busemann007 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei jeg er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, og det hadde derfor vært fint om hjelpe meg litt med Podcasteren. Har litt problemer med å spille av f.eks Fk Fotball og Radioresepsjnen. klarer å laste ned episodene, men når jeg skal spille de av år jeg beskjed om at "funksjonen støttes ikke". Misjonen fra P4 funker bra. hva er feil? tror dette er samme program som jeg brukte på N95, der hørte jeg på disse uten problemer. ps, tror faktisk at batteriet mitt har blitt dårligere etter program oppdaterngen(kan ha noe med at batteriet ikke var fulladet, tømmer det nå helt for å se om det hjelper) Gå inn på filbehandling og finn fila der. Marker og trykk på endre navn. Skriv mp3 til slutt på filnavnet. Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei jeg er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, og det hadde derfor vært fint om hjelpe meg litt med Podcasteren. Har litt problemer med å spille av f.eks Fk Fotball og Radioresepsjnen. klarer å laste ned episodene, men når jeg skal spille de av år jeg beskjed om at "funksjonen støttes ikke". Misjonen fra P4 funker bra. hva er feil? tror dette er samme program som jeg brukte på N95, der hørte jeg på disse uten problemer. ps, tror faktisk at batteriet mitt har blitt dårligere etter program oppdaterngen(kan ha noe med at batteriet ikke var fulladet, tømmer det nå helt for å se om det hjelper) Gå inn på filbehandling og finn fila der. Marker og trykk på endre navn. Skriv mp3 til slutt på filnavnet. Det funka, tusen takk Lenke til kommentar
busemann007 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 En latterlig erfaring med denne(og selvsagt andre merker bla sony e)Jeg klarte en av de første dagene å rive ene ledningen til headsettet og dermed ødela dette. Gikk og kjøpte et nytt Nokia headsett med fjernkontroll som jeg tenkte kunne være nyttig siden telefonen er tasteløs og har nokia innmat Dette fungerte selvsagt ikke, du får 20% lyd, kan ikke motta samtaler og fjernkontrollen funket ikke. Byttet dette i et headsett fra Iphone til 700 kroner som vi testet og fant ut fungerte. Etter dette leverte jeg telefonen til service der de oppgraderte til seneste software, etter dette fungerte plutselig ikke det nye headsettet heller....... Ingen nettbutikker jeg har vært i kontakt med har headsett som passer denne telefonen Kontaktet samsung Norge som satte meg i kontakt med et annet firma som tok seg av denne biten, de er i skrivende stund og samler inn vare nr og pris på det orginale headsettet Men poenget her er at telefoner med 3.5 mm jack ikke kan bruke hvilket headsett som helst, du må ha det rette merket eller uten mikrofonfunksjon Har noen funnet et headsett som fungerer? Skulle gjerne hatt et som man kan stille lyd og bytte radiokanaler med. Har prøvd to fra Nokia. Ingen av funksjonene funker. Har ikke lyst å bruke bluetooth. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er det noen som vet om det går an å få tak i et program til denne, slik at SMS blir seende ut som en chat, slik som med Iphone? Det er utrolig praktisk! :-) Eneste Iphone har gjort riktig :-P Lenke til kommentar
alfe Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Er det noen som vet om det går an å få tak i et program til denne, slik at SMS blir seende ut som en chat, slik som med Iphone? Det er utrolig praktisk! :-) Eneste Iphone har gjort riktig :-P Har ikke testet, men dette skal gjøre jobben http://dailymobile.se/2009/03/13/symbian-f...60v3-and-s60v5/ Testet det på min telefon nå...og det ser veldig bra ut. Tror jeg beholder det en stund til :-) Endret 24. juli 2009 av alfe Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Er det noen som vet om det går an å få tak i et program til denne, slik at SMS blir seende ut som en chat, slik som med Iphone? Det er utrolig praktisk! :-) Eneste Iphone har gjort riktig :-P Har ikke testet, men dette skal gjøre jobben http://dailymobile.se/2009/03/13/symbian-f...60v3-and-s60v5/ Testet det på min telefon nå...og det ser veldig bra ut. Tror jeg beholder det en stund til :-) Det er kjempekult! Jeg får det ikke til å innstall denne på Omnia HD min. Får bare "sertifikatfeil" hele tid... Bullshit.. Jeg har prøve laste ned mange forskjellig, og bare få av disse programmer som fungere på Omnia HD. F.eks jeg laste ned noe fra ovistore.no (nokia app) hvor det som ble nevnt at Nokia Xpressmusic 5800 programmer skal virker på Omnia HD, men det er visst ikke stemmer likevel? Har dere samme problem som meg? Endret 24. juli 2009 av Turbogutt Lenke til kommentar
alfe Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er det noen som vet om det går an å få tak i et program til denne, slik at SMS blir seende ut som en chat, slik som med Iphone? Det er utrolig praktisk! :-) Eneste Iphone har gjort riktig :-P Har ikke testet, men dette skal gjøre jobben http://dailymobile.se/2009/03/13/symbian-f...60v3-and-s60v5/ Testet det på min telefon nå...og det ser veldig bra ut. Tror jeg beholder det en stund til :-) Det er kjempekult! Jeg får det ikke til å innstaller dette på Omnia HD min. Får bare "sertifikatfeil" hele tid... Bullshit.. Jeg har prøve laste ned mange forskjellig, og bare få av disse programmer som fungere på Omnia HD. F.eks jeg last ned noe fra ovistore.no (nokia app) hvor det som ble nevnt at Nokia Xpressmuxik 5800 programmer skal virker på Omnia HD, men det er visst ikke stemmer? Har dere samme problem som meg? Alle har disse problemene. Ta en titt her, så lærer du hvordan det kan ordnes. http://samsungi8910omnia.com/forum/omnia-h...g-applications/ Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 iphone sms funka heller ikke på min. SERTIFIKAT FEIL!!!! dammit Lenke til kommentar
alfe Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 iphone sms funka heller ikke på min. SERTIFIKAT FEIL!!!! dammit Du er nødt til å hacke telefonen for å kunne bruke de fleste programmer som er laget til Nokia. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Noen som har tenkt på hastigheten på internminne i forhold til 720p video opptak....Kan et hurtigere minnekort hjelpe på frameraten f.eksempel... Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Til de som har hatt problemer med å få albumgrafikk til mp3 samlingen, så funkar mediamonkey helt fantastisk til dette. Det ser pent ut med coverfold:) Lenke til kommentar
busemann007 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Etter en tur på verksted har de oppdatert softwaren på telefonen min i forhold til den som var da jeg kjøpte den Mange problemer ble da løst men hovedproblemet oppstår fremdeles Er det ingen der ute som mister nettopperatør over natta(eller noen ganger om dagen)?????? Dette er et megaproblem da telefonen da i realiteten er "død" og ikke motakelig for noenting Løser seg ved å restarte telefonen, men dette har jeg aldri opplevd før Nettopperatør har ingen problemer i området mitt, har motatt nytt og bedre sim kort og ALLE mine telefoner har full super 3 g dekning døgnet rundt i hjemmet vårt Har lest litt om at flere klager over samtalekvaliteten. På min telefon er det sånn at noen ganger er alt ok, men når jeg har pratet i noen minutter blir det så dårlig kvalitet at jeg ikke kan høre hva den andre sier. Høres ut som dårlig dekning selv om det ikke er det. Den som prater med meg hører godt hva jeg sier. Bruker Telenor. Har satt operatør på manuelt og nettverksmodus på gsm. Noen som vet om andre ting jeg kan prøve? Er det noen som vet om det går an å bruke internettanrop på denne telefonen? Ser at det går an å legge inn sip-innstillinger i admin.inst under tilkobling. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Etter en tur på verksted har de oppdatert softwaren på telefonen min i forhold til den som var da jeg kjøpte den Mange problemer ble da løst men hovedproblemet oppstår fremdeles Er det ingen der ute som mister nettopperatør over natta(eller noen ganger om dagen)?????? Dette er et megaproblem da telefonen da i realiteten er "død" og ikke motakelig for noenting Løser seg ved å restarte telefonen, men dette har jeg aldri opplevd før Nettopperatør har ingen problemer i området mitt, har motatt nytt og bedre sim kort og ALLE mine telefoner har full super 3 g dekning døgnet rundt i hjemmet vårt Har lest litt om at flere klager over samtalekvaliteten. På min telefon er det sånn at noen ganger er alt ok, men når jeg har pratet i noen minutter blir det så dårlig kvalitet at jeg ikke kan høre hva den andre sier. Høres ut som dårlig dekning selv om det ikke er det. Den som prater med meg hører godt hva jeg sier. Bruker Telenor. Har satt operatør på manuelt og nettverksmodus på gsm. Noen som vet om andre ting jeg kan prøve? Er det noen som vet om det går an å bruke internettanrop på denne telefonen? Ser at det går an å legge inn sip-innstillinger i admin.inst under tilkobling. Har samme problemet. Någen piss. Kan det ha noe med at man har valgt kun gsm mode...Alt er mulig med den mobben der. På godt og vondt:) Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 tips. last ned youtube program. "updated version". Funker helt genialt. Lynkjapt. Eneste som irriterer ingen mulighet til å velge HQ og HD Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har noe av dere fått til å lagre inn Nokia sin PhotoBrowser til Omnia HD? Nokia har iallefall lansert kjempekul PhotoBrowser til Nokia Xpressmusic 5800, og jeg prøve lagre den til Omnia HD min, men fikk bare melding om "sertifikat feil". Kjedelig. Det følger jo ikke noe knallbra fotoalbum med i den heller. Har prøve overføre noe divx filmer til Omnia HD og den virker utrolig bra. Ble enda mer imponert over at det er tekster på filmene. Da jeg prøve koplet den til TV med 3,5mm og det virker kjempebra, men uten tekst? Det vises tekst på telefon, men ikke på tv. Synes det er litt rart. Noe oppleved lignende? Lenke til kommentar
alfe Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har noe av dere fått til å lagre inn Nokia sin PhotoBrowser til Omnia HD? Nokia har iallefall lansert kjempekul PhotoBrowser til Nokia Xpressmusic 5800, og jeg prøve lagre den til Omnia HD min, men fikk bare melding om "sertifikat feil". Kjedelig. Det følger jo ikke noe knallbra fotoalbum med i den heller. Har prøve overføre noe divx filmer til Omnia HD og den virker utrolig bra. Ble enda mer imponert over at det er tekster på filmene. Da jeg prøve koplet den til TV med 3,5mm og det virker kjempebra, men uten tekst? Det vises tekst på telefon, men ikke på tv. Synes det er litt rart. Noe oppleved lignende? Du må signere flere av programmene som er laget til Nokia. De fleste virker etter at du har gjort det, også PhotoBrowser versjon 0.9.3 og 0.9.4 (ikke 0.9.5) La en link til hvordan dette gjøres litt lenger oppe i denne tråden. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har sett litt på denne telefonen og den virker veldig spennende. HVa synes dere om denne i forhold til Touch HD? Kan disse sammenlignes? Hva er bedre med denne, og hva er eventuelt bedre på touch HD? Valget mitt står mellom denne og touch HD. Har hatt touch diamond og n95 så er vant til både windows mobile og s60. Lenke til kommentar
Peavey Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Gidder noen raskt å linke til det som trengs for å legge inn italiensk software slik at man får orden på lyden ved filming? Har vært på U2 konsert i Dublin og ser at lyden suger skikkelig på filmene. Skal videre til Sverige på U2 og vil gjerne ha bedre lyd til da... Bildet derimot er veldig bra, men det er kjedelig med så dårlig lyd. Hvis noen hadde giddet å gi meg link hadde vært fint:) Endret 26. juli 2009 av Peavey Lenke til kommentar
runero Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 tips. last ned youtube program. "updated version". Funker helt genialt. Lynkjapt. Eneste som irriterer ingen mulighet til å velge HQ og HD Hvor finner du youtube program?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Her har du oppdaterte versjonen http://www.filefactory.com/file/ahfbbef/n/youtube_sisx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå