Grievance Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vurderer seriøst denne telefonen nå. Sitter litt på gjerdet fordi jeg håper på en norsk firmware oppdatering som fixer lyden på videoopptak. Har også hørt at det kommer en ny med fixing på markedet? Har dere hørt noe mer angående dette? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan noen svare på om man får blu-ray content via DLNA på TV? Det er mulig du får problemer med overføringshastighet til det trådløse nettverket ditt hvis videofilene krever mye plass (typisk 1080p), ettersom DLNA på SOHD går over Wlan. Du må altså koble TV-en til routeren din med nettverkskabel, og deretter dele innholdet på HD-en via DLNA (home server). Jeg har kun prøvd via PS3, ettersom TV-en min ikke støtter DLNA. Dette funker greit, bortsett fra egne recordings på telefonen, som ikke vises pga manglende audio kodec støtte i PS3. Jeg opplever lag/hakking med f.eks. heli-demoen, mens tv-serier i .avi-format går greit. Det kan selvfølgelig hende at mine problemer er relatert til router og/eller PS3-løsning, og at TV-en din har bedre funksjonalitet for DLNA. Takk Takk. Vurderer seriøst denne telefonen nå. Sitter litt på gjerdet fordi jeg håper på en norsk firmware oppdatering som fixer lyden på videoopptak.Har også hørt at det kommer en ny med fixing på markedet? Har dere hørt noe mer angående dette? jeg tror paa firmwarer og saant fordi jeg vet det er lett og oppdatere paa denne Samsung telefonen. En software fix og slikt burde ikke vaere saa altfor vanskelig lissom =) Lenke til kommentar
blitzen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Min er klar for henting på Kompletts pick up point i morgen. Gleder meg må jeg si! Er rimellig lei av WinMo på Touch Pro telefonen jeg har nå. Greit man kan gjøre veldig mye med WinMo, men det OS'et er født i bremsevæske. Ser fram til å returnere til Symbian, spesielt en med kapasativ touchscreen og den herlige spec'en! Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Min er klar for henting på Kompletts pick up point i morgen. Gleder meg må jeg si! Er rimellig lei av WinMo på Touch Pro telefonen jeg har nå. Greit man kan gjøre veldig mye med WinMo, men det OS'et er født i bremsevæske. Ser fram til å returnere til Symbian, spesielt en med kapasativ touchscreen og den herlige spec'en! Gled deg Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Min er klar for henting på Kompletts pick up point i morgen. Gleder meg må jeg si! Er rimellig lei av WinMo på Touch Pro telefonen jeg har nå. Greit man kan gjøre veldig mye med WinMo, men det OS'et er født i bremsevæske. Ser fram til å returnere til Symbian, spesielt en med kapasativ touchscreen og den herlige spec'en! Gled deg Yes, gled deg. Det skal jeg ogsaa gjore naar jeg faar min >D Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 en ting som irriterer meg er at man kan ikke bruke bildestabilisatoren når man filmer. Kan heller ikke bruke den når blitsen er aktivert under stillbilder. Pisses me off Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 en ting som irriterer meg er at man kan ikke bruke bildestabilisatoren når man filmer. Kan heller ikke bruke den når blitsen er aktivert under stillbilder. Pisses me off Dette skulle bli fixet i firmware har jeg hort.. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 en ting som irriterer meg er at man kan ikke bruke bildestabilisatoren når man filmer. Kan heller ikke bruke den når blitsen er aktivert under stillbilder. Pisses me off Dette skulle bli fixet i firmware har jeg hort.. Vil jo da kunne ta enda bedre bilder og video. Men jamen tar det tid. Skulle hatt det nye firmwaret på norsk da selvsagt Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Skulle ikke mobben opprinnelig ha 3D multitasking? Det burde jo være en smal sak å fikse i en oppdatering i så fall Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva er 3D multitasking? Er det noe som vil fungere greit, siden den har egen grafikkenhet? Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg bruker fremdeles firmwaren jeg fikk med telefonen, kjøpte den nesten med en gang den kom ut. Har vel ikke kommet noe nytt til oss nordmenn enda? Lenke til kommentar
alfe Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg bruker fremdeles firmwaren jeg fikk med telefonen, kjøpte den nesten med en gang den kom ut. Har vel ikke kommet noe nytt til oss nordmenn enda? Det har kommet 1 oppdatering for oss, men jeg er ikke sikker på hva som var nytt i den. Jeg har hvertfall ikke merket noe forskjell. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva ville dere valgt mellom Iphone 3gs og denne mobilen? Kanskje teit, siden dette er en Samsung Omnia HD i8910 tråd Hva er egentlig negativt med denne samsungen? Det er jo alltid noe negativt med alle mobiler virker det som Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hva ville dere valgt mellom Iphone 3gs og denne mobilen? Kanskje teit, siden dette er en Samsung Omnia HD i8910 tråd * Har blant annet iPhone 3G i dag, men Omnia HD er noe av det som frister meg om dagen, mye mere enn iPhone 3GS, og ja med tanke på tråden, så tror jeg mange andre her alt har gjort valget og sitter med HD-en i hånda alt. Den virker jo som et monster av en telefon Endret 7. august 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Som de fleste andre Omnia HD eiere,kunne jeg velge mellom den,iphone eller hvilke som helt annen mobil..Men valget falt da på denne. Det som jeg synes er negativt er den manglende støtte for flash.Det var noe denne telefonen skulle støtte.Den har riktig nok "flash lite" ett eller annet..Men det er ikke mulig å streame musikk fra nettet enda.Satser på at det kommer en oppdatering som fikser dette.Flash basert reklame støtter den selvfølgelig.. Men uansett..Jeg er kjempe fornøyd.Kanon skjerm,rask respons.God lyd (ikke på det medfølgende headsettet.. ) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg er litt irritert på Samsungen nå, etter jeg overførte noen filer med den i masselagrings-modus til datamaskinen så har startskjermene "Finger Use" og "Lav" sluttet å fungere som de skal. Menyen nederst på skjermen responderer ikke, og med "Finger Use" valgt dukker ikke de fire snarveiene opp lengre øverst. Har gått over til å bruke widget-startskjermen som fortsatt fungerer, men denne mangler essensielle til i mine øyne, som kommende kalenderoppføringer og snarveier til valgfrie programmer. Er det noen som har opplevd lignende og vet om noe løsningen, eller blir det bare å kjøre en restore fra sist gang jeg tok backup? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva ville dere valgt mellom Iphone 3gs og denne mobilen? Kanskje teit, siden dette er en Samsung Omnia HD i8910 tråd Hva er egentlig negativt med denne samsungen? Det er jo alltid noe negativt med alle mobiler virker det som Du er nok i feil traad >P Sist jeg saa deg var i7 den store tingen xD Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg er litt irritert på Samsungen nå, etter jeg overførte noen filer med den i masselagrings-modus til datamaskinen så har startskjermene "Finger Use" og "Lav" sluttet å fungere som de skal. Menyen nederst på skjermen responderer ikke, og med "Finger Use" valgt dukker ikke de fire snarveiene opp lengre øverst. Har gått over til å bruke widget-startskjermen som fortsatt fungerer, men denne mangler essensielle til i mine øyne, som kommende kalenderoppføringer og snarveier til valgfrie programmer. Er det noen som har opplevd lignende og vet om noe løsningen, eller blir det bare å kjøre en restore fra sist gang jeg tok backup? Samme skjedde med meg da jeg skulle sjekke om det var noen nye oppdateringer til telefonen for en tid tilbake. Sjekket og spurte etter løsning her på forumet men fikk ingen respons. Løste det imidlertid med en hard reset. (Soft reset hjalp ikke). Koder finner du på denne siden; http://www.mobile-geeks.com/tips-tricks-an...-omnia-hd/1625/ Husk å ta backup på ett minnekort og fjern dette før reset. Lykke til (på egen risiko)... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tenkte meg at hard resst var eneste alternativet, jeg har funnet ut jeg skal overleve med widget-mølet frem til neste firmware-oppgradering dukker opp. Regner med den da vil fungere igjen etter en oppgradering. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Lol morsomt.. Her i polen har dem telefonen til ca 3700 kroner, og man kan slenge inn SimKortet og allt fungerer kjempe, men det er engelsk og polsk sprak og 8gb.. Mens jeg gaar rundt og leter, saa finnes den rett og slett ikke her nede med 16gb.. Saa da maa jeg hjem og monge og punge ut og jeg vet ikke om jeg faar en Norsk|Engelsk firmware OS.. >( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå