alfe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Man må ha HelloOX skjønnar eg.. Har du lest dette? http://samsungi8910omnia.com/how-to-flash-...brand-tutorial/ Der står alt forklart Det er vel debranding og flashing. Min telefon er simfree Nei,det står hvordan du skal gjøre det også. Her er det også en forklaring: http://samsungi8910omnia.com/forum/omnia-h...mware-tutorial/ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Æ Ø Å? Ja. Hvordan er støtten til sosiale media på mobilen? Tenker da på enkel synkronisering etc. med Twitter, Facebook, Flickr osv. Ikke prøvd Twitter og Flickr. Men det finnes en Facebook app som lar deg bruke alle funksjonene på Facebook. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nå reserverte jeg denne til lønningsdato hos Lefdal for rett over 5000 inklusive et års dumbie-garanti! ^^ Det er jeg fornøyd med :-) Lenke til kommentar
united24 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nå reserverte jeg denne til lønningsdato hos Lefdal for rett over 5000 inklusive et års dumbie-garanti! ^^ Det er jeg fornøyd med :-) kjøpte du samsung omnia hd for rett over 5000 kr hos lefdal??? i nettbutikken koster den over 6100kr. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Når den nyeste iPhone 3GS ble solgt som varmt hvetebrød for rundt 10000kr synes jeg ikke prisen på Samsung Omnia HD er alt for mye å klage på. Da også Samsung Omnia HD er en mye bedre spekket mobiltelefon enn iPhone, men det er likevell mye penger å gi for en mobiltelefon. Endret 4. august 2009 av DJViking Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Når den nyeste iPhone 3GS ble solgt som varmt hvetebrød for rundt 10000kr synes jeg ikke prisen på Samsung Omnia HD er alt for mye å klage på. Da også Samsung Omnia HD er en mye bedre spekket mobiltelefon enn iPhone, men det er likevell mye penger å gi for en mobiltelefon. Helt enig paa den der ass! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Æ Ø Å? Man gar paa innstillinger og skifter tastesprak >P Eller tilogmed hele telefonspraket vell =) Her er testen. http://www.amobil.no/artikler/samsung_i8910_omnia_hd/71089 På tide. Takker og bukker Nice review! Eneste minus var at den var stor, "But i like it like that" Endret 4. august 2009 av Plizket Lenke til kommentar
Supermario911 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har telefonen mulighet for videoopptak med 120 fps?? Lenke til kommentar
roar1961 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har noen testet Opera Mini på denne? I så fall - fungerer det bra? Tenker bl.a. på å skrive inn URL, passord og annen tekst? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har telefonen mulighet for videoopptak med 120 fps?? Det kan godt hende siden den har mulighet for slow-mo opptaking Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg lurer paa en ting med avspilling paa TVer.. Vi har denne tven : Samsung 46" LCD-TV LE46A866 https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391088 Ogsa har den DLNA stotte, det har ogsa Samsung Omnia HD, saa hvordan fungerer det og se f.ex filmer og saant paa tven? Er det bare og legge telefonen ved siden av TVen og synkronisere dem sammen? Jeg saa en film paa youtube der en dame saa at man kan legge Blu-Ray content paa mobilen, dvs 1920x1080 og spille av paa TVen, men ikke paa mobilen.. Dette er kanskje den storste grunnen til at jeg kjoper denne telefonen.. Noen som kan si og hjelpe meg litt her? =) Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Når du filmer med "slow-mo" funksjonen er oppløsningen kun 320x240.. Opera Mini funker kjempe fint.for å skrive inn adresseer o.l kan du bruke qwerty på full skjerm,handskrift eller alfanumerisk tastatur.. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Når du filmer med "slow-mo" funksjonen er oppløsningen kun 320x240.. Opera Mini funker kjempe fint.for å skrive inn adresseer o.l kan du bruke qwerty på full skjerm,handskrift eller alfanumerisk tastatur.. Opera mini er genial. Bortsett fra at den plutselig oppfører seg svært tregt. Så pass tregt at programmet må startes å nytt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Opera mini er genial. Bortsett fra at den plutselig oppfører seg svært tregt. Så pass tregt at programmet må startes å nytt. Opera Mini 3.1 har ikke dette problemet. Du mister noe funksjonalitet, men den er mer stabil en versjon 4.2. Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Hei dere som har fått sertifikat og key fra http://www.s60certkey.com. Kan dere fortelle meg hvordan jeg skal bruk de til, og hvilken program må jeg ha for å få signere nokia programmer til mobil mi. Endelig fått og last ned sertifikat og key før ikveld. Har ventet i 3 dager.. Opera Mini 4,2 funker veldig bra på Omnia HD. Bortsett fra at den plutselig oppfører seg svært tregt etter ca 10min. Må startes å nytt. Håper neste versjon av Opera Mini blir bedre.. HTC mobiler med windows 6,1 har egen opera browser som tilpasser windows mobil. Så håper jeg at Opera lager likedan til Omnia HD også. Endret 4. august 2009 av Turbogutt Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kan noen svare på om man får blu-ray content via DLNA på TV? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei dere som har fått sertifikat og key fra http://www.s60certkey.com. Kan dere fortelle meg hvordan jeg skal bruk de til, og hvilken program må jeg ha for å få signere nokia programmer til mobil mi. Endelig fått og last ned sertifikat og key før ikveld. Har ventet i 3 dager.. Har fått mitt også nå. Måtte vente i nesten 2 dager. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvor kan jeg kjope Samsung Omnia HD med 16gb uten abonomment billigst? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vel, ifølge prisguiden får du den for 5000 hos Pixmania, men da må du legge inn norsk firmware og software. Hvis ikke kan du få den hos både NetonNet, CDon.com og Lefdal til rett under 6200, og de har den inne nå :-) Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan noen svare på om man får blu-ray content via DLNA på TV? Det er mulig du får problemer med overføringshastighet til det trådløse nettverket ditt hvis videofilene krever mye plass (typisk 1080p), ettersom DLNA på SOHD går over Wlan. Du må altså koble TV-en til routeren din med nettverkskabel, og deretter dele innholdet på HD-en via DLNA (home server). Jeg har kun prøvd via PS3, ettersom TV-en min ikke støtter DLNA. Dette funker greit, bortsett fra egne recordings på telefonen, som ikke vises pga manglende audio kodec støtte i PS3. Jeg opplever lag/hakking med f.eks. heli-demoen, mens tv-serier i .avi-format går greit. Det kan selvfølgelig hende at mine problemer er relatert til router og/eller PS3-løsning, og at TV-en din har bedre funksjonalitet for DLNA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå