Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. dette ble for dumt. sertifikatfeil. POWa: Kan du lage en enkel guide, der du forteller hvordan du får fikset dette tøyset av et problem...PS: Nokia photo browser er jo samme progge som tegra gutta bruker i sin demo på youtube. Lekkert system.

Hva fikk du sertifikatfeil på?

Lenke til kommentar

Nå ser det ut til at andre land får oppdatering nr 2, mens vi i Norge sitter fortsatt på "gjerdet" og venter på den første. :innocent:

Er det noen av dere som har kontaktet Samsung og spurt dem om hvorfor vi ikke får?

Lenke til kommentar
Nå ser det ut til at andre land får oppdatering nr 2, mens vi i Norge sitter fortsatt på "gjerdet" og venter på den første. :innocent:

Er det noen av dere som har kontaktet Samsung og spurt dem om hvorfor vi ikke får?

Jeg sendte en mail til Samsung for 2 dager siden. Har ennå ikke hørt fra de. Vet ikke hvor lang respons tid de har. Forøvrig spurte jeg om de kom med en oppdatering over nett, eller om man måtte levere mobilen inn til forhandler. De oppdateringene jeg savnet er blitt nevnte her på forumet ved flere anledninger.

Lenke til kommentar
Hvor fant du den?

http://rapidshare.com/files/246951353/I891...Italy.part1.rar

Det er den svenske versjonen.

Er det slik å forstå at man må legge inn den svenske firmwaren for å for norsk igjen?

Tenkte jeg skulle teste den italienske med bedre lyd på videoopptakene på et par konserter. Har testet på konserter med norsk firmware og lyden suger skikkelig, blir ikke brukbart i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Ang album art..Ser der er mulig å endre/legge det inn fra telefonen..

Media-Musikkspiller-Album.Velg albumet du vil endre/legge til cover art

Valg-Albumkunst-Valg-Endre..

Fant dette på www.samsungi9810omnia.com

"update camera firmware, dial: *#3333# then select 'Options' and 'Camera FW Update'

Har ikke testet om det blir bedre..

Samt forbedring av lyd(høyere volum..)

http://samsungi8910omnia.com/forum/samsung...audio-playback/

Lenke til kommentar
Hvor fant du den?

http://rapidshare.com/files/246951353/I891...Italy.part1.rar

Det er den svenske versjonen.

Er det slik å forstå at man må legge inn den svenske firmwaren for å for norsk igjen?

Tenkte jeg skulle teste den italienske med bedre lyd på videoopptakene på et par konserter. Har testet på konserter med norsk firmware og lyden suger skikkelig, blir ikke brukbart i det hele tatt.

Om man har svensk, så har man også norsk. Det var hvertfall mulig å skifte til svensk på den norske jeg hadde installert da jeg kjøpte telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til Samsung for 2 dager siden. Har ennå ikke hørt fra de. Vet ikke hvor lang respons tid de har. Forøvrig spurte jeg om de kom med en oppdatering over nett, eller om man måtte levere mobilen inn til forhandler. De oppdateringene jeg savnet er blitt nevnte her på forumet ved flere anledninger.

Synes det er rart at Italia skal få alle oppdateringene, og vi ikke skal få noe.

Om de kommer så blir det helt sikkert over nett, gjennom PC Studio 7. Det er jo slik italienerene fikk sin.

Lenke til kommentar

Den siste oppdateringen fikk vi jo fra nettet,så fremtidige opppdateringer vi nok også komme der fra.Den italienske oppdateringen virkert nesten ut som en hasteløsning..Lester at noen folk har hatt problemer med den (telefonen låser seg/fryser/starter på nytt..)Den norske firmwaren jeg har er i hvertfall meget stabil,har ikke hatt noe tull med den enda..:p

Har nettopp vært ute og tatt noen bilder og er meget imponert over kvaliteten på kameraet..Synd jeg ikke kan si det samme om videoopptak..Vil hatt bedre lyd på opptak,samt høyere framrate men ikke hvis det går ut over stabiliteten eller andre ting.Det er tross alt en mobil.

når det gjelder Samsung Norge vet jeg ikke hva jeg skal si.Tror ikke de vet helt hva de snakker om eller så holder de bare kjeft..

Når jeg spurte om video/lyd opptak,kunne de ikke svare på om det kom noe oppdatering.

Har ellers sendt dem 3 mail sist uke,ang bla flash og problemer med albumtags(løst) men ikke fått noe svar.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Samsung har varslet en ny-lansering av Omnia HD 1. august. Dette betyr vel at de innser at førsteutgaven hadde en del svakheter - og at de nå vil gjennomarbeide programvaren før de setter i gang med markedsføringa av telefonen. Så - tålmodighet vil betale seg. Vi er nok ikke tjent med å forhaste oss med IG2-versjonen av firmware, den har noen fix'er men fortsatt er ikke alt 100% slik det skal være.

Italia fikk ny firmware først, fordi det var her telefonen først ble sluppet. Og her var det også en del andre problemer med programvaren i tillegg til video-lyd.

Jeg har iallfall en stabil versjon etter siste oppdatering (IF7), og har tid til å vente på en stabil gjennomarbeidet utgave - som forhåpentligvis kommer like etter 1. august.

BjOlav

Lenke til kommentar

Ok, har skumlest gjennom her for å skjønne åssen jeg oppdaterer via Pc studio 7(oppdatert).

står fast på 27%

tok ut batteriet og starta på nytt... ingenting... fortsatt på 27%.

bah, hvorfor skal det væra så jævlig vanskelig å kjøre en enkel oppdatering...

hater å knote med sånt!

Bruker windows 7 RC. kan det ha noe med saken å gjøre? er vel samma som å bruke vista det l?

Finns det no løsning??

Takker for svar..

Lenke til kommentar
Ok, har skumlest gjennom her for å skjønne åssen jeg oppdaterer via Pc studio 7(oppdatert).

står fast på 27%

hater å knote med sånt!

Bruker windows 7 RC. kan det ha noe med saken å gjøre? er vel samma som å bruke vista det l?

Finns det no løsning??

Takker for svar..

Jeg har Vista og prøvde 3 ganger uten å komme lenger enn 27%. Prøvde så med Win XP og det gikk greit på første forsøk :hmm:

Lenke til kommentar

står fast på 27%

hater å knote med sånt!

Finns det no løsning??

Takker for svar..

Jeg har Vista og prøvde 3 ganger uten å komme lenger enn 27%. Prøvde så med Win XP og det gikk greit på første forsøk :hmm:

Ja, får prøve med XP da. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...