Turbogutt Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kanskje noe av dere har ferdig signere flere av programmene som er laget til Nokia/annet osv som ønsker å deler med oss andre? Har last inn youtube til Omnia HD min, og den fungere helt utmerket!!! Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Nja..Det spørs nok hvilke album det er snakk om.. Jeg opplevde at mange av cdene jeg la inn fikk feil info,samt forskjellige cover (forskjellige utgivelser) måtte redigere endel manuelt..Noen album måtte jeg bare gi opp..hehehe..Men det funket klart bedre enn media player. Til de som har hatt problemer med å få albumgrafikk til mp3 samlingen, så funkar mediamonkey helt fantastisk til dette. Det ser pent ut med coverfold:) Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kanskje noe av dere har ferdig signere flere av programmene som er laget til Nokia/annet osv som ønsker å deler med oss andre? Har last inn youtube til Omnia HD min, og den fungere helt utmerket!!! Veldig fort gjort og signere selv Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Umm..Må en "hacke" telefonen da?Hva med garanti hvis noe går galt? Kanskje noe av dere har ferdig signere flere av programmene som er laget til Nokia/annet osv som ønsker å deler med oss andre? Har last inn youtube til Omnia HD min, og den fungere helt utmerket!!! Veldig fort gjort og signere selv Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Etter det jeg vet bryter ikke dette garantien, hvorfor skal den egentlig det? Mener jeg leste på symbian-freak at det er lov. Sist gang jeg hadde en cracka/hacka Nokia så var det ikkno problem på Nokiacare selv om det meste var cracka som feks NokaMaps, fikk ikke noe tilbake meldig på at den var slik, og garantien var iorden. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Nei,ikke vet jeg..Synes bare det virker litt rart at jeg må inn på en kinesisk side for å registrere meg og mitt imei nummer,samt laste ned filer fra mediafire..Hvis det er lov burde jo nokia og samsung ha denne type programvare på sidene sine og.. Kan imei nummert bli misbrukt? Hvordan er det med firmware oppdateringer etter en hack? Endret 27. juli 2009 av Gjermundsen Lenke til kommentar
bjornon Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 @gjermundsen: Etter hva jeg har forstått: Du må ha et sertifikat for å registreres som Symbian utvikler (eller beta-tester?), og dette får du via den kinesiske siten. Da kan du låse opp applikasjoner som er laget for forkjellige Nokia-modeller. Nokia har enerett på Symbian S60-distribusjon (tror jeg), og derfor denne "hackingen". Men det er klart det er en risiko å oppgi imei-nummeret. Eller å bruke applikasjoner som ikke er laget for i8910. Men tilbakestilling til fabrikkinnstillinger (hard reset) er alltid en mulighet (men tungvint), og firmware-oppgraderinger berøres ikke av S60-applikasjoner. Det er jo noen advarsler under installeringa som en bør lese... Men noen av oss har lang erfaring i å gi blanke i slike advarsler (selvsagt på egen risiko). For øvrig betryggende å se at det ikke er bare meg som har problemer med album art og tags i den innebygde musikkspilleren. Jeg har forsøkt å finne løsninger eller forklaringer - men dette finner jeg ikke ut av... Som du sier: noen album VIL rett og slett ikke inn i musikkbiblioteket, uansett hva jeg gjør. BjOlav Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 For en tid tilbake kunne man signere hva som helst på symbiansigned.com, men det kan man ikke lenger, så derfor må man på feks på en side fra kina gi imei, grunnen til at man må det er at du får 2 filer tilbake en .key fil, en .cer fil som imei er generert til. Om dem kan bruke imei til noe? Who knows? Men om det er noen som har noe detaljer på OM det er lov eller IKKE, så post gjerne link Jeg mener det er det. Men har ikke noe link selv Lenke til kommentar
Oook Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Leste i en test at det var et problem at bakdekslet løsner alt for fort. Er dette noe dere opplever som et problem? Lenke til kommentar
Teledude Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Leste i en test at det var et problem at bakdekslet løsner alt for fort. Er dette noe dere opplever som et problem? Tvertimot, sitter som støpt. Er heller litt vanskelig å få det av. Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 men kan ikke de som har låst opp programmene legge de til for oss så vi slipper å hacke og stå i? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det er vel ikke mulig siden programmene kun blir signer til den telefonen som imei nummeret kommer fra..eller? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 men kan ikke de som har låst opp programmene legge de til for oss så vi slipper å hacke og stå i? Les litt om signering av programmer du. Det tar 5 sekunder å signere et program. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Leste i en test at det var et problem at bakdekslet løsner alt for fort. Er dette noe dere opplever som et problem? Tvertimot, sitter som støpt. Er heller litt vanskelig å få det av. Second that. Lenke til kommentar
suggas Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har lest på forumsider her at telefonen har noen bugs. Dårlig lyd på video opptak, programvare som tømmer batteriet etter pålogging pc, generell dårlig ytelse. Jeg har lest at Samsung kommer med en fix av dette i august. Stemme dette? Er det noen av Dere som vet noe mer? Har sendt en mail til Samsung Norge om dette men har enda ikke fått noe svar. Jeg har ikke telefonen selv, men vurderer kjøp sterkt. Tenkte at det ville være lurt å vente med kjøp til telfonen var oppdatert. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Den dårlige lyden har egentlig ikke jeg merket no særlig til..jeg filmer mest kompiser som sir teite ting i fylla, og til det er lyden god nok...men skal du filme en utekonsert osv, er det klart lyden ikke er blandt det beste av mobillyd som finnes. Batteriet mitt holder faktisk i 5 dager nå, så jeg kan absolutt skrive under på at det bare blir bedre og bedre. En bug som irriterer meg derimot er at et bilde, en sang eller egentlig hva som helst, har en tendens til å kopiere seg selv. akkurat nå ligger det et et bilde inne hos meg som har kopiert seg selv 38 ganger. Forige gang var det en sang. det går ikke å slette dem heller, er nødt til å formater minnet:( Den hackinga var egentlig grei nok bare man tar seg tid til å gå igjennom den kinesiske siden med guiden i et annet vindu. Vi kan godt legge ut ferdigsignerte apps her, men man må ha hallox innstalert for å få de innstallert på sin egen mobil, å da må man han hacka den, så det hjelper lite for dere som ikke har "hacka" mobiln, om vi andre legger ut ferdigsignerte program. ang "hacking": mulig det var i dette forumet jeg leste dette, men jeg gjentar det uansett: Vil egentlig ikke kalle det å hacke telefon det vi gjør. Vi bestiller bare et sertifikat til imei nr vårt slik at vi er registrert som utviklere av symbian program, dette gjør av vi kan legge inn program som ikke er laget direkte til samsung. (var noe i den duren ihvertfall...altså ikke en direkte hack, eller noe slikt uffent som skjer når man går på den kinesiske siden) Jeg leter forresten etter et bra mediagalleri program, noen som har tips til et bra et? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Den dårlige lyden har egentlig ikke jeg merket no særlig til..jeg filmer mest kompiser som sir teite ting i fylla, og til det er lyden god nok...men skal du filme en utekonsert osv, er det klart lyden ikke er blandt det beste av mobillyd som finnes. Batteriet mitt holder faktisk i 5 dager nå, så jeg kan absolutt skrive under på at det bare blir bedre og bedre. En bug som irriterer meg derimot er at et bilde, en sang eller egentlig hva som helst, har en tendens til å kopiere seg selv. akkurat nå ligger det et et bilde inne hos meg som har kopiert seg selv 38 ganger. Forige gang var det en sang. det går ikke å slette dem heller, er nødt til å formater minnet:( Den hackinga var egentlig grei nok bare man tar seg tid til å gå igjennom den kinesiske siden med guiden i et annet vindu. Vi kan godt legge ut ferdigsignerte apps her, men man må ha hallox innstalert for å få de innstallert på sin egen mobil, å da må man han hacka den, så det hjelper lite for dere som ikke har "hacka" mobiln, om vi andre legger ut ferdigsignerte program. ang "hacking": mulig det var i dette forumet jeg leste dette, men jeg gjentar det uansett: Vil egentlig ikke kalle det å hacke telefon det vi gjør. Vi bestiller bare et sertifikat til imei nr vårt slik at vi er registrert som utviklere av symbian program, dette gjør av vi kan legge inn program som ikke er laget direkte til samsung. (var noe i den duren ihvertfall...altså ikke en direkte hack, eller noe slikt uffent som skjer når man går på den kinesiske siden) Jeg leter forresten etter et bra mediagalleri program, noen som har tips til et bra et? Hadde vært spennende å fått prøvd ut hvordan den nye codec'en takler konserter..Siden vi alle vet hvor ufattelig dårlig amr codec'en fungerer til slikt Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg leter forresten etter et bra mediagalleri program, noen som har tips til et bra et? Hva med dette? :-D http://betalabs.nokia.com/betas/view/nokia-photo-browser Det er noe jeg selv har ønsket å prøve, men jeg må vente til jeg kjøper meg OmniaHD selv :-) Kanskje du kunne sett om det funket først? ^^ For det synes jeg ser veldig bra ut :-) Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 For min del er jeg fornøyd.Batteriet varer lenge,kvaliteten på samtalene er bra nok.Lyd/bilde er bra.Headsettet som følger med er heller dårlig..Savner støtten for flash samt bedre lyd på video opptak.Håper de fikser dette snart.Telefonen er jo ganske ny,så litt feil må man regne med.Er sikker på at det kommer mange kule program etterhvert og. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Savner støtten for flash Second that! Fant forrestenen løsning på bilde-kopierer-seg-selv-feilen: interminne:/privat/huskerikkehvamappahet/cache Slett hele cache mappen og lag en ny mappe der med samme navn og vips så er kopiene borte. Dette fikset også et problem der en masse syke ikoner ol fra et spill la seg inn i mediabrowsern. Har du et minnekort i telefonen, vil dette oxo ha en cache mappe. Jeg skal sjekke ut den nokia media browsern når jeg kommer meg hjem;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå