Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen er vel gått inn i en egen modus. Står samsung der blandt annet. Når mobben ble bygget. Og størrelsen på intern minne. Thats it. Oppdateringsprogget henger på 27%. Har gjort det i 30 min nå.

Høyreklikk på min datamaskin --> vel egenskaper,

Hva står det under system?

home edition. sp2. 2002.

Lenke til kommentar

hmm ok det var rart...

Men om den ikke kommer lener last ned :

http://rapidshare.com/files/248420851/symb..._Tool_v1.50.exe

http://rapidshare.com/files/246951353/I891...Italy.part1.rar

http://rapidshare.com/files/246951488/I891...Italy.part2.rar

Skru av tel. da du skrur den på holder du volume opp kanppen inne + "tastelås" men du skrur på tlf. da skal det komme en "bluescreen" som det står noe med samsung bootloader på.

Pakk ut de filene du har lastet ned

Start symbian ROM Flashing Tool, oppe til ventre i det proget har du noe som heter "FileInfo" vel de filene du har lastet ned, "CODE" "CSC" "MODEM" så trykk Download start :p

Endret av -PoWa-
Lenke til kommentar

Var flere på dette forumet som hadde samme problemet med at oppdateringen hang seg på 27% på¨den blå skjermen. Noen modige sjeler her hadde koblet fra og startet på nytt og da funket det fint neste gang

[/quo

Bare koblet ut usb ledning? Og deretter? Vet ikke om det er noe OS på den nå en gang...er en cansel knapp her også..

Lenke til kommentar

Såvidt jeg forstod så er du ikke i trøbbel så lenge ikke bootloaderen er slettet.

Holder på å oppdatere selv nå og det begynte ikke å skje noe på den blå skjermen før den var kommet forbi 27%. Så tror hvis du tar ut batteriet og restarter så har det ikke skjedd noen endringer.

Endret av Teledude
Lenke til kommentar
Såvidt jeg forstod så er du ikke i trøbbel så lenge ikke bootloaderen er slettet.

Holder på å oppdatere selv nå og det begynte ikke å skje noe på den blå skjermen før den var kommet forbi 27%. Så tror hvis du tar ut batteriet og restarter så har det ikke skjedd noen endringer.

Stemmer. Har nå prøvd 2 ganger. Den stopper på 27% hver gang. Ka slags kødd er dette da? Tenk hvis den klikka på 75%. Hadde ikke hatt så mye software å ta i bruk da gjerne. Noen som har klart den oppdateringen i det hele tatt??? Eg håpte på at denne oppdateringen var den som skulle til for at man kunne innstalalere den helt nyeste med aac codec:)

Lenke til kommentar
Min stoppet på 27%. Hvordan gikk din oppdatering?

Jeg hadde ingen problemer. Når oppdateringen var ferdig så slo telefonen seg av og startet på nytt. Har Windows Vista.

Men hva endringer er det på det nye firmwaret da?

Er søren meg ikke sikker. Har oppdatert ferdig nå og kan ikke se noen forskjeller. Ingen nye widgets, video opptak bruker fremdeles crappy amr lyd kodek.

Men jaggu har den klart å fjerne route 66, så den må jeg legge inn pånytt. HelloOx er også borte og alle apps som var avhengig av den. Bare arbeid med denne oppdateringen ser det ut som . . .

Endret av Teledude
Lenke til kommentar

Jeg hadde ingen problemer. Når oppdateringen var ferdig så slo telefonen seg av og startet på nytt. Har Windows Vista.

Er søren meg ikke sikker. Har oppdatert ferdig nå og kan ikke se noen forskjeller. Ingen nye widgets, video opptak bruker fremdeles crappy amr lyd kodek.

Men jaggu har den klart å fjerne route 66, så den må jeg legge inn pånytt. HelloOx er også borte og alle apps som var avhengig av den. Bare arbeid med denne oppdateringen ser det ut som . . .

Fremdeles AMR!! Hva slags firmwaretull er dette? Er det ikke samme firmwareoppdatering som ble gitt ut i Italia i forrige uke?

Edit: Oppdatering med AAC skal ha versjon I8910XXIG2, IG står for 2009 juli.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Fremdeles AMR!! Hva slags firmwaretull er dette? Er det ikke samme firmwareoppdatering som ble gitt ut i Italia i forrige uke?

Edit: Oppdatering med AAC skal ha versjon I8910XXIG2, IG står for 2009 juli.

Man måtte jo ha xx7 for å kunne oppgradere til til xxIG2, mener eg. Har dere prøvd å oppgradere nå etter denne xx7 oppgraderingen som kom idag?? (det var planen min, men fikk jo aldri oppgradert

Lenke til kommentar
Samsung also announced that the Samsung i8910 Omnia HD should start selling from 1 August at a recommended retail price of 540 euro. The first samples (mostly carrier-customized units) of the monster-spec'd Symbian handset made their way to the market back in May but right after its launch mass production was stopped in order for some i-dotting and t-crossing to take place. Apparently there were some issues with the Omnia HD that Samsung wanted to get fixed before the handset received wider availability.

http://www.gsmarena.com/samsung_i8000_omni...d-news-1021.php

Mao vi har en uferdig utgave... :(

Lenke til kommentar

har bestil og får den i morgen,men er ikke dette den ferdige utgaven må man jo ha mulighet til og oppgradere tlf så den blir lik den som kommer ut i august.ellers føler jeg meg snytt når man betaler over 6000kr for tlf:(

Lenke til kommentar

Leste dette på wiki..Stemmer det?

AMOLED displays are prone to very low life span. Independent laboratory studies conducted on one of the commercial AMOLED screen taken from a mobile phone shows that after about 200 hours, the brightness is reduced to 50% of original.
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om de har fikset problemet med at usb-modus ikke deaktiveres når man kobler mobilen fra datamaskinen i den nye firmwaren som er sluppet for nordiske modeller?

Ja! Den deaktiveres. I alle fall på min mobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...