medlem-174043 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har nå endelig fått reklamert på min HTC HD og fikk tilbud om ny mobil etter å ha levert den inn til rep for tredje gang på ett halvt år. I hovedsak er det samtalevideo som svikter, men har også vært offer for restart-hælvete. To ganger har de byttet hovedkort, og jeg har altså hatt tre forskjellige imei nummere på denne mobilen. Nok er nok, og elprice har vært svært imøtekommende da jeg ba om å få en Omnia HD i rent bytte:) Skal dessuten bli godt å bli kvitt windows mobile syntes jeg - too much! Andre som har gitt opp? Eg solgte min htc touch hd til fordel for omnia hd. Angrer ikke et sekund:) Det var godt å høre:)Var dette grunnet windows eller htc hd`en generelt? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) 'Fikk min i går ER jo bare uber digg, men jeg ble også lurt av at det ikke var noe "ekte" tv ut. SKUFF men jeg overlever Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kommer i gang med GPS'n Var jo 2 års gratis lisens med, men jeg klarer ikke å finne værken lisens eller koble meg opp Endret 26. august 2009 av Goodall Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Noen som kan teste om www.sportypal.com funker på Omnia HD? Vurderer å bestille, men vil gjerne vite om det virker først. Endret 26. august 2009 av apollox Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Noen som kan teste om www.sportypal.com funker på Omnia HD? Vurderer å bestille, men vil gjerne vite om det virker først. Nå har jeg teste sportypal på omnia hd, og den funker veldig bra. Du skal velg "Download standard version JAR" telefon virker så lenge når dette er et java program. Helt gratis Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Takker for det Ja jeg regna med den kunne kjøre java versjonen, men var ikke helt sikker da Omnia ikke sto oppført på lista over telefoner som sportypal støtter. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har nå endelig fått reklamert på min HTC HD og fikk tilbud om ny mobil etter å ha levert den inn til rep for tredje gang på ett halvt år. I hovedsak er det samtalevideo som svikter, men har også vært offer for restart-hælvete. To ganger har de byttet hovedkort, og jeg har altså hatt tre forskjellige imei nummere på denne mobilen. Nok er nok, og elprice har vært svært imøtekommende da jeg ba om å få en Omnia HD i rent bytte:) Skal dessuten bli godt å bli kvitt windows mobile syntes jeg - too much! Andre som har gitt opp? Eg solgte min htc touch hd til fordel for omnia hd. Angrer ikke et sekund:) Det var godt å høre:)Var dette grunnet windows eller htc hd`en generelt? Vel. Egentlig mangen grunner. Eg likte touchflow 3d. Forsåvidt. Men savnet en skjerm som faktisk registrerte et touch. Windows mobile OS var noe treg til tider og camera var rett og slett ubrukelig. Hadde heller ikke tv out funksjon, noe jeg må ha. Det du kommer til å savne med omnia hd er en skikkelig epost client. Htc touch hd er mye bedre på det område vil eg si. Men den morsomme forskjellen er skjermen. Htc touch hd har høyere oppløsning enn omnia hd, men herre jesus så mye bedre skjerm alikevel på omnia hd:) Omnia hd har mye bugs, men den er verdt alle penga alikvel. Enjoy Lenke til kommentar
suggas Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Snakket med en som jobber hos Amentio. Når de fikk inn Samsung Omnia HD på lager igjen, var det de "nye" utgavene av telefonen. Det han trakk frem var bedre batteri kapasitet.Vedkommende visste ikke om de fikk et annet varenummer. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bare å krysse fingrene folkens:) Samsung jobber nå med en kommende ny modell som bruker tegra chip. Spørsmålet er bare hvilket OS som blir tatt i bruk. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bare å krysse fingrene folkens:) Samsung jobber nå med en kommende ny modell som bruker tegra chip. Spørsmålet er bare hvilket OS som blir tatt i bruk. Sålenge det ikke kommer med fullt qwerty-tastatur, Android eller Windows Mobile... Android er vel og greit bra og ser fint ut, men jeg liker ikke den tette integreringen med Google. Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Den mobilen likna utruleg på Samsung omnia Pro Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Endelig Bestilt mobilen Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sjekk denne testen: Omnia hd leverer faktisk bedre bildekvalitet. Eg har hørt at man skal kunne ta i bruk bildestabilisatoren under video opptak ved en ny update. Det vil ihvertfall hjelpe på. Men syns frameraten må økes først. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 hvordan merker man flere bilder/videoer? Og hvordan lager man en ny mappe inni en mappe? Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 'Fikk min i går ER jo bare uber digg, men jeg ble også lurt av at det ikke var noe "ekte" tv ut. SKUFF men jeg overlever Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kommer i gang med GPS'n Var jo 2 års gratis lisens med, men jeg klarer ikke å finne værken lisens eller koble meg opp Fikk min i går å funker som bare det, det med gps fikk jeg til men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med tanke på at jeg ikke vet hvordan jeg fikk det til, men lisensen er "i telefonen" du må synkronisere mot server en eller annen plass... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er det noen som sliter med å bruke wi-fi på denne telefonen? Har en iphone som man kan bruke over alt i hele huset, mens denne samsungen får bare "NO GATEAWAY REPLY"! Hva i huleste er feil? Føler at jeg har prøvd alt, men uansett så funker det ikke Har prøvd t.o.m å sette routern på men minst sikkerhet, null passord og fritt frem. Ikke engang da ville samsungen samarbeide Er det noen som har/hatt samme problem? JEG VIL SØRFE TRÅDLØST NÅ! Lenke til kommentar
tjn Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er det noen som sliter med å bruke wi-fi på denne telefonen? Har en iphone som man kan bruke over alt i hele huset, mens denne samsungen får bare "NO GATEAWAY REPLY"! Hva i huleste er feil? Føler at jeg har prøvd alt, men uansett så funker det ikke Har prøvd t.o.m å sette routern på men minst sikkerhet, null passord og fritt frem. Ikke engang da ville samsungen samarbeide Er det noen som har/hatt samme problem? JEG VIL SØRFE TRÅDLØST NÅ! Ser flere som har dette problemet, ikke bare med denne telefonen men med nokia sine også. Jeg tror hovedgrunnen er SpeedTouch.. jeg har en kompiss hvor jeg har koblet meg til flere ganger uten problem, men så plutselig ville den ikke mere.. fikk samme beskjed som deg.. jeg satt meg ned å søkte litt på nett angående dette og jeg ser at det som går igjen i de fleste tilfellene er at hvor det er et problem med dette er det en speedtouch router med i bilde. Det jeg foreslår er at du prøver en annen type router å ser hvordan det fungerer(hvis du har en speedtouch nå da)? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Helvette az. Begynner å bli lei av å lese om alle de nye firmware oppdateringene. Det vil si oppdateringer som ikke gjelder for oss i norden. Kjerpings samsung norge! Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Helvette az. Begynner å bli lei av å lese om alle de nye firmware oppdateringene. Det vil si oppdateringer som ikke gjelder for oss i norden. Kjerpings samsung norge! Nesten litt komisk. Alle var så usikker i forbindelse med oppdateringer fra samsung sin side. Det kryr jo av oppdateringer til denne mobben. Mye relevante gode oppdateringer ikke minst, men lille Norge får ingen del av moroa:( Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ein god nyheit: Samsung app store kjem snart i dei nærmaste månadane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei! Jeg har en fransk i8910. Fikk den i dag, og kan ingenting om den. Uansett, hvordan oppdaterer man firmwaren? Jeg har lest litt her på de siste sidene bare, så beklager hvis jeg roter opp i et gammelt spørsmål. Jeg er kjempefornøyd med den forresten, jeg vil bare sørge for at den er helt oppdatert og good-to-go! Har klart å laste ned noen widges osv, ganske stilig Jeg fant jo en "check for updates"-knapp, men da må jeg fylle ut masse masse informasjon angående en server profile. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå