Ingsis Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Leste en eller annen plass at det skulle være FM-sender i telefonen, men at samsung/symbian ikke hadde rukket å lage software for å bruke den. Forøvrig ble det påstått at softwaren garantert kommer til å bli buggy, på grunn av hastverk med å lansere telefonen. Noen andre som vet om dette kan stemme? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Symbian har nå fm sender i nokia telefonen jeg har nå, funker fint den Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 ikke på v5, eller? Hmm , har for tiden en N85, vet faktisk ikke hvilken versjon den kjører Lenke til kommentar
Ingsis Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ser at den har blitt endret fra "coming soon" til hot på samsungs norske hjemmesider. Er den her da? har sendt samsung en mail ang dette Flott, håper du poster svaret her! Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ser at den har blitt endret fra "coming soon" til hot på samsungs norske hjemmesider. Er den her da? har sendt samsung en mail ang dette Flott, håper du poster svaret her! Den kommer i slutten av mai til england. Vi har den i hånden i løpet av juni måned. Før hovefestivalen,I hope:) Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har snakket med Samsung på telefon. Omnia hd er "ventet" inn i juni måned. Ingenting bekreftet enda. Men den nye "Samsung Dj"kommer vist ved månedsskifte, sa de. Hjelper ikke meg. Eg skal ha Omnia hd:) Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bra de bruker litt tid før de leverer ut produktet. f.eks så er lyden på videoopptaket foreløpig rimelig crappy. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hmm Det kjipe medå vente er at det garantert blir handlet inn noen midlertidige telefoner n97, w995 , n86 ,Idou og Omnia skal nok i hus før året er omme.... Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hmm Det kjipe medå vente er at det garantert blir handlet inn noen midlertidige telefoner n97, w995 , n86 ,Idou og Omnia skal nok i hus før året er omme.... [/quo Forstår. Men tror eg skal overleve med min htc hd til sommeren. Ble kjekt å kunne ta bilder med mobilen igjen. Htc hd er noe av det dårligste eg har prøvd innen mobilcamera. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skjønner....jeg har aldri klart å slå meg til ro med htc telefoner Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skjønner....jeg har aldri klart å slå meg til ro med htc telefoner Da er vi to Lenke til kommentar
omniahd Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Her har dere den med norsk os. Veldig bra så langt! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 da er jeg klar til å ta imot Verste jeg vet er å vente, å jo lenger du venter jo mindre er sjansen for å kjøpe den, for det dukker jo altid opp noe nytt Lenke til kommentar
Krso Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er i Korea i forbindelse med jobb. Tror mobilen kommer ut i begynnelsen av mai her. Er det noen som vet om det er samme mobilen som kommer i salg her som i Norge? Er det bare å bytte språk til norsk i operativsystemet? Lenke til kommentar
Ingsis Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ingen som vet om den har FM-sender eller ikke? Lenke til kommentar
omniahd Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ingen som vet om den har FM-sender eller ikke? Den får FM-sender ved lansering Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Den kommer nok i mai en gang. Men vi i norge må nok vente til juni. Ifølge Samsung ihvertfall. Kan jo alltid bestille fra utlandet med engelsk OS. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Er i Korea i forbindelse med jobb. Tror mobilen kommer ut i begynnelsen av mai her. Er det noen som vet om det er samme mobilen som kommer i salg her som i Norge? Er det bare å bytte språk til norsk i operativsystemet? Satser 10 kr på at det er en fake enhet som bare ligner veldig. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sitter her med en Norsk LG ARENA....Svært like specs i forhold til Omnia. Fikk den for to-tre timer siden. Legger ut en test etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå