Hedonism Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Bra det ordnet seg. Jeg krysset ikke av noe som helst de to gangene jeg flashet ny firmware, og det fungerte fint. Noen som vet hva SMD er for noe? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 kjøpte tlf for 2 uker siden på elkjøp for 6495kr. Idag brukte jeg prisgarantien og fikk igjen 700kr Da sammenlignet jeg med elkjop.no sin pris på 5795... Selgeren sa først at garantien ikke gjaldt for nettpriser. Men da sa jeg bare: joda det gjør det. Han ser rart på meg og går bort til kassen og skriver på kvitteringa mi at jeg skal ha tilbake penger i kassen. Denne artikkelen på dinside bekrefter at det faktisk er sant: http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti selv om det står "internettpris" Lenke til kommentar
Nikko66 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før. Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Endret 5. september 2009 av Nikko66 Lenke til kommentar
buundi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før.Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Dette med ÆØÅ var en kjip nyhet. Virker ikke knappene når du trykker på dem, eller er de rett og slett ikke der? Kanskje dumt spørsmål, men har du satt input språk til norsk? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 nice: 3d multitasking: http://www.youtube.com/watch?v=-wgkf2q3sww Lenke til kommentar
Nikko66 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før.Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Dette med ÆØÅ var en kjip nyhet. Virker ikke knappene når du trykker på dem, eller er de rett og slett ikke der? Kanskje dumt spørsmål, men har du satt input språk til norsk? Input er norsk ja. Knappene er ikke der, men virker med æøå med T9.. holder for meg:-). Alle buggs med telefon som har irritert meg er i hvertfall borte:-) Lenke til kommentar
buundi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før.Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Dette med ÆØÅ var en kjip nyhet. Virker ikke knappene når du trykker på dem, eller er de rett og slett ikke der? Kanskje dumt spørsmål, men har du satt input språk til norsk? Input er norsk ja. Knappene er ikke der, men virker med æøå med T9.. holder for meg:-). Alle buggs med telefon som har irritert meg er i hvertfall borte:-) Okay det var kjipt. Jeg bruker kun fult keyboard. Har du forresten testet Opera mini? Jeg lurer på om de har fikset java kræsj problemet. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har du forresten testet Opera mini? Jeg lurer på om de har fikset java kræsj problemet. Trodde det var fikset, men det er det ikke. Du kan bruke Opera Mini 3.1 i stedet, fungerer helt stabilt men mangler en del av funksjonene du får i Opera Mini 4.2. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Okidoke. takk for tipset Lenke til kommentar
alfi_pettersen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før.Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Dette med ÆØÅ var en kjip nyhet. Virker ikke knappene når du trykker på dem, eller er de rett og slett ikke der? Kanskje dumt spørsmål, men har du satt input språk til norsk? Input er norsk ja. Knappene er ikke der, men virker med æøå med T9.. holder for meg:-). Alle buggs med telefon som har irritert meg er i hvertfall borte:-) Jo norske tegn er der og virker ved qwerty tastatur! Lenke til kommentar
buundi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før.Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Dette med ÆØÅ var en kjip nyhet. Virker ikke knappene når du trykker på dem, eller er de rett og slett ikke der? Kanskje dumt spørsmål, men har du satt input språk til norsk? Input er norsk ja. Knappene er ikke der, men virker med æøå med T9.. holder for meg:-). Alle buggs med telefon som har irritert meg er i hvertfall borte:-) Jo norske tegn er der og virker ved qwerty tastatur! Hmm. Ja jeg klarte selvsagt ikke å vente til dette var fikset så jeg flashet min nå. ÆØÅ funker som bare det hos meg også Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Noen som kan forklare hvordan man får satt opp tlf slik at den KUN kobler til nettet/wap via wifi. Når jeg trykker på internet under "meny" kobler den opp med Telenor. Har selvfølgelig sett over det meste, men kan ikke se at jeg har satt opp noe feil.. Lenke til kommentar
Nikko66 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før.Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Dette med ÆØÅ var en kjip nyhet. Virker ikke knappene når du trykker på dem, eller er de rett og slett ikke der? Kanskje dumt spørsmål, men har du satt input språk til norsk? Input er norsk ja. Knappene er ikke der, men virker med æøå med T9.. holder for meg:-). Alle buggs med telefon som har irritert meg er i hvertfall borte:-) Jo norske tegn er der og virker ved qwerty tastatur! Hmm. Ja jeg klarte selvsagt ikke å vente til dette var fikset så jeg flashet min nå. ÆØÅ funker som bare det hos meg også Hmmm. Av en eller annen merkelig grunn, så er ÆØÅ på qwerty oppe og går hos meg også:-) men ikke noe bedre en det:-) Multitasking funget fint også:-) Ventet litt på det. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før.Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Dette med ÆØÅ var en kjip nyhet. Virker ikke knappene når du trykker på dem, eller er de rett og slett ikke der? Kanskje dumt spørsmål, men har du satt input språk til norsk? Input er norsk ja. Knappene er ikke der, men virker med æøå med T9.. holder for meg:-). Alle buggs med telefon som har irritert meg er i hvertfall borte:-) Jo norske tegn er der og virker ved qwerty tastatur! Hmm. Ja jeg klarte selvsagt ikke å vente til dette var fikset så jeg flashet min nå. ÆØÅ funker som bare det hos meg også Hmmm. Av en eller annen merkelig grunn, så er ÆØÅ på qwerty oppe og går hos meg også:-) men ikke noe bedre en det:-) Multitasking funget fint også:-) Ventet litt på det. Kar du laster ned firmwaren du bruker og ka med lisensen til Route66 Lenke til kommentar
Nikko66 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før.Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Dette med ÆØÅ var en kjip nyhet. Virker ikke knappene når du trykker på dem, eller er de rett og slett ikke der? Kanskje dumt spørsmål, men har du satt input språk til norsk? Input er norsk ja. Knappene er ikke der, men virker med æøå med T9.. holder for meg:-). Alle buggs med telefon som har irritert meg er i hvertfall borte:-) Jo norske tegn er der og virker ved qwerty tastatur! Hmm. Ja jeg klarte selvsagt ikke å vente til dette var fikset så jeg flashet min nå. ÆØÅ funker som bare det hos meg også Hmmm. Av en eller annen merkelig grunn, så er ÆØÅ på qwerty oppe og går hos meg også:-) men ikke noe bedre en det:-) Multitasking funget fint også:-) Ventet litt på det. Kar du laster ned firmwaren du bruker og ka med lisensen til Route66 Route66 reinnstalerer du i fra E/Samsung/Applications/I8910_R66.SISX på telefonen. Lisens og evt fotobokser virker i hvertfall like fint hos meg:-) Firmware har en annen linket til etter første innlegget mitt:-) Lenke til kommentar
Nikko66 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før.Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Dette med ÆØÅ var en kjip nyhet. Virker ikke knappene når du trykker på dem, eller er de rett og slett ikke der? Kanskje dumt spørsmål, men har du satt input språk til norsk? Input er norsk ja. Knappene er ikke der, men virker med æøå med T9.. holder for meg:-). Alle buggs med telefon som har irritert meg er i hvertfall borte:-) Jo norske tegn er der og virker ved qwerty tastatur! Hmm. Ja jeg klarte selvsagt ikke å vente til dette var fikset så jeg flashet min nå. ÆØÅ funker som bare det hos meg også Hmmm. Av en eller annen merkelig grunn, så er ÆØÅ på qwerty oppe og går hos meg også:-) men ikke noe bedre en det:-) Multitasking funget fint også:-) Ventet litt på det. Kar du laster ned firmwaren du bruker og ka med lisensen til Route66 Route66 reinnstalerer du i fra E/Samsung/Applications/I8910_R66.SISX på telefonen. Lisens og evt fotobokser virker i hvertfall like fint hos meg:-) Firmware har en annen linket til etter første innlegget mitt:-) Vet linker ikke er populert her, men antar en bruksanvisning går bra:-) Denne var i hvertfall jeg glad for og få.. How_to_flash_and_debrand_your_Samsung_i8910.doc Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Noen som kan forklare hvordan man får satt opp tlf slik at den KUN kobler til nettet/wap via wifi. Når jeg trykker på internet under "meny" kobler den opp med Telenor. Har selvfølgelig sett over det meste, men kan ikke se at jeg har satt opp noe feil.. Fant ut av det. Jeg som hadde konfigurert meg bort Den første jeg satt opp fungerte glimrende, så jeg har nok bare surra litt. Satt opp tilgangspunktene på nytt så var det i orden. Noen som bruker chat programmet som følger med? Kan det brukes mot msn, og er det noen som har oppsett eller linkt til oppsett? Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har lagt inn den russiske versjonen, ser ut til å fungere bra. prøvde å oppdatere via PC Studio, fikk nå ukjent versjon. er løpet kjørt nå om det noen gang kommer en nordisk oppdatering via PC Studio? Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I8910SERII2 Fungerer helt glimrende:-) Telefonen ikke til å kjenne igjen. Henger ikke, og bla bilde browser funker som aldri før.Anbefales på det sterkeste:-) (kjekt se hvordan kart virker på russisk også..hehe.) DET som jeg vet en del vil savne, er at ÆØÅ IKKE virker med fult tastatur, men for min del ikkno problem. Bruker det ikke alikevel, men kanskje greit og nevne. Ellers virker alt som før oppdatering. Fleste programmer virket som før. NB. ta backup..først. Når du har flashet kjør den via PC studio igjen. Kamera virker bedre, spesielt video.. Internett mye kjappere. Livet med Omnia hvert og leve igjen:-) Dette med ÆØÅ var en kjip nyhet. Virker ikke knappene når du trykker på dem, eller er de rett og slett ikke der? Kanskje dumt spørsmål, men har du satt input språk til norsk? Input er norsk ja. Knappene er ikke der, men virker med æøå med T9.. holder for meg:-). Alle buggs med telefon som har irritert meg er i hvertfall borte:-) Jo norske tegn er der og virker ved qwerty tastatur! Hmm. Ja jeg klarte selvsagt ikke å vente til dette var fikset så jeg flashet min nå. ÆØÅ funker som bare det hos meg også Hmmm. Av en eller annen merkelig grunn, så er ÆØÅ på qwerty oppe og går hos meg også:-) men ikke noe bedre en det:-) Multitasking funget fint også:-) Ventet litt på det. Kar du laster ned firmwaren du bruker og ka med lisensen til Route66 Route66 reinnstalerer du i fra E/Samsung/Applications/I8910_R66.SISX på telefonen. Lisens og evt fotobokser virker i hvertfall like fint hos meg:-) Firmware har en annen linket til etter første innlegget mitt:-) Vet linker ikke er populert her, men antar en bruksanvisning går bra:-) Denne var i hvertfall jeg glad for og få.. Har laste ned russian firmeware... Men vet ikke helt hvordan jeg skal få oppdater til telefon min? Har dere noe veiledninger for hvordan jeg skal få det til? Jeg har nå: Programvareversjon: I8910XXIF7 Egendefinert versjon: I8910XEEIE4 Jeg plager veldig med Opera Mini 4,2 og den fryser seg etter ca 1.minuter bruk. Kjipt.. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hjelper ikke å oppgradere for å få mer stabil Opera Mini 4.2, fungerer ikke noe bedre. Løsningen er å bruke Opera Mini 3.1 i stedet som fungerer helt glimrende, om du kan leve uten noe av funksjonaliten som er i 4.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå