buundi Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvor kan jeg få tak i tv-ut kabel? Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som veit om noen elektro butikker der det er mulig å prøve telefonen? har vært innom noen elkjøp butikker men ingen har den utstilt Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nokias video out kabel funker fint med omnia hd forresten. Hvis ikke selger de slike video out kabler i de fleste butikker her til lands. Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Har som sikkert mange andre søkt etter div programvare til denne. Tenkte kanskje andre også kunne legge ut linker i denne tråden til slike sider. Here we go : https://www.joikushop.com PS:Det er ikke gratis :/ Kjøpte AP til omniaen og den er "lynrask" på surfing på 3g nettet..... NoNickAtAll med ny omnia HD Endret 17. juni 2009 av NoNickAtAll Lenke til kommentar
buundi Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som veit om noen elektro butikker der det er mulig å prøve telefonen? har vært innom noen elkjøp butikker men ingen har den utstilt Elkjøp på Storo har den, men jeg vet ikke hvor i landet du holder til. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er ikke bare bare å få best mulig ytelse på hd klipp. Har brukt noen timer på å skaffe meg de best mulig innstillingene. Rule number one. Bruk Media player classic. VLC er boss i forhold. Kort fortalt. Media player classic bruker grafikk kortet ditt. VLC player bruker selve prosessoren din til å kjøre av video. Etter noen "must" innstillinger på media player classic, så ser hd klipp bedre ut. Det er små detaljer da selvsagt, men alikevel. Dette gjelder generelt avspiller av hd materiale Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 At noe er "boss" (som i sjef) må da være positivt? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 At noe er "boss" (som i sjef) må da være positivt? He.Som i crap. Vlc er ikke ubrukelig. media player classic er bare bedre på hd. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Filgte det med skjermfilm på de dere har kjøpt? Fulgte med en her men UTEN bakside! Kun den sticky delen og de var selvølgelig full av støv! Merkelige greier... Noen som vet hvor man kan få kjøpt skjermfilm? Gjerne invisible shield Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 For de som bor i Tromsø er det mulig å prøve Omnia HD der jeg jobber. Dvs, jeg bruker den (Veita Elektro..) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 opplevd 2 ganger om morgene at telefonen ikke finner opperatør....telefonen må skrus av/på før den finner opperatør Mao, telefonen er ikke på nett de nettene dette skjer En annen irriterende ting som skjer(samme med n85) Jeg må hele tiden aktivere henting av e-post den står på aktivert men henter ikke en dritt, må defor deaktivere for så aktivere igjen, da henter den ned mailene mine Lenke til kommentar
runero Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Filgte det med skjermfilm på de dere har kjøpt? Fulgte med en her men UTEN bakside! Kun den sticky delen og de var selvølgelig full av støv! Merkelige greier... Noen som vet hvor man kan få kjøpt skjermfilm? Gjerne invisible shield På cdon kan du kjøpe invisible shield: http://cdon.no/elektronikk/samsung_i8910_o...p_black-4188051 Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk Omnia HD min igår. Kjøpte den på Elkjøp i Bodø Synes den ser Rååå lekkert ut med 3,7" skjerm. Hjelp!!! Sliter fremdeles med å finner ut hvordan jeg kan få frem klokka/dato i skjermspare (når telefon er i tastelås) samme måte som Nokia. Ganske irriterende når jeg må åpen tastelås hver gang når jeg vil sjekke hva klokka e.. Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 hvor har dere kjøpt etui til denne? leter etter noe lignende som er til Nokia E66, sånn skinn etui med åpning på siden Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har ikke helt peilin på forum skriving sorry.. men linken i innlegget funker ikke.. men den i quoten gjør det.. beklager for tullet http://uk.samsungmobile.com/supports/softw...areNpsUpdate.do For meg er dette en ny PC Studio,tusen takk. selv om det er en engelsk side kan man velge norsk som alternativ. Prøvde å laste med siste programvare til tlf, fikk beskjed om at jeg hadde siste versjon. Nå har jeg prøvd både NPS og PC-studio 7. Jeg får melding om at modellen ikke støttes i begge program. Kan noen fortelle meg hvor jeg finner siste versjon av programvaren for nedlasting? Og hvordan kan jeg bruke en slik fil for å oppdatere? Forøvrig er jeg veldig fornøyd med telefonen :-) Hittil eneste store irritasjon er at jeg ikke får lagt til det nummeret jeg vil på venstre hurtigmeny (bildekontakter). Når jeg legger inn mobilnummer velger den konsekvent fasttelefon. Noen forslag? Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk Omnia HD min igår. Kjøpte den på Elkjøp i Bodø Synes den ser Rååå lekkert ut med 3,7" skjerm. Hjelp!!! Sliter fremdeles med å finner ut hvordan jeg kan få frem klokka/dato i skjermspare (når telefon er i tastelås) samme måte som Nokia. Ganske irriterende når jeg må åpen tastelås hver gang når jeg vil sjekke hva klokka e.. Prøv med et lett/kort trykk på tastelåsknappen? Da får jeg opp klokka i hvertfall Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Fikk Omnia HD min igår. Kjøpte den på Elkjøp i Bodø Synes den ser Rååå lekkert ut med 3,7" skjerm. Hjelp!!! Sliter fremdeles med å finner ut hvordan jeg kan få frem klokka/dato i skjermspare (når telefon er i tastelås) samme måte som Nokia. Ganske irriterende når jeg må åpen tastelås hver gang når jeg vil sjekke hva klokka e.. Prøv med et lett/kort trykk på tastelåsknappen? Da får jeg opp klokka i hvertfall Kan vel bare trykke på hvilken som helst knapp bortsett ifra kamera knappen? Endret 18. juni 2009 av -PoWa- Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Kan vel bare trykke på hvilken som helst knapp bortsett ifra kamera knappen? Joda, strengt tatt EDIT: Sterkere lys hvis det trykkes på tastelåsknappen enn de andre. Endret 18. juni 2009 av RMNZR Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kan vel bare trykke på hvilken som helst knapp bortsett ifra kamera knappen? Joda, strengt tatt EDIT: Sterkere lys hvis det trykkes på tastelåsknappen enn de andre. Det sa du ikke noe om Hmm sterkere lys på tastelåsknappen viste jeg ikke, lærte jeg noe nytt Fett Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Oppdaterte førsteposten i tråden Og, lagde en egen tråd på mobilfoto-delen hvor man kan vise frem bilder og spesiellt video som er tatt med Omnia HD: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1123555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå