alkazelters Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg begynner å bli litt lei av at windows Xp er veldig glad i å bestemme hvor jeg skal lagre ting... Jeg vil gjerne forandre det slik at jeg automatisk lagrer på en annen partisjon en det windows til enhver tid vil. Det blir liksom så mye klikking hver gang jeg skal lagre noe.... Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 ja, og hvordan skal du gjøre det? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Takk for det tipset! skal prøve det, men jeg håper flere vil komme med forslag i tilfelle forslaget til electron ikke funker Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Takk for det tipset! skal prøve det, men jeg håper flere vil komme med forslag i tilfelle forslaget til electron ikke funker Du har iallefall sans for humor Kan desverre ikke hjelpe deg, siden jeg ikke bruker Xp, men har du søkt litt på Google, eller windows.no? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Bruk Tweak UI og gå på my computer->special folders. Der kan du bestemme hva som er hva. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Tweak UI gjør jobben som en annen har nevnt. Den finner du her: http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp Bruk Common dialogs i Tweak UI til å lage en egen Places bar. Da kan du sette opp egne snarveier til de mappene og plasseringene du bruker oftest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå