The Walking Dead Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei! Jeg har en fransk i8910. Fikk den i dag, og kan ingenting om den. Uansett, hvordan oppdaterer man firmwaren? Jeg har lest litt her på de siste sidene bare, så beklager hvis jeg roter opp i et gammelt spørsmål. Jeg er kjempefornøyd med den forresten, jeg vil bare sørge for at den er helt oppdatert og good-to-go! Har klart å laste ned noen widges osv, ganske stilig Jeg fant jo en "check for updates"-knapp, men da må jeg fylle ut masse masse informasjon angående en server profile. Takk +1 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er det noen som sliter med å bruke wi-fi på denne telefonen? Har en iphone som man kan bruke over alt i hele huset, mens denne samsungen får bare "NO GATEAWAY REPLY"! Hva i huleste er feil? Føler at jeg har prøvd alt, men uansett så funker det ikke Har prøvd t.o.m å sette routern på men minst sikkerhet, null passord og fritt frem. Ikke engang da ville samsungen samarbeide Er det noen som har/hatt samme problem? JEG VIL SØRFE TRÅDLØST NÅ! Ser flere som har dette problemet, ikke bare med denne telefonen men med nokia sine også. Jeg tror hovedgrunnen er SpeedTouch.. jeg har en kompiss hvor jeg har koblet meg til flere ganger uten problem, men så plutselig ville den ikke mere.. fikk samme beskjed som deg.. jeg satt meg ned å søkte litt på nett angående dette og jeg ser at det som går igjen i de fleste tilfellene er at hvor det er et problem med dette er det en speedtouch router med i bilde. Det jeg foreslår er at du prøver en annen type router å ser hvordan det fungerer(hvis du har en speedtouch nå da)? Jepp SpeedTouch er det jeg har testet den på ja. Skal se om jeg får koblet en annen tråløs router på SpeedTouch'n å sjekke om det hjelper. Men uansett er det dårlig at den skal være så KRESEN. Alt annet går jo å koble opp mot SpeedTouch'n Lenke til kommentar
tjn Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er det noen som sliter med å bruke wi-fi på denne telefonen? Har en iphone som man kan bruke over alt i hele huset, mens denne samsungen får bare "NO GATEAWAY REPLY"! Hva i huleste er feil? Føler at jeg har prøvd alt, men uansett så funker det ikke Har prøvd t.o.m å sette routern på men minst sikkerhet, null passord og fritt frem. Ikke engang da ville samsungen samarbeide Er det noen som har/hatt samme problem? JEG VIL SØRFE TRÅDLØST NÅ! Ser flere som har dette problemet, ikke bare med denne telefonen men med nokia sine også. Jeg tror hovedgrunnen er SpeedTouch.. jeg har en kompiss hvor jeg har koblet meg til flere ganger uten problem, men så plutselig ville den ikke mere.. fikk samme beskjed som deg.. jeg satt meg ned å søkte litt på nett angående dette og jeg ser at det som går igjen i de fleste tilfellene er at hvor det er et problem med dette er det en speedtouch router med i bilde. Det jeg foreslår er at du prøver en annen type router å ser hvordan det fungerer(hvis du har en speedtouch nå da)? Jepp SpeedTouch er det jeg har testet den på ja. Skal se om jeg får koblet en annen tråløs router på SpeedTouch'n å sjekke om det hjelper. Men uansett er det dårlig at den skal være så KRESEN. Alt annet går jo å koble opp mot SpeedTouch'n ja det er fryktelig dårlig at den er det.. litt uforståelig egentlig. Lenke til kommentar
Teledude Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er det noen som sliter med å bruke wi-fi på denne telefonen? Har en iphone som man kan bruke over alt i hele huset, mens denne samsungen får bare "NO GATEAWAY REPLY"! Hva i huleste er feil? Føler at jeg har prøvd alt, men uansett så funker det ikke Har prøvd t.o.m å sette routern på men minst sikkerhet, null passord og fritt frem. Ikke engang da ville samsungen samarbeide Er det noen som har/hatt samme problem? JEG VIL SØRFE TRÅDLØST NÅ! Hadde samme problem med mitt Speedtouch 780. Løsningen var å slå av qos på wifi. Hvis det er Telenor, logg på modem ved å telnette til 10.0.0.138. Logg på med brukernavn admin og blankt passord. Skriv følgende kommandoer: {admin}=>wireless qos config mode=disabled {admin}=>saveall Deretter funker wifi som bare det fra både omnia hd og n97. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Slang opp en philips jeg hadde å vips online så det synger Men skal huske den qos løsningen å teste det neste gang Speedtouchn'n er en 585i fra nextgentel.... Var nære på å bruke angrefristen på telefonen men nå er jeg glad igjen hehe Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen som opplever at mobilen kræsjer? Har skjedd et par ganger for meg. En gang frøs den i startskjermen og restartet. Det har også skjedd en gang under filmavspilling. Nå skjedde det igjen når jeg skulle ringe en samtale. Men denne gangen fikk jeg opp en beskjed om at "memory full, close application... (husker ikke alt)" uten at jeg hadde noen program oppe. Da den restartet og jeg hadde skrevet inn pin kom et meget rart "theme" opp. Et veldig enkelt et (grått, og dette finnes ikke på mobilen.. kan ialllfal ikke velges i "settings"). Denne teksten: "limited svc" var hvor det ellers ville stått telefonopperatør. Jeg gikk til menyen, endret tema tilbake til mitt gamle, og nå er mobilen "raskere" enn før, mer responsiv.. dette er rart.. eller? Lenke til kommentar
Shyfer Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei! Jeg lurte på om noen hadde testa Tv-ut funksjonen på serier og film? Er det smooth 640-480,eller bare gimmick? Blir videoopptakene fullstendig glatte om man velger nest høyeste oppløsning istedenfor HD? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen som opplever at mobilen kræsjer? Har skjedd et par ganger for meg. En gang frøs den i startskjermen og restartet. Det har også skjedd en gang under filmavspilling. Nå skjedde det igjen når jeg skulle ringe en samtale. Men denne gangen fikk jeg opp en beskjed om at "memory full, close application... (husker ikke alt)" uten at jeg hadde noen program oppe. Da den restartet og jeg hadde skrevet inn pin kom et meget rart "theme" opp. Et veldig enkelt et (grått, og dette finnes ikke på mobilen.. kan ialllfal ikke velges i "settings"). Denne teksten: "limited svc" var hvor det ellers ville stått telefonopperatør. Jeg gikk til menyen, endret tema tilbake til mitt gamle, og nå er mobilen "raskere" enn før, mer responsiv.. dette er rart.. eller? Eh...Eg opplevde omtrent det samme. Det med restartet seg selv og denne gråe temaet. Eg prata lenge i regnvær da det skjedde så kanskje litt min egen feil. Uansett. Raskere etterpå altså..wierd stuf Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Firmware Ig4 finnes nå med nordic moddefication. Noen som tørr å prøve den ut? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ny samsung mobil med tegra chip: Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ny samsung media player med tegra chip: Lenke til kommentar
oesvends Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Firmware Ig4 finnes nå med nordic moddefication. Noen som tørr å prøve den ut? Puttet denne inn på min telefon i går. Ser ut til å fungere helt fint, for min del. Gikk lei av å knote med ÆØÅ på engelsk tastaturoppsett, og tok sjansen på at det virker. Og ting ser bra ut, uten særlige forskjeller på annet enn tastaturoppsettet. Jeg hadde fra før den italienske versjonen som kom i juli, med AAC på videoopptak. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Firmware Ig4 finnes nå med nordic moddefication. Noen som tørr å prøve den ut? Jeg har testet Quist sin versjon og er godt fornøyd med den. Eneste ulempen er engelsk språk på telefonen, men det er ikke noe problem for meg så lenge det er norsk språk som input språk. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Firmware Ig4 finnes nå med nordic moddefication. Noen som tørr å prøve den ut? Puttet denne inn på min telefon i går. Ser ut til å fungere helt fint, for min del. Gikk lei av å knote med ÆØÅ på engelsk tastaturoppsett, og tok sjansen på at det virker. Og ting ser bra ut, uten særlige forskjeller på annet enn tastaturoppsettet. Jeg hadde fra før den italienske versjonen som kom i juli, med AAC på videoopptak. Ok. Ingen andre store forskjeller som du merker med dette nye firmwaret...?3d multi tasking? Lenke til kommentar
oesvends Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ok. Ingen andre store forskjeller som du merker med dette nye firmwaret...?3d multi tasking? Ingen 3D multitasking, nei. Jeg biller meg inn at telefonen er kjappere i bruk, men dømmekraften min på dette området er noe sviktende. Bedre zoomfunksjon i nettleseren, og jeg tror også at nettleseren er kjappere, men jeg slo likegodt av javascript, så det kan også være derfor. Stop-buggen er visst fikset. Heller ikke støtte for FM-sender, men jeg har ikke giddet å putte inn HelloOX enda for å teste FMradiotest.exe. Jeg prøvde med spektrumanalysator på forrige versjon, og kunne se at det ikke var liv i senderen i det hele tatt. Den mister framdeles WLAN-tilkobling, stadig vekk. Hmmm, er det kinetisk scrolling i webleseren nå? Det er noe som minner om det, dog en smule hjelpeløst i bruk. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Link til firmwaren? HER. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er denne? http://rapidshare.com/files/27244024...Kong_ZXIG4.rar bare 50 min igjen Følger det med det som trengs i rar fila? Å funker det fra windows 7 64? Lenke til kommentar
tjn Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det noen som sliter med å bruke wi-fi på denne telefonen? Har en iphone som man kan bruke over alt i hele huset, mens denne samsungen får bare "NO GATEAWAY REPLY"! Hva i huleste er feil? Føler at jeg har prøvd alt, men uansett så funker det ikke Har prøvd t.o.m å sette routern på men minst sikkerhet, null passord og fritt frem. Ikke engang da ville samsungen samarbeide Er det noen som har/hatt samme problem? JEG VIL SØRFE TRÅDLØST NÅ! Hadde samme problem med mitt Speedtouch 780. Løsningen var å slå av qos på wifi. Hvis det er Telenor, logg på modem ved å telnette til 10.0.0.138. Logg på med brukernavn admin og blankt passord. Skriv følgende kommandoer: {admin}=>wireless qos config mode=disabled {admin}=>saveall Deretter funker wifi som bare det fra både omnia hd og n97. Ok, er kanskje jeg som er litt småtrøtt og svimlat, men hvor skal disse komandoen skrives inn? hadde satt pris på om noen hadde forklart meg det, på forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå