toro6 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ja, den har begge pluss noen til. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ja, den har begge pluss noen til. Okei takk, var alt jeg trengte å vite.. Jeg regner med at jeg bare returnerer dem om den ikke har det. Men det skulle være morsomt og få en I NORGE som ikke har norskt menyspråk.. De selger den jo med og uten abonnoment på komplett.. Og få en uten norskt ville da i mine øyne være og selge ett feilprodukt. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Grattis med telefon til dere som nylig har bestilt. Dere kommer ikke til å angre Her er link til norsk tippings mobil program som fungerer på Omnia HD. Link Hoved skjermen blir "halv" så det fugerer ikke optimalt, men det funker. Norsk tipping har sagt til mobilen.no at det kommer en Omnia HD versjon ganske snart. Når det gjelder samtalekvalitet så er jeg en av de som har klaget på dette. Etter jeg oppgraderte firmware (IG4) så har jeg ikke hatt noe problemer med lyden. Endret 4. september 2009 av buundi Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Når det gjelder samtalekvalitet så er jeg en av de som har klaget på dette. Etter jeg oppgraderte firmware (IG4) så har jeg ikke hatt noe problemer med lyden. Hm, jeg har så og si bestemt meg for å returnere min når jeg mottar den i posten, uten å åpne den for å teste den, for å være sikker på at jeg beholder angreretten. På mange utenlandske forum klager de på lyden, enten er den lav og hul med ekko, eller så beskrives den så og si alltid som langt under middels på et generelt grunnlag. På disse forumene klager de og over at dekselet bak er dårlig festet, at det kan løsne. Så jeg tror jeg drøyer - helsike og, jeg hadde gledet meg til denne, men jeg beholder min Nokia E71 til noe bedre kommer. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kan man bruke de fleste typer s60v5 programmer eller må de være spesielt laget til Samsung? Lenke til kommentar
busemann007 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Grattis med telefon til dere som nylig har bestilt. Dere kommer ikke til å angre Her er link til norsk tippings mobil program som fungerer på Omnia HD. Link Hoved skjermen blir "halv" så det fugerer ikke optimalt, men det funker. Norsk tipping har sagt til mobilen.no at det kommer en Omnia HD versjon ganske snart. Når det gjelder samtalekvalitet så er jeg en av de som har klaget på dette. Etter jeg oppgraderte firmware (IG4) så har jeg ikke hatt noe problemer med lyden. Har også hatt veldig problemer med samtalekvaliteten på denne telefonen. etter noen minutter med prating blir det så dårlig at jeg ikke hører hva den andre sier. trikset da er å sette på høyttaler en liten stund. vurderer å legge inn den nordiske IG4. hvis dette blir bra etter oppgraderingen er jeg fornøyd. men hvordan går det da med 2 års lisensen på route66. vil den forsvinne når man legger inn IG4? Lenke til kommentar
busemann007 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Til dere som har oppgradert til den "nordiske" versjonen av ZXIG4, fungerer ordboken med norsk T9 når dere bruker det alfanumeriske tastaturet ved f.eks. meldingsskriving? Jepp funker utmerket. Er det noen som har testet om det går an å bruke fjernkontroll på headsettet etter oppgradering til IG4? skulle gjerne fått det til å virke slik at jeg ikke må ta opp telefonen hver gang jeg skal bytte sanger eller stille på lyden? Lenke til kommentar
buundi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Grattis med telefon til dere som nylig har bestilt. Dere kommer ikke til å angre Her er link til norsk tippings mobil program som fungerer på Omnia HD. Link Hoved skjermen blir "halv" så det fugerer ikke optimalt, men det funker. Norsk tipping har sagt til mobilen.no at det kommer en Omnia HD versjon ganske snart. Når det gjelder samtalekvalitet så er jeg en av de som har klaget på dette. Etter jeg oppgraderte firmware (IG4) så har jeg ikke hatt noe problemer med lyden. Har også hatt veldig problemer med samtalekvaliteten på denne telefonen. etter noen minutter med prating blir det så dårlig at jeg ikke hører hva den andre sier. trikset da er å sette på høyttaler en liten stund. vurderer å legge inn den nordiske IG4. hvis dette blir bra etter oppgraderingen er jeg fornøyd. men hvordan går det da med 2 års lisensen på route66. vil den forsvinne når man legger inn IG4? Jeg er helt sikker på at lyden blir bedre med IG4. Jeg slet veldig med dette før, men nå er det 0 problemer. Tror det står beskrevet HERhvordan du tar "backup" av route66. Selv bruker jeg GarminXT så jeg har ikke testet det selv. Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Alarmen (vekkeklokken) på tlf min har sluttet å fungere. Noen fler som har samme problem? Hjelper det med en sw oppdatering? Lenke til kommentar
buundi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Fant ut noe genialt i dag. Har nettopp installert XBMC (Live versjonen ) DLNA streaming funker knirkefritt på denne. I tillegg kan man bruke telefonen som fjernkontroll! Man kan starte, stoppe og spole i videoer som man streamer fra telefonen. Genialt! I XBMC gå til Innstillinger - nettverk - UPnP og velg skru på start automatisk + Aktiver UPnP-rendrer. Gå deretter på telefonen og klikk oppe i det høyre hjørnet og klikk på nettverkssymbolet. Trykk så på trådløse nettverk og start DLNA på ditt hjemmenettverk. Nå kan du dobbeltklikke på runingen i midten så vil du få opp det som ligger på din telefon. Start opp f.eks en film så vil den spilles av på TVen og du kan styre det hele fra telefonen. Edit: Lyden kan også kontroleres fra telefonen Endret 4. september 2009 av buundi Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Nå har jeg endelig fått den, og jeg angrer ikke på kjøpet ass.. Den er kjempebra. MEN, hva anbefaler dere jeg bør gjøre nå? Jeg føler lissom at jeg mangler en del programmer.. Firmware oppdatering? Endret 4. september 2009 av Plizket Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nei.. Men,jeg har vel ikke snakket i mer enn 20 min om gangen..Kanskje det skjer over lengre samtaler.. Ingen skurring eller noe? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Spørs vel egentlig hva du er ute etter..Hva føler du mangler? Men det hadde vært kult hvis folk kom med anbefalinger,linker ol.. Nå har jeg endelig fått den, og jeg angrer ikke på kjøpet ass.. Den er kjempebra. MEN, hva anbefaler dere jeg bør gjøre nå? Jeg føler lissom at jeg mangler en del programmer.. Firmware oppdatering? Lenke til kommentar
suggas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hva mener du goodall. Jeg trykte på SMD ? Beklager mine begrensende kunnskaper her innne. Håper du fikser problemet ditt. Noen andre kanskje? Det er ikke alle som kan alt. En sånn opplysning kan være fint for andre, slik at man ikke gjør den samme feilen. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Spørs vel egentlig hva du er ute etter..Hva føler du mangler?Men det hadde vært kult hvis folk kom med anbefalinger,linker ol.. Nå har jeg endelig fått den, og jeg angrer ikke på kjøpet ass.. Den er kjempebra. MEN, hva anbefaler dere jeg bør gjøre nå? Jeg føler lissom at jeg mangler en del programmer.. Firmware oppdatering? Jeg føler meg litt snytt på internet browsern ass.. Den verisjonen jeg har er ikke "the full thing" som de til og med viser i Samsung Omnias reklamefilm "dukketeater greia også når man opplaster så ser man youtube iconet" Det jeg ser.. Det er kun skrift Min firmware forresten: I8910XXIF7 Altså den som kommer med telefon på første oppstart. Ikke oppdatert. Endret 4. september 2009 av Plizket Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg prøver å ta backup av tlf min via Samsung pc studio, men kommer bare til 20 prosent, den går ikke lenger. Hva er feil?? Når jeg skal oppdatere tlf får jeg også beskjed om at jeg har siste sw, selvom jeg kun har oppdatert den en gang, og det er ca 2 mnd siden. Endret 4. september 2009 av Bendizzle Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da er den uofisielle nordiske versjonen av den nyeste russiske firmwaren I8910SERII2 straks ferdig flashet og jeg er spent på å prøve 3d task switcher. Lenke til kommentar
Nikko66 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Blitt utrolig lei manglende oppdateringer i Norge Telefon er jeg utrolig fornøyd med, selv med alt for mange "buggs". Jeg har IF7 inne, lastet ned "I8910_Generic_Hong_Kong_ZXIG4" denne i dag, men vet ikke om jeg er helt klar for den. HVILKEN er den nyeste SW jeg kan bruke som har norsk tastatur?????? (ÆØÅ). Jeg vet jeg kan velge norsk innput og Norsk T9. Men utover det ser jeg bare snakk om nordiske versioner, men finner dem ikke:-) Noen som kan hjelpe????? Hilsen ny her på forumet, men ivrig leser i lang tid. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Det er ikke nyeste som er modifisert for nordiske språk, last ned I8910SERII2 som du finner i første innlegget her. Det er den første nedlastningen som det er lenket til som inneholder siste firmware. Endret 5. september 2009 av Hedonism Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva mener du goodall. Jeg trykte på SMD ? Beklager mine begrensende kunnskaper her innne. Håper du fikser problemet ditt. Noen andre kanskje? Det er ikke alle som kan alt. En sånn opplysning kan være fint for andre, slik at man ikke gjør den samme feilen. Når du bruker symbian rom flashing tool har du et "omeråde" om man kan kalle det som heter download option. Når man starter programet ser det slik ut: [v]Format [v]Boot [ ]SMD Det jeg gjorde var og huke av SMD også: [v]Format [v]Boot [v]SMD det var IKKE lurt, men det gikk bra til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå