Krankenstein Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Oh shit!no har dei fått IG4 i Hong Kong og, kor langt har me kome i Noreg? Jævla lei denne ventinga. Når skal vi i Norge også kunne ta i bruk de nye oppdateringene?! Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Testa ut "myphone 2.1". Artig program for de som savner iphone mobilen sin. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Mens vi venter på spotify. Her er en midlertidig løsning som funker. Link Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) hvordan setter man opp profilinnstillinger? (netcom) for oppdatering av tlf. tv ut kabel: http://cgi.ebay.com/h155-TV-Out-AV-Cable-F...id=p3286.c0.m14 denne er vel grei? Endret 19. august 2009 av 530XD Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg er plaget av dårlig dekning på enkelte steder med min Omnia. Dette er steder hvor min Touch Diamond hadde full dekning, og Omniaen klarer i beste fall to streker, men som regel en, og ingen 3G-dekning. Dette gjelder for både Network Norway, og Telenor. Er det andre som opplever det samme, eller er jeg nok engang den heldige vinner av en mandagstelefon? Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) hvordan setter man opp profilinnstillinger? (netcom)for oppdatering av tlf. tv ut kabel: http://cgi.ebay.com/h155-TV-Out-AV-Cable-F...id=p3286.c0.m14 denne er vel grei? Jeg syntes pluggen så litt stor ut til å være micro usb, mulig jeg ser litt dårlig Endret 19. august 2009 av Bendizzle Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg er plaget av dårlig dekning på enkelte steder med min Omnia. Dette er steder hvor min Touch Diamond hadde full dekning, og Omniaen klarer i beste fall to streker, men som regel en, og ingen 3G-dekning. Dette gjelder for både Network Norway, og Telenor. Er det andre som opplever det samme, eller er jeg nok engang den heldige vinner av en mandagstelefon? Leste en plass en (i denne tråden tror jeg faktisk) om en som målte signalstyrken på omniaHD og gammeltelefon hans. omniaen hans viste to strek, mens gammeltelefon viste full dekning. Når han målte dette viste det seg at begge hadde like godt signal (feks 10 db) men at gammeltelfon "skrøt" på seg bedre dekning. i realiteten hadde begge like god. Jeg leter fortsatt etter et bra bildegalleriprogram. Rop ut om noen vet om et:) Endret 19. august 2009 av superjorn82 Lenke til kommentar
bjornon Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg leter fortsatt etter et bra bildegalleriprogram. Rop ut om noen vet om et:) Scalados PhotoFlow er veldig stilig... Software update: det er varslet ny oppdatering av programvaren fredag 21.8. Spennende å se om de har kommet opp med en utgave vi kan være fornøyd med. Italiensk først, selvfølgelig... Jeg tror ikke det vil komme skandinavisk utgave før de har en som er bug-fri. Ingen vits i å lansere en oppgradering som ikke er "helt ferdig". Derfor er det håp om at den nye oppdateringa kommer nå, er bug-fri og blir oversatt raskt. BjOlav Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg leter fortsatt etter et bra bildegalleriprogram. Rop ut om noen vet om et:) Scalados PhotoFlow er veldig stilig... Software update: det er varslet ny oppdatering av programvaren fredag 21.8. Spennende å se om de har kommet opp med en utgave vi kan være fornøyd med. Italiensk først, selvfølgelig... Jeg tror ikke det vil komme skandinavisk utgave før de har en som er bug-fri. Ingen vits i å lansere en oppgradering som ikke er "helt ferdig". Derfor er det håp om at den nye oppdateringa kommer nå, er bug-fri og blir oversatt raskt. BjOlav eg prøvde photoflow, men den fant kun et fåtall av alle bildene mine... Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tror ikke at denne type kabel funker..ut i fra blide så det nesten ut som en av-hdmi kabel? På Omnia HD bruker du hodetelefon utgangen for å overføre signalet til tv. hvordan setter man opp profilinnstillinger? (netcom)for oppdatering av tlf. tv ut kabel: http://cgi.ebay.com/h155-TV-Out-AV-Cable-F...id=p3286.c0.m14 denne er vel grei? Jeg syntes pluggen så litt stor ut til å være micro usb, mulig jeg ser litt dårlig Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 For de som hadde problemer med å oppdatere til I8910XXIF7 (inkludert meg selv), har nå forbindelsen mellom pc'en og mobilen blitt forbedret. Går kjempe fint nå Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 For de som hadde problemer med å oppdatere til I8910XXIF7 (inkludert meg selv), har nå forbindelsen mellom pc'en og mobilen blitt forbedret. Går kjempe fint nå Ikke at eg kan se så mangen forbedringer akkurat da men:) Alltid greit å ha den nyeste tilgjengelige oppdateringen uansett. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ingen som kan fortelle hvordan man oppdaterer denne tlf, med serverinnstillinger fra netcom helst da? Lenke til kommentar
oesvends Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Leste en plass en (i denne tråden tror jeg faktisk) om en som målte signalstyrken på omniaHD og gammeltelefon hans. omniaen hans viste to strek [...] Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13963341 og https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13965280 Altså: Ikke sammenlign antall streker mellom forskjellige telefoner/merker. Mottakeren i Omnia HD er god, bedre enn den som er i N95, ser det ut for, når man undersøker litt nærmere. Jeg har hatt flere tilfeller med N95 der det har vært fullt hus med streker, men det har vært problematisk med dataoverføring og samtaler. Så viser det seg at N95 først begynner å redusere antall streker veldig tett inntil minimumsnivået som den må ha for å ha OK forbindelse basestasjonen. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hmmmm... På i8910 Demo-filmen som følger med er det et veldig fancy galleri ved ca: 1:15 Og en fancy meny som minner om den på N95 ved: 35 sekunder samt 1:13 som fører til den nevnte menyen over. Hvordan når man disse menyene? Er det bare bullshit? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Disse videodemoene som medfølger mobben forsvant etter oppdatering. Akkurat det ekke så viktig, syns jeg da. Noe jeg fremdeles ikke har skaffet meg er en skikkelig PUSH EMAIL. Noen som vet om et prog som fungerer bra på mobben vår...............?? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 En annen ting. Mener det var en på forumet som hadde funnet en camrea update som kun gjorde at cameraet ble litt kjapere. Måtte type in en kode for å kunne ta den i bruk. Noen som vet?? Lenke til kommentar
oesvends Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) En annen ting. Mener det var en på forumet som hadde funnet en camrea update som kun gjorde at cameraet ble litt kjapere. Måtte type in en kode for å kunne ta den i bruk. Noen som vet?? Denne: *#3333# Velg "Camera FW Update". Men sjekk først hvilken versjon som er der fra før. Min kamera-versjon er: 16012-171-179 Jeg har kjørt kameraoppdatering etter at jeg puttet inn italiensk FW som ble sluppet tidligere i sommer. Er usikker på om det skjedde noe med kamerahastigheten. Fint om noen med norsk FW gidder å sjekke hvilken versjon de har, og poste her. Edit: Telefonen min har SW (*#1234#): BP I8910XXIF2 AP Code I8910XXIG2 AP CSC I8910ITVIG1 Endret 20. august 2009 av oesvends Lenke til kommentar
knbuskum Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Camera update En annen ting. Mener det var en på forumet som hadde funnet en camrea update som kun gjorde at cameraet ble litt kjapere. Måtte type in en kode for å kunne ta den i bruk. Noen som vet?? "update camera firmware, dial: *#3333# then select 'Options' and 'Camera FW Update' På side 49 står det Endret 20. august 2009 av knbuskum Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 En annen ting. Mener det var en på forumet som hadde funnet en camrea update som kun gjorde at cameraet ble litt kjapere. Måtte type in en kode for å kunne ta den i bruk. Noen som vet?? Denne: *#3333# Velg "Camera FW Update". Men sjekk først hvilken versjon som er der fra før. Min kamera-versjon er: 16012-171-179 Jeg har kjørt kameraoppdatering etter at jeg puttet inn italiensk FW som ble sluppet tidligere i sommer. Er usikker på om det skjedde noe med kamerahastigheten. Fint om noen med norsk FW gidder å sjekke hvilken versjon de har, og poste her. Edit: Telefonen min har SW (*#1234#): BP I8910XXIF2 AP Code I8910XXIG2 AP CSC I8910ITVIG1 Jeg har den siste norske sw BP i8910XXIE9 AP CODE I8910XXIF7 AP CSC I8910EEIE4 Kamera: 16012-171-179 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå