MG10 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hei! Til dere som har denne.Hvordan funker flash? Er det mulig å spille flash baserte spill fra disse sidene http://broadparkgames.no/gratisspill.php http://www.addictinggames.com/index.html på samme måte som på HTC Hero? Og,funker det å streame musikk fra myspace og lignende sider som bruker flash baserte spillere? Endret 6. juli 2009 av Gjermundsen Lenke til kommentar
SteffyLeff Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det noen som har funnet en brukbar bilholder? Sett på flere universale typer men de e ugly bugly, og holder den ikke vannrett... Fant en som så grei ut, har hatt en liggnende til en iPhone; http://www.alibaba.com/product-gs/23867301...msung_Acme.html Men finner den ikke i noen butikker eller på Ebay Lenke til kommentar
StillHope Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Lesestoff for noen timer finner du http://innovator.samsungmobile.com/bbs/dis...&curPage=43 ... Utviklertråd i8910 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Til dem som sliter med at Opera Mini 4.2 begynner å henge og responderer dårlig etter litt surfing, så anbefaler jeg å legge inn Opera Mini 3.1 istedet. Du mister noe funksjonalitet, men denne har jeg kunnet bruke i flere timer med surfing uten en eneste heng eller noe problem overhodet. Lenke til kommentar
Teledude Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Får ikke aktivert bildestabiliseringsfunksjonen i innstillingene på kameraet. Begge valgene er hvite og får ikke trykt på verken På eller Av. Noen som vet hva problemet kan være? Har fw XXIE4. Lenke til kommentar
StillHope Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå spretter vi sjampisen ! Og heiser flagget ! http://mobil.nu/ArticlePages/200907/06/200..._MDK460.dbp.asp Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er oppdateringen ute via PC Suite eller OTA? Noen som har testet? Lenke til kommentar
oesvends Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er oppdateringen ute via PC Suite eller OTA? Noen som har testet? "No update required" sier PC studio 7.2.20.9 nå. Altså ingen ny firmware tilgjengelig enda, om jeg prøver. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er oppdateringen ute via PC Suite eller OTA? Noen som har testet? "No update required" sier PC studio 7.2.20.9 nå. Altså ingen ny firmware tilgjengelig enda, om jeg prøver. Må man ikke også oppdatere PC Studio først? Siste versjon av PC Studio tror jeg er 7.2.24.9 Dessuten ser det ut til at italia får oppdateringen først. Berlusconi har nok sikkert smøret Samsung litt . Lenke til kommentar
oesvends Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Må man ikke også oppdatere PC Studio først? Siste versjon av PC Studio tror jeg er 7.2.24.9 Gjort. Framdeles ikke noe tilgjengelig oppdatering. ("Gjort" høres mer lettvint ut en tilfelle var. PC Studio ville ikke avinstalleres uten videre, men med WinnerTweak så ble jeg i stand til å slette den.) Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Til dere som eier denne mobilen. Har dere konaktet Samsung angående alle feil og mangler? Tror det er viktig at flest mulig gjør dette slik at opppdateringene kan komme så kjapt som mulig. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 kommer til og hente min i8910 på posten i morgen,gleder meg.dette kommer til og bli min første touch telefon.når har jeg har hatt sony ericsson k850i over 2 år.det sto mellom i8910 og iphone.begge hadde sine fordeler men jeg valgte i8910 pga specs på telefonen.får håpe samsung kommer med en software oppdatering snart som fikser lydproblemet Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hvordan er det med de som opplevde dårlig "metal" lyd under lengre samtaler? Har dette blitt rettet opp? Batteriet tappes fortsatt vannvittig kjapt? Det er støtte for DLNA som gjør at du kan streame filmene du har tatt opp trådløst over til nyere LCD skjermer,PS3 og Xbox..Men ingen av disse enhetene støtter det elendlig lydformatet de har valg.Det vi ender opp med er HD stumfilm?Som nevnt tidligere Må jo dette ses på som en defekt som de må rette opp i snarest. Dette er for dårlig av samsung. Endret 8. juli 2009 av Gjermundsen Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er oppdateringen ute via PC Suite eller OTA? Noen som har testet? Hjelp! Jeg koblet telefonen til begge "suitene" (både den som fulgte med telefonen og New Samsung...) i går med det resultat at telefonens touchsystem ikke fungerer! Har prøvd å kjøre gjenoppretting via sikkerhetskopieringen uten hell. Touch fungerer delvis hvis jeg skifter skjermmodus til "widgets". Er det noen som har en idè om hva som har skjedd? Hva kan jeg gjøre for å løse det? Går an å trykke menytasten (den fysiske knappen) så jeg får brukt telefonen, men jeg må få den til å fungere som tiltenkt igjen. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 For alle dere som prøver eller venter på software oppdateringer Gi opp, ifølge Samsung Norge kommer ikke Samsung til å legge dem ut til privat nedlasting Telefonene må leveres inn Min telefon ble levert inn til repp da jeg hver eneste natt datt ut av nett Kjøpte en w995 mens samsungen er inne og den er tro det eller ei kjekkere å ha med å gjøre enn samsungen. Savner selvsagt den store skjermen, men på denne som på alle andre telefonene mine har jeg FULL 3g dekning Lenke til kommentar
runero Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 For alle dere som prøver eller venter på software oppdateringerGi opp, ifølge Samsung Norge kommer ikke Samsung til å legge dem ut til privat nedlasting Telefonene må leveres inn Min telefon ble levert inn til repp da jeg hver eneste natt datt ut av nett Kjøpte en w995 mens samsungen er inne og den er tro det eller ei kjekkere å ha med å gjøre enn samsungen. Savner selvsagt den store skjermen, men på denne som på alle andre telefonene mine har jeg FULL 3g dekning Må en levere inn telefon hver gang en skal oppdaterer software, det er dårlig service. Burde vært slik som Sony Ericsson og Nokia gjør det; via nettet. Dårlig greier. BUH til Samsung Lenke til kommentar
alfe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 For alle dere som prøver eller venter på software oppdateringerGi opp, ifølge Samsung Norge kommer ikke Samsung til å legge dem ut til privat nedlasting Telefonene må leveres inn Er dette noe Samsung Norge har sagt til deg? Eller er det bare noe du tror? Synes det høres rart ut at man ikke skal kunne oppdatere selv ved hjelp av PcStudio. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dette sa samsung Norge til meg da jeg ringte for en stund siden ja Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dette sa samsung Norge til meg da jeg ringte for en stund siden ja Kjapt søk på nettet, ga dette: http://uk.samsungmobile.com/supports/softw...ftwareUpdate.do Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Tja, nå er ikke Samsungs kundeservice til å hoppe i taket av, men han sa oppdateringene ikke kom til å bli lagt inn slik at du kunne bruke pc suite Muligheten ligger jo der i Pc suite, men du får jo bare opp feilmelding når du prøver deg Endret 8. juli 2009 av Andynator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå