troutmaster Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det muligheter for å kunne bruke et program som har samme funksjonalitet som f.eks RealVNC? For å kunne bruke denne mobilen som fjernkontrol på en PC via WiFi. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nå er firmware IG3 og IH2 også ute. Og vi i norge har faen ikke fått IG2 en gang. Trist Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 kva er forbedringane med dei? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Faen az. Nå har den "cars" demo videoen som fulgte med mobben kopiert seg selv. Har ca 30 nå. Mener en annen fikk samme problemet selv for noen uker siden. Tips anyone? Gidd ikke ta en 4.hard reset. Får være grenser Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Går det ann å spille flash spill på denne, f.eks. spill fra 1001 spill? Har sett det går med HTC hero Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 krankenstein: jeg hadde det problemet med at filer kopierte seg selv. Husker seff ikke hva man skulle gjøre, men jeg mener jeg skrev det her i tråden en plass. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Heisann. Kan vi med denne mobilen i Oslo se på mobil TV? altså kan den spille av DMB signaler? Og noen som har noen gode spill til den som ikke krever at den er flasha eller cracka på noen måte? Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Leter etter billader og bilholder til samsung omnia HD. skal kjøpe fra cdon.no så prøver å få alt derifra. men fins ingen som passer, utifra cdon.no Eller passer alle laderne med mini usb? Lenke til kommentar
alfi_pettersen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Leter etter billader og bilholder til samsung omnia HD.skal kjøpe fra cdon.no så prøver å få alt derifra. men fins ingen som passer, utifra cdon.no Eller passer alle laderne med mini usb? Hei Jeg har kjøpt meg en 12v lader for micro usb for Nokia som jeg har i bilen. Og på hytta har jeg kjøpt en 12v sig.tenner-lader på Chlas Ohlsson med uttak for USB. Kjøpte i tillegg en kabel lik den som var med telefonen når jeg kjøpte den.(En litt lengre da ) Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Hei.Det er ikke støtte for mobil tv..i hvertfall ikke de norske signalene.. Fins flere spill,men hvor gode de er må du selv bedømme,er jo en smaksak.. Heisann. Kan vi med denne mobilen i Oslo se på mobil TV? altså kan den spille av DMB signaler? Og noen som har noen gode spill til den som ikke krever at den er flasha eller cracka på noen måte? Endret 16. august 2009 av Gjermundsen Lenke til kommentar
icejackq Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg har fått meg denne mobilen igår, men da jeg tar bilder syns jeg de blir uklare, og jeg får ikke skrud på bildestabilisering. Hvordan kan jeg fikse dette ? Lenke til kommentar
Peavey Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har fått meg denne mobilen igår, men da jeg tar bilder syns jeg de blir uklare, og jeg får ikke skrud på bildestabilisering. Hvordan kan jeg fikse dette ? Slå av blitsen så får du til å skru på bildestabiliseringen Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Leter etter billader og bilholder til samsung omnia HD.skal kjøpe fra cdon.no så prøver å få alt derifra. men fins ingen som passer, utifra cdon.no Eller passer alle laderne med mini usb? Hei Jeg har kjøpt meg en 12v lader for micro usb for Nokia som jeg har i bilen. Og på hytta har jeg kjøpt en 12v sig.tenner-lader på Chlas Ohlsson med uttak for USB. Kjøpte i tillegg en kabel lik den som var med telefonen når jeg kjøpte den.(En litt lengre da ) Så da er det trygd å kjøpe en micro-USB lader for Nokia og benytte til Samsung Omnia HD? Har ikke Samsung en slik lader med sitt eget merke? Det er vel micro-USB som alle skal samles om nå for lading...Da burde det vel være hipp som happ hvilken lader man benytter. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er det mulig å få lastet inn Mail for Exchange? Trenger dette for å få til jobb mailen men finner kun MFE til Nokia... Anyone? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har ikke testet det selv Men..RoadSync følger med....Når jeg går inn på det for jeg opp følgenede velkomst melding.. "Roadsync er utviklet av DataViz og bruker Microsoft Exchange ActiveSync protokollen for å gi deg sikker ,trådlås og direkte Push-synkronisering av firma-e-post,undermapper,kalender,kontakteroppgaver og vedlegg.Du kan enkelt konfigurere en konto i dag." Så kort fortalt,Ja. Er det mulig å få lastet inn Mail for Exchange? Trenger dette for å få til jobb mailen men finner kun MFE til Nokia... Anyone? Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg leste på Gsm arena at de nye OmniaHD tlf som ble solgt nå hadde ny lyd codec. Er det noen som vet når den nye oppgraderingen kommer til denne tlf? Eller må den sendes inn på service for å få utbedret lyden? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 hva er best, omnia hd eller omnia 2? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 testa ut photo flow. Funka fint, men den klarer kun å vise en brøkdel av bildene mine..noen som har erfaring med samme progg. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 20 gratis progz som funkar. http://www.allaboutsymbian.com/features/it...ng_i8910_HD.php Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Oh shit! no har dei fått IG4 i Hong Kong og, kor langt har me kome i Noreg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå