Krankenstein Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ser ut til at mobilen kan nå brukes til konsertbruk med et nødskrik: Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Helt nyeste firmware med noe effekt greier. (firmware i8910v7G5_H1) Kan det være 3d multitasking også mon tro... http://www.youtube.com/watch?v=GtUh_bivSIY Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Oppgraderte til ZXIG4 i dag tidlig, og la tilbake sikkerhetskopi fra før jeg oppgraderte som til min store overraskelse gikk nesten smertefritt. Kun programmene som jeg selv har signert måtte reinstalleres (Free-iSMS o.l.). Telefonen virker kjappere og endelig fungerer Opera Mini 4.2 uten å bli gjørmetreg etter litt surfing. Alt i alt er jeg veldig fornøyd. Har ikke testet kameraet enda, er spent på forbedringene i lyd og video. Endret 3. september 2009 av Hedonism Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Er det noen som i det hele tatt sier at det skal komme 3D multitasking til Omnia HD? Og det ser ut til at når vi først får en oppdatering, så blir den jo n'rmest revolusjonerende! ;-) Det gjør meg ikke så mye å vente til den tid :-) Jeg sitter enda med den første firmwaren inne :-) Forresten, den nyheten som kom om at man kunne styre PS3 med den nye mobilen som kom... Hva hindrer noen å lage et program som kan gjøre det samme med vår mobil? Det er jo strengt tatt bare SW, ifølge hva jeg forstår.. Vi har jo all hardware og teknologi som skal til :-) Endret 3. september 2009 av Leifen18 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 SHIT!!!! Oppgraderte den firmwaren det var linka til på forrige side, alt så meget lovende ut Alt var ferdig å det sto ta en restart, displayet på tlf. viste bilde av en telefon + en trekant med utropstegn + en datamaskin Ja tenkte jeg får prøve å skru av og på mobilen, det funka ikke, prøvde og ta ut batteriet, det funka IKKE Uansett hva jeg gjør får jeg bare bilde av telefon + en trekant med utropstegn + en datamaskin HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP Tror jeg vet hva jeg gjorde...av en eller annen grunn krysset jeg av SMD Jeg er vel FUC** jeg nå? Jippi telefonen virker igjen Men mp3'n hakker en gang pr. sang! Er ikke snakk om å høre en eneste sang uten et hakk software version: i8910ZXIG4 custom version: i8910TGYIG4 DATO 31.07.09 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Leverte inn min Omnia HD for over 1 uke siden grunnet "blåtann" problemet, og fikk i dag beskjed at jeg ikke kunne få en ny før tidligst..........6 uker. Den er kjøpt på Expert. Så hva fan gjør jeg nå Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Leverte inn min Omnia HD for over 1 uke siden grunnet "blåtann" problemet, og fikk i dag beskjed at jeg ikke kunne få en ny før tidligst..........6 uker. Den er kjøpt på Expert. Så hva fan gjør jeg nå Jeg har ventet på ny Omnia HD i 2 måneder fra Moobi og det er ekstremt frustrerende. Lurer på om Samsung har problemer med å levere nok mobiltelefoner. Ser at det er noen få nettbutikker som har denne mobiltelefonen på lager. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Etterspørselen av telefon var visst ekstrem, derfor var det vanskelig å få den på lager i følge Expert Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 På Elkjøp sine nettsider har de den til 5795,-. Jeg bestilte min derfra i går, og venter den til helgen. :-) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) På Elkjøp sine nettsider har de den til 5795,-. Jeg bestilte min derfra i går, og venter den til helgen. :-) Jeg stikker på komplett og kjøper min imorra ass Forresten norsk tastatur på de? Og interface-språk? : O Endret 3. september 2009 av Plizket Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 På Elkjøp sine nettsider har de den til 5795,-. Jeg bestilte min derfra i går, og venter den til helgen. :-) Jeg stikker på komplett og kjøper min imorra ass Litt dyrere der, kr 6.159,- Men stikker bort dit og kjøper den allerede i morgen? Jøss, bor du i nærheten? Jeg sjekket postsporingen, den ble innlevert postterminal i Oslo i dag kl 13:29, håper den når Stavanger til helgen! AAARGH! Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ser på nett at det er i alle fall tre stykker som klager over at når man snakker med andre i telefonen, så skurrer det i høyttaleren, og at det generelt er dårlig lyd under telefonsamtaler - dårlig lyd fra dem man snakker med - er det noen her som har den erfaringen? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kvaliteten på samtalene er i hvertfall god på min. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kvaliteten på samtalene er i hvertfall god på min. Ingen skurring eller noe? Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Venter på Denne fra Cdon.no Fekk den for 5900 inklusiv frakt Lenke til kommentar
isaks1 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er det noen som har klart å aktivere java programmet til Norsk Tipping på Omnia HD? Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er det noen som har klart å aktivere java programmet til Norsk Tipping på Omnia HD? ligger en link på dette. se gjennom sidene, tror vi må bruke et program for trykkskjermer Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Mobben skurrer av og til. Aldri med en gang. Kommer litt ut i samtalen. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Mobben skurrer av og til. Aldri med en gang. Kommer litt ut i samtalen. Hm, dett liker jeg ikke, kan det være noe som kommer seg ved en firmwareoppdatering, eller er det bare en dårlig høyttaler mon tro ... hmmm. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da spør jeg faenme i hælvette igjen, ER det NORSK og ENGELSK MENY hvis jeg kjøper denne klossen som er formet av bæsj med jevne kanter? (Samsung Omnia HD altså?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå