Fiffik78 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hehe, E-modellene til Nokia skal ikke ha kjeft for byggekvalitet, N-serien derimot... gærk. Men hadde ventet mer av Samsung, nå er jeg i villrede igjen. Endret 16. mai 2009 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Ny forhåndsomtale hos GSMarena: http://www.gsmarena.com/samsung_i8910_omni...-review-349.php Eksempelvideo (klikk videre inn på youtube for ekte HD): Eksempelbilde: Ganske imponerende Final words The Samsung i8910 Omnia HD did make an excellent first impression and the commitment to excellence is even stronger now so close to the market introduction. The handset successfully delivers on the promises of the spec sheet and has a few nice surprises in store too. The multimedia skills are obviously in focus and the Omnia HD is clearly the standard setter here. Samsung have also done a great job of transforming the Symbian OS with their TouchWiz approach to touch handsets and adding a bunch of proprietary applications. Video fanatics seem to have no other option but to start saving as the Samsung i8910 Omnia HD sets to storm the shelves. One thing we know is this baby will hardly come cheap. Price is in fact the key question but we doubt budget will be an issue for those who want to get themselves a winner. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Mobilen tar fanken gode bilder. Men utrolig skuffet over lyden på videoopptakene. Ka hjelper god oppløsning når lydener ubrukelig.....Noen som vet om det et software eller hardware problem? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Uansett software/hardware er det forhåpentligvis fikset til release. Står i videoen at lyden er ødelagt. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Mobben kommer 21.mai til norge. Ihvertfall min mobb. Litt liten tid.. Endret 16. mai 2009 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Men testen sier klart og tydelig at det er en betautgave de har, uansett hvor kort tid det er til den er i Norge. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er ganske overbevist om at dette blir erstatter for min iPhone 3G. Er glad i å se serier o.l. på telefonen mens jeg småsover på flyplasser og da virker denne telefonen veldig bra med henhold til batteritiden på videoavspilling i Gsmarena sin test. Og ikke akkurat noe tap at den har bra kamera og kan kjøre Opera Mini som er favorittprogrammet mitt. Synd den er veldig kostbar da. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Uansett software/hardware er det forhåpentligvis fikset til release. Står i videoen at lyden er ødelagt. Mobben kommer 21.mai til norge. Ihvertfall min mobb. Litt liten tid.. Missunlig selvsagt,men du betaler da altså ca 7200 kr? Det er dyrest av de butkkene som reklamerer for den i lanseringsguiden...... Men det er vel ofte de som får den tidligst som kan skru prisen i været Lenke til kommentar
Ingsis Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Ser at Nokia har kuttet prisen på N97 men noen lapper, så får vi håpe Samsung tar til vettet og gjør noe lignende. 7 høvdinger for en mobil er jo litt i overkant. De er jo nesten for konkurenter å anse. Endret 16. mai 2009 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Venter uansett for å se om det er noe i ryktene om Zune telefon og evt ny iPhone. Endret 16. mai 2009 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skal man ha noe av det feiteste på markede innen mobilteknologi,så kan man ikke være gniten. Selv om ja..prisen er en smule stiv. ps:håper du har rett med den lyden. Den må være bedre enn slik den var på gsmarena testen..kunne like godt droppet lyden Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kjekkest å få den billigst mulig, her skal jeg ha både denne og n97 så da er det greit å spare litt her og der Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Virker som om den dårlige lyden er kommet for å bli dessverre. Er en stor diskusjon på et samsung forum ang det. Her har også samsung svart på et spm ang den dårlige lyden: http://innovator.samsungmobile.com/bbs/dis...1&curPage=7 You are right about camcorder sound, it is using AMR Narrow Band at 8000Hz 16 bit 2 channel 12.8 Kbps bit rate. There are several factors leading up to that decision, and as always there are trade-offs too - AMR is felt to be a better choice for human voice - using the AMR software codec they are also able to get better noise reduction - and using the software codec they get better management of the load using the ARM CPU. Of course those judgements are based on the specific hardware/software platform combination, but the team feel it offered them the best quality solution. Hope that helps. Ben. (At dei prøver å si at AMR er bedre er vel ikke så mange som går på nei) Ellers så ser det jo ut som en genial mobil, får bare håpe dei får bedre support me firmware updates på denne telefonen ellers så er eg redd det forblir AMR da dette er det dei bruker på dei andre mobilene sine. -Erling Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 AMR er forsåvidt greit nok, 8000Hz og 12,8 Kbps derimot... Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Dette må jo gå ann å tweakes på et vis eller...Selve mikrofonen forblir som den er uansett. Dette blir for dumt samsung. Korfor lage så jævla mye styr rundt denne hd oppløsningen når lyden er nesten ubrukelig. "Lyden er halve opplevelsen". Klisje,ja,men faen sant også Endret 16. mai 2009 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Herregud, jeg var helt sikker på at jeg skulle ha denne, men hvis Samsung f*cker opp så til de grader på lyden gir jeg jamt faen! Dette er totalt uakseptabelt. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Helt enig. De bør få fingeren ut etterhvert. først lover de hdmi ut. Det var jo bare en bløff. Og nå hd video opptak med AMR lyd!!! Hadde faen ikke kjøpt en ferrari med lada under panseret akkurat. Begge delene er like viktig. Har sendt en mail til samsung om saken. Håper de tar til vett! Endret 16. mai 2009 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 hmmm.....nei nå må den komme snart så vi får prøvd det ut...... kjipt om denne, n97 og palm pre kommer samtidig :-( then what to do what to do Lenke til kommentar
tommer Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Og ny iPhone... Pre er nok en stund unna å bli lansert i Norge, tipper Omnia'en kommer først. Endret 16. mai 2009 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Når disse kommer ut er allerede bekrefta. Omnia hd kommer nå i slutten av mai. Nokia n97 kommer ikke før i juni måned en gang. Endret 16. mai 2009 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå