DJViking Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva med Opera Mobile? Den skal ha en versjon for Symbian S60 3rd Edition. Hvordan måler Opera Mobile seg mot Opera Mini? Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva med Opera Mobile? Den skal ha en versjon for Symbian S60 3rd Edition. Hvordan måler Opera Mobile seg mot Opera Mini? Opera lansert Opera 10 for noe dager siden til vanlig pc. Men jeg har hørt at de skal lansert Opera Mobile 9,7 som passer for Omnia HD. Opera Mobile 9,7 med turbo som passer for alle smart telefoner med touch. Mest sannsynlig den er ferdig lansert om ikke så veldig lenge. :-) Vi har noe grunnen til å gleder oss til d. Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Oppdatert til den siste firmwaren.. Men er det ikke mulig å få norsk språk i menyene? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen som vet om en måte å importere kontakter fra gmail eller ovi? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ikke lenge før jeg har nye firmware jeg også Virtual XP mode i windows 7 funka jo NYDELIG til å oppgradere firmware Lenke til kommentar
CarlBerner Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det virker som om Nordic-modded I8910SERII2 bruker enorm mye mer batterikapasitet i forhold til Nordic-modded Hong Kong IG4. Tidligere har jeg ladet batteriet ca annenhver dag men etter å ha installert ny firmware i dag tidlig er batteriet allerede tomt etter noen timers fikling. (GPS, WIFI, 3G etc er som før default skrudd av) Er det bare hos meg eller opplever andre det samme? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hva er deres erfaringer med batterilevetid? Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn! Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvor laster man ned disse firmwarene? Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvor laster man ned disse firmwarene? Bla noen sider tilbake i tråden du... Har da lagt inn denne . Spent på om lyd blir bedre ...Må jo bare prøve siden Samsung norge ikke gidder å bry seg med å svare på hendvendelser Lenke til kommentar
__tek__ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei! Har akkurat kjøpt med Samsung omnia hd, og har brukt den nå i noen dager,med var ganske plaget av en del bugs. Så jeg sjekka innom forumet deres og lastet ned den firmwaren dere har linket til her. Jeg fulgte oppskriften og begynte prosessen. alt gikk veldig bra, helt fram til jeg skulle reboote mobilen, etter å ha flashet den.. Alt jeg får opp da er samsung logoen og mobilen har da fryst seg..jeg må ta ut batteriet for å slå den av, skrur jeg den på igjen skjer akkurat det samme igjen. Har prøvd å oppgradere den flere ganger, men mobilen fyrser seg hver gang den skal reboote.. Noen som kan hjelpe meg her, er det noe håp? på forhånd takk Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Og da fikk plutselig ikke jeg lyst til å legge inn den firmwaren... Den kommer vel norsk versjon av denne om ikke lenge? Lenke til kommentar
__tek__ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Problemet løste seg etter at jeg flashet den russiske versjonen.. må si jeg svette mye i går, da jeg fant tilsvarende problemer på nett uten noen løsning. Men er forsåvidt deilig med en oppdatert firmware! Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Problemet løste seg etter at jeg flashet den russiske versjonen.. må si jeg svette mye i går, da jeg fant tilsvarende problemer på nett uten noen løsning. Men er forsåvidt deilig med en oppdatert firmware! Er lyden på video-opptak noe bedre? Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva er deres erfaringer med batterilevetid? Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn! Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! Det er en bug ved telefonen som gjør at batteriet tappes etter at du har hatt den koblet til dataen. Hver gang du har koblet mobilen til dataen, og så koblet den fra igjen, må du restarte mobilen. Det er et program som ikke lukker seg og som dermed tapper mobilen for batteri. Eneste måten å lukke det på er som sagt å restarte mobilen. Denne bugen er fikset i nyere firmwares men de får vi jo ingen av her i norge... Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva er deres erfaringer med batterilevetid? Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn! Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! Det er en bug ved telefonen som gjør at batteriet tappes etter at du har hatt den koblet til dataen. Hver gang du har koblet mobilen til dataen, og så koblet den fra igjen, må du restarte mobilen. Det er et program som ikke lukker seg og som dermed tapper mobilen for batteri. Eneste måten å lukke det på er som sagt å restarte mobilen. Denne bugen er fikset i nyere firmwares men de får vi jo ingen av her i norge... Det vil vel komme en firmware update til Norge etterhvert og? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva er deres erfaringer med batterilevetid? Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn! Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! Det er en bug ved telefonen som gjør at batteriet tappes etter at du har hatt den koblet til dataen. Hver gang du har koblet mobilen til dataen, og så koblet den fra igjen, må du restarte mobilen. Det er et program som ikke lukker seg og som dermed tapper mobilen for batteri. Eneste måten å lukke det på er som sagt å restarte mobilen. Denne bugen er fikset i nyere firmwares men de får vi jo ingen av her i norge... Det vil vel komme en firmware update til Norge etterhvert og? Sendte mail til Samsung igår,her er svaret: Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. We have no information when a new opdate will come for this model. Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen XXXXXXXXX Samsung Electonics Nordic Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva er deres erfaringer med batterilevetid? Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn! Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! Det er en bug ved telefonen som gjør at batteriet tappes etter at du har hatt den koblet til dataen. Hver gang du har koblet mobilen til dataen, og så koblet den fra igjen, må du restarte mobilen. Det er et program som ikke lukker seg og som dermed tapper mobilen for batteri. Eneste måten å lukke det på er som sagt å restarte mobilen. Denne bugen er fikset i nyere firmwares men de får vi jo ingen av her i norge... Det vil vel komme en firmware update til Norge etterhvert og? Sendte mail til Samsung igår,her er svaret: Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. We have no information when a new opdate will come for this model. Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen XXXXXXXXX Samsung Electonics Nordic Så det vil si at vi må legge inn denne firmwaren som det ligger link til her da. Da kommer det vel ingen norsk oppdatering på en stund.. De er ikke så flinke som Nokia på dette skjønner jeg. Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg prøver å ta backup av tlf min via Samsung pc studio, men kommer bare til 20 prosent, den går ikke lenger. Hva er feil?? Når jeg skal oppdatere tlf får jeg også beskjed om at jeg har siste sw, selvom jeg kun har oppdatert den en gang, og det er ca 2 mnd siden. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ingen som vet? Det er ikke kommet flere offisielle oppdateringer for nordisk firmware, og den tar lang tid å ta backup. Faktisk en time eller to kan det gå, fordi den må ta backup av flere gigabyte. Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ingen som vet? Det er ikke kommet flere offisielle oppdateringer for nordisk firmware, og den tar lang tid å ta backup. Faktisk en time eller to kan det gå, fordi den må ta backup av flere gigabyte. Ok, takk for tilbakemld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå