Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samsung Omnia HD ser ut som min nye mobil :cool:

Og min ;)

Her nede i polen saa har jeg sett den koste faenme 4000 norske kroner uten abonnoment! >O

edit>

1899 PLN

Polske Zloty

100 PLN = 209,59 NOK

=

3980,1 NOK

Norske Kroner

100 NOK = 47,71 PLN

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Og min ;)

Her nede i polen saa har jeg sett den koste faenme 4000 norske kroner uten abonnoment! >O

edit>

1899 PLN

Polske Zloty

100 PLN = 209,59 NOK

=

3980,1 NOK

Norske Kroner

100 NOK = 47,71 PLN

Noe som bruker epost clienten som fulgte med mobben? I så fall..er den bra og kordan tar man den i bruk? må jo programere den manuelt. stress

Lenke til kommentar
Hei dere!!

Jeg har gått inn på en kinesisk side for å registrere meg og mitt imei nummer igår kveld kl.21.30,samt nå venter jeg fremdeles på å få laste ned filer derfra. Lenge å venter.. Det er jo 17timer siden jeg registrert meg. Noe som oppleve det samme må vente i noe dager eller?

Det har kommet en ny side for dette, og den er ikke på kinesisk. :!:

http://www.s60certkey.com/

Alfe: Har du brukt den engelske siden?

Lenke til kommentar

Og min ;)

edit>

1899 PLN

Polske Zloty

100 PLN = 209,59 NOK

=

3980,1 NOK

Norske Kroner

100 NOK = 47,71 PLN

Noe som bruker epost clienten som fulgte med mobben? I så fall..er den bra og kordan tar man den i bruk? må jo programere den manuelt. stress

WHAT???

Det er jo skitbilligt!! Uten abonomment og med Engelsk, Norsk, Europeisk menyspraak.. Jeg bare lurer paa hva er det negative med denne telefonen for jeg kanskje skal kjope denne!

Og hva er de positive poengene o.s.v.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmmmm... Det er billigere uten abonnement enn med det dyreste her... :-P Men jeg vil jo uansett ha Djuice NonStop, og kan da få den for 4300 på Lefdal, og da vet jeg at alt er i orden og at alt er norsk-kompatibelt og alt :-) Utenom det så ligger den også på Finn.no til 4000 kroner :-)

Lenke til kommentar
Hei dere!!

Jeg har gått inn på en kinesisk side for å registrere meg og mitt imei nummer igår kveld kl.21.30,samt nå venter jeg fremdeles på å få laste ned filer derfra. Lenge å venter.. Det er jo 17timer siden jeg registrert meg. Noe som oppleve det samme må vente i noe dager eller?

Det har kommet en ny side for dette, og den er ikke på kinesisk. :!:

http://www.s60certkey.com/

Alfe: Har du brukt den engelske siden?

Nei, jeg gjorde dette før det var mulig på engelsk. Har hørt at det funker fint :)

Lenke til kommentar

mobilen fikk 6 i amobil sin test er telefonen like bra som de sier det?

de eneste minusene den fikk i hele testen var: ikke for deg som vil ha en liten telefon, Ikke ekte blitz og dyr

bryr meg ingenting om de minusene egentlig.

Endret av united24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...