Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ang album art..Ser der er mulig å endre/legge det inn fra telefonen..

Media-Musikkspiller-Album.Velg albumet du vil endre/legge til cover art

Valg-Albumkunst-Valg-Endre..

Fant dette på www.samsungi9810omnia.com

"update camera firmware, dial: *#3333# then select 'Options' and 'Camera FW Update'

Har ikke testet om det blir bedre..

Samt forbedring av lyd(høyere volum..)

http://samsungi8910omnia.com/forum/samsung...audio-playback/

GENIALT!!!! Blir mye bedre lyd

Lenke til kommentar
Ja i hvertfall høyere. :p

Er ikke sikker på hva "Camera FW update" gjorde:Den lastet ned noe og oppdaterte,men kan ikke si at jeg merker noe forskjell..

sjekket lyden på video opptak da?

Når jeg nå trykker jeg på kamera knappen (ta bilde knappen), synes jeg kamera starter mye fortere enn før.

Lyden på video opptak ble ikke noe bedre

Lenke til kommentar

Det er én ting jeg har lurt litt på :-)

Er det noen som har testet DNLA opp imot PS3?

For da er det jo strengt tatt ikke så utrolig lang vei før man har selvinnspilte HD-filmer på TVen :-)

Og i det fall, hvordan funker det?

Og dere som nå har hatt mobilen i nærmere halvannen måned, er det fremdeles litt av den "WOW"-følelsen på skjermen, eller er det fullstendig tilvendt, og ikke noe du tenker over i det hele tatt, lenger?

Lenke til kommentar
Det er én ting jeg har lurt litt på :-)

Er det noen som har testet DNLA opp imot PS3?

For da er det jo strengt tatt ikke så utrolig lang vei før man har selvinnspilte HD-filmer på TVen :-)

Og i det fall, hvordan funker det?

Og dere som nå har hatt mobilen i nærmere halvannen måned, er det fremdeles litt av den "WOW"-følelsen på skjermen, eller er det fullstendig tilvendt, og ikke noe du tenker over i det hele tatt, lenger?

Funker helt ok opp mot ps3'en min hverfall, noe fungerer bedre enn annet!

Får fortsatt litt frysninger av skjermen ja. dama har iphone og hun liker ikke min fordi den har så bra skjerm, hehe

Lenke til kommentar

Forsatt wow følelse her og :)

Forstår ikke folk som klager på at det kun er støtte for dlna..Kan jo bare overføre filmene til pc,evt brenne over til bluray..

Greit det er 16gb,men det ikke mye hvis du tar opp mange film snutter.Blir som et vanlig foto/video kamera..Du må jo legge de over til pcen en gang uansett.

Camera FW oppdateringen gjorde ingenting med lyden,merket ikke at kameraet startet kjappere heller.Synes det var kjapt nok fra før av.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

"In fact video recording was probably one of the main reasons for Samsung to delay the start of the Omnia HD. The audio codec used in the first produced devices was of incredibly poor quality and it had to be fixed. Now with the final unit we are getting AAC audio, which is just as good as the users hoped."

"Unfortunately, now that we have a retail unit, we're not as impressed with the video quality as we were when we previewed the pre-release version. The Samsung Omnia HD video recording is still miles ahead of the competition but the results in our preview were definitely better. Perhaps the improvement of the audio quality has resulted in lowering of the video quality as a compromise."

Sitatene over er fra gsmarena.com sin test. Lurte på følgende: 1. Får vi AAC audio på telefoner levert idag ? 2. Er videokvaliteten gått ned som en følge av forbedret lyd på videoopptak ? :hmm:

Lenke til kommentar
"In fact video recording was probably one of the main reasons for Samsung to delay the start of the Omnia HD. The audio codec used in the first produced devices was of incredibly poor quality and it had to be fixed. Now with the final unit we are getting AAC audio, which is just as good as the users hoped."

"Unfortunately, now that we have a retail unit, we're not as impressed with the video quality as we were when we previewed the pre-release version. The Samsung Omnia HD video recording is still miles ahead of the competition but the results in our preview were definitely better. Perhaps the improvement of the audio quality has resulted in lowering of the video quality as a compromise."

Sitatene over er fra gsmarena.com sin test. Lurte på følgende: 1. Får vi AAC audio på telefoner levert idag ? 2. Er videokvaliteten gått ned som en følge av forbedret lyd på videoopptak ? :hmm:

Er i så fall ikke noe rart. Men er folk med IG2 firmware her. Kanskje de kan svare deg...

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om man kan få værmeldinga over andre byer enn Oslo her i Norge? Jeg bor i Bodø, og for meg er det ikke så veldig interessant å ha været til Oslo liggende på skjermen.

Prøv Weatherbug eller Handy Weather (prøveversjon i 14 dg). Finnes sikkert flere også, men disse har jeg prøvd, og de er bra. Henter værinfo fra flyplassene, tror jeg.

BjOlav

Lenke til kommentar

http://rapidshare.com/files/246951353/I891...Italy.part1.rar

Det er den svenske versjonen.

Er det slik å forstå at man må legge inn den svenske firmwaren for å for norsk igjen?

Tenkte jeg skulle teste den italienske med bedre lyd på videoopptakene på et par konserter. Har testet på konserter med norsk firmware og lyden suger skikkelig, blir ikke brukbart i det hele tatt.

Endret av united24
Lenke til kommentar

Hei dere!!

Jeg har gått inn på en kinesisk side for å registrere meg og mitt imei nummer igår kveld kl.21.30,samt nå venter jeg fremdeles på å få laste ned filer derfra. Lenge å venter.. Det er jo 17timer siden jeg registrert meg. Noe som oppleve det samme må vente i noe dager eller?

Forresten jeg lurer på hva skal jeg gjøre videre etter jeg får laste ned filer fra kinesisk side? Jeg skjønner slik at det er Helox eller noe hva det hete. Som jeg kan kjør f.eks photobrowser.sis (fra nokia) igjennom den for å få den usigner før jeg kan install den på Omnia HD. Oppfatter jeg riktig eller? :innocent:

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Hei dere!!

Jeg har gått inn på en kinesisk side for å registrere meg og mitt imei nummer igår kveld kl.21.30,samt nå venter jeg fremdeles på å få laste ned filer derfra. Lenge å venter.. Det er jo 17timer siden jeg registrert meg. Noe som oppleve det samme må vente i noe dager eller?

Det har kommet en ny side for dette, og den er ikke på kinesisk. :!:

http://www.s60certkey.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...