k-orm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Altså pirat eller kjøpe...Du har en gyldig Windows-lisens, så det er egentlig ikke så nøye hvordan du får tak i det. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Flere tips før jeg tar Trainman's tutorial? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Det kommer ikke opp noe sånt recovery-greie! Bare en meny, med masse rart! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bare en meny, med masse rart!Det var jo virkelig opplysende.Hva med å skrive i tråden hva som står der ? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Bare en meny, med masse rart!Det var jo virkelig opplysende.Hva med å skrive i tråden hva som står der ? Ja..skal ta bilde av det...Poster det imorgen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Here's it! http://img3.imageshack.us/my.php?image=123456789001mc8.jpg Endret 18. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Gratulerer du har kommet til BIOS Finn der det står BOOT, under advanced eller tools Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 HEr? http://img5.imageshack.us/my.php?image=q1q1q1q1q1oa5.jpg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 bare se etter BOOT du også setter du CD-ROM på første valget, setter inn XP CD-en Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Hva gjør jeg etter jeg har satt in CD'en`? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du får beskjed om å trykke en tast (hvilken som helst tast på tastaturet) for å boote fra cden. Så vil maskina laste inn data fra cden og installasjonen vil begynne. Hvis du er inne i Windows må du restarte maskina med cden i. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Du får beskjed om å trykke en tast (hvilken som helst tast på tastaturet) for å boote fra cden. Så vil maskina laste inn data fra cden og installasjonen vil begynne.Hvis du er inne i Windows må du restarte maskina med cden i. Tusen takk Skal gjøre det imorra, hvis jeg finner CD Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Fant cd'en langt inne i et skap Men jeg skulle innstalere XP på C: som allerede har WXP! Fordi da blir det to operativsystem på partisjonen og de sa det maskinen ikke kommer til å fungere skikkelig Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det er ikke noe problem å installere Windows på en partisjon som allerede har Windows. Du trenger bare og formatere partisjonen (C: i dette tilfellet). Les det som kommer opp på skjermen under installasjonen, der får du et valg om å formatere. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Det er ikke noe problem å installere Windows på en partisjon som allerede har Windows. Du trenger bare og formatere partisjonen (C: i dette tilfellet). Les det som kommer opp på skjermen under installasjonen, der får du et valg om å formatere. Uansett, kan du værsåsnill være pålogget en stund til? Til hjelp Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Slik ser det ut om installasjonsprogrammet finner en eksisterende Windowsinstallasjon: Da velger du 'To continue installing a fresh copy of Windows XP withoute repairing, press ESC.' Endret: altså du trykker Esc-knappen Endret 22. februar 2009 av k-orm Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Innstalasjon? Jeg snakker om operativsystem :| Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Skulle ikke du installere Windows på nytt? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Og på det bildet, det ser ikke akkurat ut som om med meg. Kan ikke sende bilde heller, bruker sikkermodus og kameraet blir ikke oppdaget Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Da har du ikke bootet fra Windows CDen. Sett i Windows-CDen, restart maskina og trykk på hvilken som helst tast for å boote fra CDen. Du skal ikke starte Windows på vanlig måte. Endret 22. februar 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå