janeivind Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 DealExtreme har nå fått inn sugekoppholder til Omnia HD. Ingen reviews der ennå, men såpass billig at jeg bestilte en uansett... Lenke til kommentar
iamgod Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 DealExtreme har nå fått inn sugekoppholder til Omnia HD. Ingen reviews der ennå, men såpass billig at jeg bestilte en uansett... Du får gi oss en review, når den dukker opp. Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dersom det skulle komt nyere versjoner av symbian s60, ville det vært mulig å installere det på omnia hd, eller er den låst til s60 v5 for alltid? Det kjem jo Symbian^2 og Symbian^3 seinare... Håper den kan oppgraderas Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan man ikke bruke bildestabilisator på video opptak? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kan man ikke bruke bildestabilisator på video opptak? nei. Mener eg hørte de skulle fikse det i ny fimrware for en evighet siden, men det skjedde jo aldri Lenke til kommentar
jivac Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvilken firmware er det de fleste her kjører på? Noen tips til sider med noen gode applikasjoner? Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvilken firmware er det de fleste her kjører på?Noen tips til sider med noen gode applikasjoner? Finner en del apps på denne siden;http://symbianworld.org/s60-5th-edition-freeware-downloads-for-nokia-5800-n97/ De fleste fungerer uten signering. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 DealExtreme har nå fått inn sugekoppholder til Omnia HD. Ingen reviews der ennå, men såpass billig at jeg bestilte en uansett... Er det mulig å bruke denne på selve dashbordet? Jeg har min vanlige bil GPS på vinduet. Kunne heller tenkt meg at holderen satt fast ved siden av radio/musikkspilleren. Kan man ikke bruke bildestabilisator på video opptak? Symbian^2 er ferdig, mens de holder på med Symbia^3 nå. Symbian^4 kommer i første kvartal 2010. Ennå er det ingen mobiltelefoner som har kommet eller kommer med disse. Samsung Omnia HD, sammen med Nokia N97 osv. bruker Symbian^1. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Symbian^2 er ferdig, mens de holder på med Symbia^3 nå. Symbian^4 kommer i første kvartal 2010. Ennå er det ingen mobiltelefoner som har kommet eller kommer med disse. Samsung Omnia HD, sammen med Nokia N97 osv. bruker Symbian^1. Men vet du om det er mulig å oppgradere omnia hd til en nyere symbian (^2^3^4), eller om vi er låst til symbian^1? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Symbian^2 er ferdig, mens de holder på med Symbia^3 nå. Symbian^4 kommer i første kvartal 2010. Ennå er det ingen mobiltelefoner som har kommet eller kommer med disse. Samsung Omnia HD, sammen med Nokia N97 osv. bruker Symbian^1. Men vet du om det er mulig å oppgradere omnia hd til en nyere symbian (^2^3^4), eller om vi er låst til symbian^1? Det blir i alle fall ikke offisielt fra Samsung. Det kan hende man kan klare å installere en nyere Symbian, men det er ikke garantert at alt fungerer. Samt man får ikke med Samsung sitt TouchWiz. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen som vet om en god sms timer som fungerer? Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan får jeg satt inn smileys i sms og MMS meldinger fra Omnia HD? Sikkert et idiotspøsrmål,men så er jeg helt grønn både på tlf. og os...Trenger jeg å innstallere noen "tegnpakker"? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Angående mms, så får jeg ikke ved svar på de valgt å svare som sms, ikke mms, selv om jeg skal kun sende tekst. Da må jeg starte en helt ny melding. Gidder jo ikke betale 99 øre for å svare. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har noen sett noe lignende dette for doningen vår? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det mulig å "skjule" filmer (slik de ikke vises i Viedoplayer/Realplayer/Mediabrowser) utenom å bruke "memory card-metoden" ? Jeg har massmemory på 16 GB. Gidder ikke da å kjøpe et nytt minnekort når jeg har mer enn nok plass fra før. kanskje denne kan fungere..? http://www.getsymbian.com/s60-softwares/we...it-box-v1.0.15/ Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har klart å instalere java 2.0.2? Den gir økt ytelse til alle java baserte aps. Ikke minst OPERA MINI 5 som crasher eller fryser ALTFOR ofte. Vi bør skaffe oss den nye java oppdateringen, people, men hvordan.. Eg prøvde å signere, men den ville ikke instalerer alikevel Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har klart å instalere java 2.0.2? Den gir økt ytelse til alle java baserte aps. Ikke minst OPERA MINI 5 som crasher eller fryser ALTFOR ofte. Vi bør skaffe oss den nye java oppdateringen, people, men hvordan.. Eg prøvde å signere, men den ville ikke instalerer alikevel Jeg har samme problem både Opera Mini 3.2, og Opera Mini 5 fryser veeldig ofte her også.. Jeg må slår av og på hver gang når jeg ønsker surfe litt på Opera Mini. Hvis jeg er heldig får jeg rundt 5 min før den frysa igjen da!!! Synes det er veldig dumt, og håper man får til å innstalere nyere JAVA på den. Leter etter noe mer om JAVA til Omnia HD på google her også.. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 facebook har no fatt en touch versjon. genialt Lenke til kommentar
robinho1981 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 facebook har no fatt en touch versjon. genialt hvor kan jeg få taki dette? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 facebook har no fatt en touch versjon. genialt hvor kan jeg få taki dette? Er bare en mer touch vennlig versjon av facebbok. Den finner du inne på standar netleseren din. Der du kan velge "full site" kan du nå velge "touch facebook" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå