Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

Har sett på andre forum at å deaktivere 3G skal hjelpe my hvis mann befinner seg i områder med dårlig dekning.

Vet eg har lest om dette på andre mobiler at en kan spare strøm ved å slå av. Kan jo hende det hjelper, bare stussa litt siden det er oppgitt at den skal holde lenger på 3g nett. Men det er nok som du sier at det kommer ann på signalet.

Hm. Har ingen av disse problemene alle prater om. Er stor fornøyd med den. foreløpig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også storfornøyd med telefonen, og jeg regner med at batteriproblemet løser seg. Det er jo forsåvidt ikke noe problem om jeg lader den hver natt, noe jeg ble vant til å gjøre med Windows mobilen jeg hadde. Mobilen er helt fantastisk, solid og utrolig flott å bruke og se på. Ser at noen mener at den har et gammelt os. Bare tull!! Ikke noe galt i å kjøpe en mobil som har et godt utprøvd og stabilt os.

Denne blir perfekt når vi får lagt inn programmene våre og endret utseende slik som vi ønsker det.

Anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er også storfornøyd med telefonen, og jeg regner med at batteriproblemet løser seg. Det er jo forsåvidt ikke noe problem om jeg lader den hver natt, noe jeg ble vant til å gjøre med Windows mobilen jeg hadde. Mobilen er helt fantastisk, solid og utrolig flott å bruke og se på. Ser at noen mener at den har et gammelt os. Bare tull!! Ikke noe galt i å kjøpe en mobil som har et godt utprøvd og stabilt os.

Denne blir perfekt når vi får lagt inn programmene våre og endret utseende slik som vi ønsker det.

Anbefales :thumbup:

De fleste har kommet så langt at de skjønner at S60 begynner å bli i overkant modent, særlig i forhold til trykkskjermer. Selvfølgelig kommer det noe bedre tilpasset snart og da står jeg i første rekke jeg. Men å tviholde på gamle OS fordi de er så himla velprøvde er meningsløst. Les forresten også CNET sin review, det er en del ting med telefonen som ikke er veldig bra og utrolig synd at sync mot PC funker mindre bra.

Noen flere oppdateringer om levetiden på batteriet? Den oppgitte stand-by tiden er jo vanvittig bra, men hvis den ikke holder en dag en gang?

Lenke til kommentar
De fleste har kommet så langt at de skjønner at S60 begynner å bli i overkant modent, særlig i forhold til trykkskjermer. Selvfølgelig kommer det noe bedre tilpasset snart og da står jeg i første rekke jeg. Men å tviholde på gamle OS fordi de er så himla velprøvde er meningsløst.

Bare ut av nysgjerrighet...hva er det slags OS du mener er så bra da?

Lenke til kommentar

Er nysgjerrighet på hvordan dere synes om å skrive sms med Omnia HD? Er det like lett å skrive sms i sammenligne med f.eks fysisk tasta som bla nokia n82, n85 eller n95 osv?

Synes mobil ser kjempe spennende ut, og er mest fascinere av høy oppløsning amoled skjerm på den. Venter på at den skulle komme inn på Elkjøp da kan jeg prøve den før jeg kjøper den. :p

Lenke til kommentar
Er nysgjerrighet på hvordan dere synes om å skrive sms med Omnia HD? Er det like lett å skrive sms i sammenligne med f.eks fysisk tasta som bla nokia n82, n85 eller n95 osv?

Synes mobil ser kjempe spennende ut, og er mest fascinere av høy oppløsning amoled skjerm på den. Venter på at den skulle komme inn på Elkjøp da kan jeg prøve den før jeg kjøper den. :p

Eg har aldri brukt en telefon uten taster (har hatt touchscreen vel og merke siden 2002/3?) Siste tre årene har eg kun hatt fulltastatur, så var litt skeptisk til å skrive uten. Men må si det er utrolig lett å skrive på omnia hd (ikke like raskt men helt akseptabelt). Testet LG arena og Touch HD i butikken og synes desse var mye vanskeligere å skrive på. Broren min har iphone og den følest ganske lik ut som den

Lenke til kommentar

Eg såg ca 20min på film og deretter 20min med mp3, snakket ca 45min i telefon og da sankt den fra fult til 3streker bare det eg reagerte på i går. Har ikke rørt telefonen i dag uten om 4meldinger og testet noen videoer kjapt (3min) er fremdeles fult så kan ha noe meg samtalene og 3g å gjøre? Men batteri er gjerne litt ustabile i starten eller er de bare meg som er gammel dags igjen? :)

Lenke til kommentar

Tjoho. Da har også jeg bestilt telefonen. Sist jeg var aktiv her på forumet var det Nokia N95 det var snakk om :D Nå har jeg hatt den siden den ble lansert og ser fram til noe nytt.

Jeg betalte 4999,- inkl. frakt. Da bestilte jeg via Chess sin nettbutikk og med abbet. Chess king med tillegstjenesten friends. Jeg er storfornøyd med det abbet, mest fordi de fleste jeg kjenner også har det. Ble billigere enn jeg hadde trodd, men det svir i pengeboka å måtte punge ut 5 lapper for en duppeditt. Håper på å ha den her på fredag.

Lenke til kommentar

Fant ut noe når eg la meg i går kveld. Satt å såg på signalet. Det var 3 streker på soverommet så eg slo over på gsm for å teste det og da fikk eg 6 streker altså fult. Så eg slo over igjen til 3g og da var det 3 og tilbake igjen 6.

Tror dere ska ta å teste dette noen forkjellige plasser spesielt i hus og på jobb der dere er mest.

Lenke til kommentar
Kan også bekrefte at etter 24timmer med til sammen 10min bruk er den fremdeles 6streker på batteriet

Mobben sluker batt. Desverre. Bra stand by. Men ingen som har kommet til det punktet, der mobilen ikke klarer å kjøre blandt annet cameraet, på grunn av for lite strøm...... synsykt irriterende.

Lenke til kommentar
Kan også bekrefte at etter 24timmer med til sammen 10min bruk er den fremdeles 6streker på batteriet

Mobben sluker batt. Desverre. Bra stand by. Men ingen som har kommet til det punktet, der mobilen ikke klarer å kjøre blandt annet cameraet, på grunn av for lite strøm...... synsykt irriterende.

Hvis du leser litt rundt på nettet, så er det ulike forklaringer til at batteriet tømmes fort:

- WiFi søker konstant etter trådløse nett

- 3G (nevnt her)

- GPS er på (men det vises ikke som kjørende app)

Kan det være noe av dette som gjør at batteriet ditt tømmes fort?

BjOlav

Lenke til kommentar
Musikkspilleren klarer kun å finne musikkfiler som befinner seg på internminne da jeg oppdaterer selve musikkspilleren. Er jo ikke kjempe krise siden internminne er på 16gb. Men alikevel. Forslag anyone?

Mener du på minnekort? Eg sykla akkurat på jobb og da putta eg i minnekortet for første gang med musikk og det funka helt fint

Du lar den update seg for å finne musikken sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...