Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter etter billader og bilholder til samsung omnia HD.

skal kjøpe fra cdon.no så prøver å få alt derifra.

men fins ingen som passer, utifra cdon.no

Eller passer alle laderne med mini usb?

Hei

Jeg har kjøpt meg en 12v lader for micro usb for Nokia som jeg har i bilen. Og på hytta har jeg kjøpt en 12v sig.tenner-lader på Chlas Ohlsson med uttak for USB. Kjøpte i tillegg en kabel lik den som var med telefonen når jeg kjøpte den.(En litt lengre da :) )

Lenke til kommentar

Hei.Det er ikke støtte for mobil tv..i hvertfall ikke de norske signalene..

Fins flere spill,men hvor gode de er må du selv bedømme,er jo en smaksak.. :)

Heisann. Kan vi med denne mobilen i Oslo se på mobil TV? altså kan den spille av DMB signaler?

Og noen som har noen gode spill til den som ikke krever at den er flasha eller cracka på noen måte? :)

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar
Leter etter billader og bilholder til samsung omnia HD.

skal kjøpe fra cdon.no så prøver å få alt derifra.

men fins ingen som passer, utifra cdon.no

Eller passer alle laderne med mini usb?

Hei

Jeg har kjøpt meg en 12v lader for micro usb for Nokia som jeg har i bilen. Og på hytta har jeg kjøpt en 12v sig.tenner-lader på Chlas Ohlsson med uttak for USB. Kjøpte i tillegg en kabel lik den som var med telefonen når jeg kjøpte den.(En litt lengre da :) )

Så da er det trygd å kjøpe en micro-USB lader for Nokia og benytte til Samsung Omnia HD? Har ikke Samsung en slik lader med sitt eget merke?

Det er vel micro-USB som alle skal samles om nå for lading...Da burde det vel være hipp som happ hvilken lader man benytter.

Lenke til kommentar

Har ikke testet det selv Men..RoadSync følger med....Når jeg går inn på det for jeg opp følgenede velkomst melding..

"Roadsync er utviklet av DataViz og bruker Microsoft Exchange ActiveSync protokollen for å gi deg sikker ,trådlås og direkte Push-synkronisering av firma-e-post,undermapper,kalender,kontakteroppgaver og vedlegg.Du kan enkelt konfigurere en konto i dag."

Så kort fortalt,Ja. :)

Er det mulig å få lastet inn Mail for Exchange? Trenger dette for å få til jobb mailen men finner kun MFE til Nokia...

Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...