Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøvde og oppdater men fikk beskjed om at jeg hadde den nyeste oppdateringen.Hadde denne tlf for 2 uker siden men solgte den da jeg ikke var fornøyd,men angret og bestilte meg en ny en på mandag og denne tlf er MYE bedre på alt,tenker da på lyden under samtale,lyd under hd opptak og den reagerer kjappere enn den jeg hadde først.så denne er nok oppdatert og jeg er MEGA fornøy med telefonen:)

Lenke til kommentar

jeg prøver oppdatere telefonen,men når jeg starter programmet for og oppdatere sier programmet at det finner ikke telefonen min.jeg synes det er rart pga at pc studio 7 har jo kontakt med telefonen min og alle andre funksjoner i pc studio 7 fungerer.noen andre som har samme problemet?.kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
hva ordner oppdateringen?

Denne oppdateringen er altså versjon i8910XXIF7 - og dette er IKKE den samme som er lansert i italiensk versjon. Men en ny versjon kommer vel sannsynligvis i løpet av noen dager. Tror du må ha IF7 for å få IG2. IF7 er datert 15/6 2009.

Vi er seff utålmodige - men husk at det bare er gått ei uke siden siste releasen. Telefonen ble først sluppet i Italia, så det er ikke urimelig at den første oppdaterte firmwaren lanseres der. Vår tur kommer nok...

Om jeg tar feil mht. til endringer i IF7, så vil jeg gjerne høre fra noen som har oppdaget noe; jeg finner ingen endringer i forhold til lyd på video, eller andre oppgraderinger.

BjOlav

Lenke til kommentar

Mye prat om denne firmwaren på nettet. Softwaren generelt er for dårlig. På grunn av det, er det blitt mangen forsinkelser rundt om i verden. Samsung forlarer alt har med softwareforbedringer. Med andre ord, hvis ikke vi får mulighet for å oppgradere vårt firmware til IG2 i nærmeste framtid, skjønnar eg ingenting.

Lenke til kommentar
Har nå endelig fått sertifikata slik hellox er inne...

Men hvilken versjon av sports tracker bruker dere som har den inne?

link til topologiske kart til omniaen... http://www.viewranger.com/

Mobilen fikk terningskst 6. Velfortjent mener eg, selv med alle disse feilene den har.

Enig jeg.. Har vel aldri sagt jeg ikke er fornøyd. Mye bedre på alt denne her en min gamle n82....

Lenke til kommentar

En latterlig erfaring med denne(og selvsagt andre merker bla sony e)

Jeg klarte en av de første dagene å rive ene ledningen til headsettet og dermed ødela dette.

Gikk og kjøpte et nytt Nokia headsett med fjernkontroll som jeg tenkte kunne være nyttig siden telefonen er tasteløs og har nokia innmat

Dette fungerte selvsagt ikke, du får 20% lyd, kan ikke motta samtaler og fjernkontrollen funket ikke.

Byttet dette i et headsett fra Iphone til 700 kroner som vi testet og fant ut fungerte.

Etter dette leverte jeg telefonen til service der de oppgraderte til seneste software, etter dette fungerte plutselig ikke det nye headsettet heller.......

Ingen nettbutikker jeg har vært i kontakt med har headsett som passer denne telefonen

Kontaktet samsung Norge som satte meg i kontakt med et annet firma som tok seg av denne biten, de er i skrivende stund og samler inn vare nr og pris på det orginale headsettet

Men poenget her er at telefoner med 3.5 mm jack ikke kan bruke hvilket headsett som helst, du må ha det rette merket eller uten mikrofonfunksjon

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
ser det er noen som mene man kan laste ned apps fra nokia 5800 til samsung hd,stemmer dette?

Ja det stemmer. Det meste fungerer. Anbefaler: Symella og Accuweather. Har også kommet facebook client, men har ikke fått testa enda.

Hvor får jeg lastet ned dette?

Lenke til kommentar
ser det er noen som mene man kan laste ned apps fra nokia 5800 til samsung hd,stemmer dette?

Ja det stemmer. Det meste fungerer. Anbefaler: Symella og Accuweather. Har også kommet facebook client, men har ikke fått testa enda.

google it man. funker fint det. Programmet er gratis. Du kan også instalere programmet som widget. Så slipper du å google. Eg likte selve programmet bedre enn bare accuweather widget, men det er meg da:)

google it man. funker fint det. Programmet er gratis. Du kan også instalere programmet som widget. Så slipper du å google. Eg likte selve programmet bedre enn bare accuweather widget, men det er meg da:)

Symella er et genialt nedlastningsprogg. Like enkelt som limewire. Du må også gjerne skaffe deg symtorrent. Net som bittorent.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...