explosive Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei Jeg skal snart kjøpe ny data så jeg prøver meg her. spørsmålet er: hva annet enn dette trenger jeg for å sette sammen en data og hvordan synes du den vil funke:S Hovedkort: Asus Rampage II Extreme, X58 Skjermkort: XFX GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA Ram: OCZ Reaper HPC DDR3 1866MHz 6GB KIT Prosessor: Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 strømforsyning: Corsair Powersupply 1000W Black Harddisk: WD Caviar® Black 750GB, 3,5", SATA Kabinett: Antec Skeleton (without PSU) Skjerm: Eizo 22" LCD FlexScan S2202WSEK, Black Jeg er ikke en elektro- ekspert så derfor spør jeg dere som jeg tipper har MYE mer peiling ( alt skal kjøpes på komplett) Er det noen ting som kunnes endret på eller? Takker for alle svar Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ser ingen OS, men tenker du har det klart eller? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 + 1 DVD-brenner kanskje, om du skal få installert OS og ikke har et DVD drev fra før av. Ellers ser alt fint ut, ihvertfall ved første øyekast Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er kun to små bagateller faktisk; Et godt Radeon HD 4850 skjermkort er både billigere enn GTX 260 skjermkortene og gir summa-sumarium like god ytelse som GTX 260 skjermkortene. Dog er dette bare som nevnt et liten bagatell sak. Er du nVidia fan, så går du for nVidia skjermkort. Tenkte dette uansett var verdt å nevnes. Neste er skjermen; En 22" til den prisen med så pass dårlig spesifikasjoner. Er ikke verdt å kjøpes om den ikke kommer med- livstidsgaranti, 0 piksel garanti og kommer med en ramme av gull. Dessverre ser det ut som Komplett ikke har særlig gode skjermer på lager. Viewsonic VX2433wm , Acer G24oid er eksempelr på to skjermer som har bedre spesifikasjoner. Lenke til kommentar
explosive Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kunne godt også hatt Nvidia GTX 285 Grunnen til at jeg velger Nvidia er for jeg har lest at det skal takle Crysis bedre:p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kunne godt også hatt Nvidia GTX 285 Grunnen til at jeg velger Nvidia er for jeg har lest at det skal takle Crysis bedre:p Slikt er bare reklame, det du sitter å snakker om er at dem sier at spillet er spesielt kodet til nVidia, noe som bare er tull, er det Direct X så er det Direct X, det er ingenting som heter "Best viewer experience". ATI/AMD er en svært dyktig konkurrent mot nVidia og blir ikke slått andre plasser enn på den absolutte toppen. Tro det eller ei, jeg liker veldig godt Nvidia og har eid et 6600GT i 2003, et 7600GT i 2006 og et FX 5200 i serveren, jeg er storfornøyd, men nå har jeg et HD 2600 PRO. Jeg liker å støtte AMD og ATI (eller ATI/AMD for den saks skyld), men alt i alt er jeg svært så likestillt, svært fornøyd med begge. Poenget med den talen var bare for å opplyse deg om at du ikke må høre på reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå