__tek__ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er absolutt med på å kjempe fram en god sak. den russiske firmwaren jeg installerte har elendig batterikapasitet..trist. sitti og fulgt rettsaken i kongo i dag, sikkert aktivt på nett i en time, samtale på 30 min, og bang, to batteri-prikker igjen. Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Finner ikke den gruppen dere har opprettet. Ringte Samsung på slutten av dagen i går men kom ikke gjennom. Støttet denne saken fullt ut. Veldig dårlig av Samsung Norge å ikke kunne gi et svar på alle henvendelser. Dessverre har det gjentatte ganger (før Omnia HD kom) blitt klaget på Samsungs oppdateringsfrekvens. Dette er noe de er veldig dårlig på. Vi får samle så mange som mulig i Facebookgruppen for deretter å sende link til denne til Samsung Norge. Dette bør alle medlemmene gjøre! Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Finner ikke den gruppen dere har opprettet. Ringte Samsung på slutten av dagen i går men kom ikke gjennom. Støttet denne saken fullt ut. Veldig dårlig av Samsung Norge å ikke kunne gi et svar på alle henvendelser. Dessverre har det gjentatte ganger (før Omnia HD kom) blitt klaget på Samsungs oppdateringsfrekvens. Dette er noe de er veldig dårlig på. Vi får samle så mange som mulig i Facebookgruppen for deretter å sende link til denne til Samsung Norge. Dette bør alle medlemmene gjøre! http://www.facebook.com/home.php?#/group.p...2961&ref=ts Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) noen som har prøvd denne ? http://forums.samsungi8910omnia.com/samsun...ept-russia.html Endret 8. september 2009 av NoNickAtAll Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 noen som har prøvd denne ? http://forums.samsungi8910omnia.com/samsun...ept-russia.html Ja, flere inkludert meg selv. Les fra to-tre sider tilbake i tråden. Fungerer fint i versjonen som er modifisert for nordisk språk (engelsk språk i menyene osv, men norsk ordliste). Det negative er dårligere batteritid enn tidligere versjoner. Lenke til kommentar
iamgod Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kjørte software update nå, og den lastet ned IG7 i til TEMP katalogen under Samsung PC Studio 7. Kan dette være den nye nordiske ROM'en? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) What?Hvilket firmware hadde du fra før? Ingenting nytt her.. Endret 8. september 2009 av Gjermundsen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) kjørte også nå, den viser IH4 i temp mappe, bør jeg da oppdatere, regner med at dette er siste offisielle norske? har IE4 fra før (egendefinert) if7 (programvareversjon) Endret 8. september 2009 av 530XD Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvilke temp mappe er det dere snakker om? Lenke til kommentar
__tek__ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 bruker den russiske versjonen..men er det mulighet for å gå tilbake til den opprinnelige firmwaren mobilen kom med? plages dypt av batteritiden.. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hvor mye strøm sluker den russiske versjonen sammenlignet med den norske? Min holder ca 2-3 dager.Har aldri testet lengre selv om det var noen prikker igjen på dag 3..Av gammel vane og for sikkerthets skyld lader jeg nesten hver natt.. Endret 8. september 2009 av Gjermundsen Lenke til kommentar
iamgod Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kjørte software update nå, og den lastet ned IG7 i til TEMP katalogen under Samsung PC Studio 7. Kan dette være den nye nordiske ROM'en? Det viste seg å være falsk alarm . Virker mer som om det er en oppdatering av PC Studio. Uansett så er det denne temp katalogen jeg mener: C:\Program Files\Samsung\Samsung PC Studio 7\temp Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ahh..Ok.Takk for svar.Ser det selv her..IG7,IH1,IH2,IH3,IH4.. Lenke til kommentar
__tek__ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvor mye strøm sluker den russiske versjonen sammenlignet med den norske?Min holder ca 2-3 dager.Har aldri testet lengre selv om det var noen prikker igjen på dag 3..Av gammel vane og for sikkerthets skyld lader jeg nesten hver natt.. Du må nok lade den hver kveld med normalt bruk. Har hvertfall endt opp med to ca prikker hver kveld etter oppdateringen. Og jeg har ikke akkurat "overloada'n" heller. Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg sendt epost til Samsung igår og maset om ny norsk firmware. Her er svar fra Samsung Electonics Nordic : Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. Vi har ingen innformasjon når neste firmware kommer. Hvisdu har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen Samsung Electonics Nordic Endret 9. september 2009 av Turbogutt Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg sendt epost til Samsung igår og maset om ny norsk firmware. Her er svar fra Samsung Electonics Nordic : Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. Vi har ingen innformasjon når neste firmware kommer. Hvisdu har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen Samsung Electonics Nordic F.... så dårlig. De kan jo ikke holde på sånn! Elendig service fra Samsung dette her. Endret 9. september 2009 av Bendizzle Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg sendt epost til Samsung igår og maset om ny norsk firmware. Her er svar fra Samsung Electonics Nordic : Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. Vi har ingen innformasjon når neste firmware kommer. Hvisdu har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen Samsung Electonics Nordic F.... så dårlig. De kan jo ikke holde på sånn! Elendig service fra Samsung dette her. Ja f... Håper virkelig firmware kommer snart! Om ikke blir det Nokia på meg neste gang... Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg sendt epost til Samsung igår og maset om ny norsk firmware. Her er svar fra Samsung Electonics Nordic : Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. Vi har ingen innformasjon når neste firmware kommer. Hvisdu har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen Samsung Electonics Nordic F.... så dårlig. De kan jo ikke holde på sånn! Elendig service fra Samsung dette her. Ja f... Håper virkelig firmware kommer snart! Om ikke blir det Nokia på meg neste gang... Ja eller Sony E... Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg sendt epost til Samsung igår og maset om ny norsk firmware. Her er svar fra Samsung Electonics Nordic : Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. Vi har ingen innformasjon når neste firmware kommer. Hvisdu har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen Samsung Electonics Nordic F.... så dårlig. De kan jo ikke holde på sånn! Elendig service fra Samsung dette her. Ja f... Håper virkelig firmware kommer snart! Om ikke blir det Nokia på meg neste gang... Ja eller Sony E... Eller Doro Lenke til kommentar
buundi Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nokia har jeg ingen erfaringer med. Men jeg kan love deg at det ikke er noe bedre hos Sony Ericsson. Gå inn å les på forumer på en hvilken som helst telefon. Akkurat det samme problemet der med firmwareoppdateringer. Min forrige telefon, K850i fungerte ikke slik den skulle før 1 år etter jeg fikk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå