg