Multi-Task Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Gjorde alt det overstående uten at feilen forsvant. Men, etter å ha startet mobilen på nytt fungerte plutselig ringingen igjen. En særdeles rar feil, som føyer til seg i rekken av irritasjonsmomenter (i mitt syn) som denne mobilen har medbrakt seg. Verst er det nok at programvaren ikke lar meg oppdatere ("telefon ikke koblet til" når den ER tilkoblet pcn, som jeg vet mange andre har problem med), selv om jeg har installert programvaren på tre forskjellige maskiner. Spørsmålet er om det i det hele tatt har kommet oppgraderinger? Så er jo samsung support helt fryktelig Blir så trist av at de aldri svarer på spørsmål, har bare fått omgåelser hvor de unngår å svare på det de er blitt spurt om. Frustrasjonen måtte bare ut Endret 10. november 2009 av Multi-Task Lenke til kommentar
Hunvaakaren Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei, etter mye fram og tilbake så har jeg bestemt meg for å kjøpe meg en Samsung Omnia HD. Og det jeg lurer på er om det er forskjell på disse 2? Ser prisen er rimeligere på denne, men er det pga den har kun 8gb internt minne. http://www.pixmania.com/no/no/2827158/art/...p;CodePromo=oui Og denne har 16gb internt minne? http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/...-i8910-omnia-hd Er det noe mere forskjell på de om de er forskjellig? Takker for svar. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 pixmania: 8 gb internt minne. Fransk utgave men med engelsk, butikken er fransk og reklamasjoner skal henvendes til dem. Du står altså ikke i bakken med de samme rettighetene som til en norsk butikk. lefdal: 16 gb internt minne, norsk programvare og manual, større rettigheter hva angår reklamasjonsrett. du kan sjekke erfaringer med pixmania her. Jeg generelt er veldig skeptisk til å kjøpe varer det kan bli tull med dersom jeg må reklamere fra utlandet. Minne er dessuten mindre enn halvparten internt da diverse forhåndsinstallert også vil bruke plass. Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Stoppeklokkefunksjon i Omnia HD. Finnes dette standard innstallert? Eller må jeg laste ned den funksjonen... Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 DealExtreme har nå fått inn sugekoppholder til Omnia HD. Ingen reviews der ennå, men såpass billig at jeg bestilte en uansett... Kjøpte en jeg etter å ha sett linken din. Latterlig billig og overaskende bra. God kvalitet og passform. Lenke til kommentar
Nuffen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har noen problemer med at musikkspilleren på Omnia HD av og til tar seg en liten pause på ca. 0,5 sekunder? Min har hatt dette problemet siden jeg fikk den. Musikken blir borte et lite øyeblikk nå og da, og når lyden kommer tilbake er det som om musikken går en tone opp fra der den var. Kan ikke forstå at hverken minne eller prosessor burde være navneverdig stresset, som regel har jeg bare en applikasjon startet i gangen. Husker ikke FW versjon her og nå, men jeg har oppgradert telefonen én gang via Samsung sin programvare, sikkert for et par måneder siden. Interessert i å høre andres erfaringer med dette, om noen har vært borti dette tidligere. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 bruker musikkspilleren mye, har ikke opplevd noe slikt. Ligger telefonen i ro eller har du den i lomma? Kan jo være akselerometeret som reagerer og snur skjermen frem/tilbake om du er i bevegelse, det kan stoppe musikken en brøkdel av et sekund. Har kjøpt skjermbeskytter, silikonetui og audiovideo kabel til telefonen nå fra iutstyr.no Lenke til kommentar
iamgod Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Finnes det noe program àla Nokia Sports Tracker til denne telefonen? Sportypal. De har ingen versjon for akkurat denne modellen, men jeg bruker javaversjonen for Nokia N82. Det ser ikke veldig vakkert ut, men funker helt glimrende. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Finnes det noe program àla Nokia Sports Tracker til denne telefonen? Sportypal. De har ingen versjon for akkurat denne modellen, men jeg bruker javaversjonen for Nokia N82. Det ser ikke veldig vakkert ut, men funker helt glimrende. Lamb of god fan, mr.Lamgod? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 han heter i am god... ikke Lamgod : ) Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Slutt med dette off topic tullet da.. Til de som opplevde at musikken hakker/blir borte med jevne mellomrom..Skru av automatisk wifi skanning.Det er der problemet ligger. Stoppeklokkefunksjon..Soft Touch Stopwatch/timer funker fint..Men det er java.. :/ http://www.bitsforfree.eu/prod_detail_024.php Endret 12. november 2009 av Gjermundsen Lenke til kommentar
iamgod Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Finnes det noe program àla Nokia Sports Tracker til denne telefonen? Sportypal. De har ingen versjon for akkurat denne modellen, men jeg bruker javaversjonen for Nokia N82. Det ser ikke veldig vakkert ut, men funker helt glimrende. Lamb of god fan, mr.Lamgod? i am god. Jeg vet at dette er off-topic, men ja. Kjenner dem veldig godt, faktisk. :-) Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Finnes det noe program àla Nokia Sports Tracker til denne telefonen? Sportypal. De har ingen versjon for akkurat denne modellen, men jeg bruker javaversjonen for Nokia N82. Det ser ikke veldig vakkert ut, men funker helt glimrende. Lamb of god fan, mr.Lamgod? i am god. Jeg vet at dette er off-topic, men ja. Kjenner dem veldig godt, faktisk. :-) Tøft:) Off topic ja. Vi må unngå det. Noen som har klart å instalere windows live messenger forresten? Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg lurer på om det er noen som har en Handsfree å anbefale til denne telefonen. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg står på valg mellom Omnia HD og Sony Satio.. Noen som har gjort det samme, og hva ble det til og hvorfor? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Omnia HD såklart..? Satio har en fordel, og det er et bedre kamera, det er merkbart bedre. Du skal ikke se deg blind på megapixel, men satio sitt 12 mpx leverer bedre bilde enn omnia HD sitt 8 mpx, det har også bedre blits. Bortsett fra det så er omnia vinneren på de andre områdene. Langt bedre skjerm: AMOLED som gir langt bedre kontrast, farge og svartnivå enn LCD, kapasitiv skjerm (som iphone) istedenfor resistiv skjerm, 0,2 tommer større skjerm, stereo høyttalere, mye bedre batterilevetid (bare batteriet har 50% mer kapasitet), Kan filme i HD, 16 GB internminne og mulighet for 16 til med minnekort - mot 0,1 GB på satio med medfølgende 8 GB minnekort, Har bredere støtte for filmformater som divx og xvid, Omnia bruker vanlig microUSB til lading og dataoverføring, satio har propietær usb kabel De kjører ellers samme oppløsning, har samme prosessor og samme ram. Samme operativsystem. Jeg synest valget var enkelt, bare et fåtall av disse egenskapene (som kapasitiv amoled skjerm ) var nok til at jeg valgte HD over satio. Satio har likevel veldig bra stillbilde kamera, både ute og inne. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Finnes det noe program àla Nokia Sports Tracker til denne telefonen? Sportypal. De har ingen versjon for akkurat denne modellen, men jeg bruker javaversjonen for Nokia N82. Det ser ikke veldig vakkert ut, men funker helt glimrende. Lamb of god fan, mr.Lamgod? i am god. Jeg vet at dette er off-topic, men ja. Kjenner dem veldig godt, faktisk. :-) Tøft:) Off topic ja. Vi må unngå det. Noen som har klart å instalere windows live messenger forresten? ja,har det- Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) (windows live) hvilken versjon? hvordan klarte du det? Jeg fikk instalert programmet på mobben, men programmet var alikevel ikke instalert skikkelig. Har skjedd med andre progz også. Ingen feilmeldinger eller sertifikat feil som dukker opp. Får opp "instalering fullført", selv om programmet egentlig ikker er instalert. Irriterende. Endret 15. november 2009 av Krankenstein Lenke til kommentar
jivac Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som vet om en kan sende låter over FM-båndet med i8910, og om en må ha headsettet koblet til i så tilfelle? Lenke til kommentar
JohnnyJeger Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 noen som vet om noen snuske-internettsider der man kan spille av filmer (som på youtube) uten adobe flash? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå