Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser det finnes samsung pc studio 7.2.24.9,hvordan vet jeg om jeg har den?eller om jeg har en gammel utgave av ps studio7?

Under "Help", "About" - det står versjonsnr. under tittelen. Etter oppgradering til IF7, måtte jeg også oppgradere PC Studio for å få prg til å funke ordentlig. Har du installert PC Studio fra cd'en som fulgte med tlf, så er det sannsynligvis ver. 7.2.20.4 (eller noe sånt).

Siste versjon av PC Studio 7 finner du her.

BjOlav

Lenke til kommentar

Noen som har fått flash til å fungere skikkelig?

Det var faktisk hovedgrunnen til at jeg kjøpte denne..

Lenkene under viser hvordan det funker på htc hero..Hadde regnet med at det var likt på denne telefonen også men det ser ikke slik ut. :(

http://www.adobe.com/aboutadobe/pressroom/...mtoAndroid.html

http://www.adobe.com/devnet/devices/articles/htchero.html

Og,til slutt.Jeg må ha Norsk Tipping på mobilen..Er det noen som har fått det til å virke?

Edit - Hadde vært kult hvis det ble laget en liste eller ett emne om programmer o.l som funker skikkelig til denne telefonen,er litt kjipt å måtte prøve/feile seg igjennom alle S60 programmene som er laget for Nokia..

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Ja har faktisk det.Den jad filen funker ikke..

Edit - Ahh..Funker nå. :p Fikk det ikke til med Pc studio,men over Bluetooth gikk det greit. :)

Edit 2 -Dette så jo elendig ut..Arg..håper de lager en skikkelig versjon snart.

Og,til slutt.Jeg må ha Norsk Tipping på mobilen..Er det noen som har fått det til å virke?

Du kan jo lese tråden du skriver på....

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar
er skjermen ripefri?

la bå beskyttelse forran og bak,men om ikke skjermen trenger beskyttelse tar jeg den av(den på skjermen)

Har hørt at det er noen som har klart å få riper i skjermen, så det tryggeste er vel å ha "beskyttelse" på. :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går å få tak i kart til Route 66 av enkelt land?

Skulle gjerne hatt Irland blant annet. Men finner bare hele vest europa, gidder ikke

kjøpe hele bare for ett land...

Noen andre GPS programmer som kan brukes på Omnia HD som kanskje har Irland?

Lenke til kommentar

Heisann! :-)

Jeg vil også introdusere meg i denne tråden, siden jeg kjøper OmniaHD snart ^^

Jeg har gledet meg til å skaffe meg denne fra første stund jeg hørte om den! :-D Men så fant jeg plutselig ut at i det øyeblikket jeg dimmet fra militæret, forsvant hele dimmesummen på depositum og husleie -.- Hehe :-P

Men nå er det ikke lenge til jeg har råd, igjen :-D Hehe ^^

I hvert fall, det jeg lurer på, er om touchen er slik at man kan bruke stylus, eller om det bare er fingervarme, eller hva den reagerer på? Jeg har ikke fått med meg hvilken som er hva, av kapasativ og ressisiv skjerm -.-

Og dersom du installerer feks OperaMini, må man fremdeles bruke den baren på siden?

Og er det mulig å installere det fancy bildebiblioteket som Nokia holdt på å utvikle til N97 for lenge siden?

Lenke til kommentar

Leifen18 - Det er ikke mulig å bruke stylus på denne telefonen.Du kan navigere rundt sidene i opera mini med fingrene.Trenger ikke bruke baren ved siden av..Er ikke helt sikkert på hva du mente med det..Siden det ikke er nødvendlig på andre touchmobiler heller..Du berører skjermen med fingen og flytter den til den retningen du vil..

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan en får opp album art(cd cover) i musikkspilleren?

Har lagt inn flere mapper med musikk (sortert etter band/artist/album) disse har alle albumcover i jpg..Funker i media player på pcen..På mobilen vises kun noen av dem.De blir forøvrig lagt inn i bilde galleriet,noe som er litt plagsomt siden det er snakk om ganske mange blider..Er det forresten mulig å filtrer ut disse,feks ved å ikke vise bilder som er mindre enn 10kb..?

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan en får opp album art(cd cover) i musikkspilleren?

Har lagt inn flere mapper med musikk (sortert etter band/artist/album) disse har alle albumcover i jpg..Funker i media player på pcen..På mobilen vises kun noen av dem.De blir forøvrig lagt inn i bilde galleriet,noe som er litt plagsomt siden det er snakk om ganske mange blider..Er det forresten mulig å filtrer ut disse,feks ved å ikke vise bilder som er mindre enn 10kb..?

Hadde samme problemet selv. Fikk opp album art i windows media player, men når jeg overførte musikken til telefonen var det borte.

Trikset er at album arten må "bakes" inn i selve mp3 filene for at de skal kunne vises i musikkspilleren på telefonen. WMP skal i teorien kunne gjøre dette, men er buggy og det funker ikke.

Jeg brukte MediaMonkey (gratis) for å legge inn albumart på alle sangene mine. Denne kan hente info fra Amazon.com etc og oppdatere album art, track info osv automatisk. Funker utmerket.

Lenke til kommentar

Takk for svar. :)

Så med andre ord for å fikse dette må jeg legge inn hvert album på nytt.:/

Edt - Hmm..Det jeg tenkte på var om det var mulig å koble til Usb-Masselagring,for å så legge album cover direkte til minnet..Skal teste dette nå.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar
Takk for svar. :)

Så med andre ord for å fikse dette må jeg legge inn hvert album på nytt.:/

Edt - Hmm..Det jeg tenkte på var om det var mulig å koble til Usb-Masselagring,for å så legge album cover direkte til minnet..Skal teste dette nå.

Må være mulig å kunne la dette programmet finne albumgrafikk automatisk...vil jo ta evigheter å finne albumgrafikk låt for fåt

Lenke til kommentar

Nja..Jeg tenkte hvis jeg koblet mobilen til pcen for å så la media player eller lignende program oppdatere informasjonen i disse mappene automatisk,men det ser ut som det blir lagret en annen plass på pcen..Kom akkurat hjem så har ikke fått testet skikkelig enda.

Edit- Ser at noen mapper har fått en ny mappe kalt _PAlbTN,mulig at der er der album arten skal ligge..

En annen ting jeg irriterte meg litt over var da jeg overførte musikk mappene ble det laget en temp mappe for hvert album jeg la til med de samme sangene,disse ble heller ikke automatisk slettet etterpå..

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...