Andynator Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Da var mobilen kommet i hus. Fantastisk skjerm! Storfornøyd. Men. Musikkspilleren fant ingen av mp3'ene mine. Any idea anyone?? Det hadde jeg ingen problmer med, men tror jeg vil legge dem på minnekortet da de nå samles med de innebygde lydene på telefonen(mld,mail etc) og det å bla rooolig blant 700 sanger er umulig på denne så du finner dem knapt igjen MEN.....kanskje skjer det samme om de ligger på minnekortet også Du har oppdatert musikkbibloteket? I samme slengen Jeg er ikke særlig fan av disse vidgittene, derfor bruker jeg vanlige skjermen med kalenderhendelser opp Der står det faktisk til tross for at alt er på norsk next event tomorrow ! altså plutselig dotte inn engelske linja Endret 13. juni 2009 av Andynator Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Støtte på et utroli merkelig problem i dag. var på jobb ergo telefon blir brukt ekstremt lite, sendte kanskje 4-5meldinger, ingen ringing og ingen show-offs av verken skjerm eller andre ting. WLAN er ikke på og bluetooth off, og telefon vare fulladet i morges. Så opplever jeg at batteriet er totalt tømt bare en prikk igjen etter 10 timer, dette henger da ikke på grep siden jeg brukte telefon langt mer i går til ringing meldinger film og musikk, samt en time med radio. og enda varete den fra 6 om morgenen til 1 om natten. Sjekket da om mange program var åpne men det var kun de tre vanlige (Kontaktbilde tingen, startskjerm og meny). Noen som har opplevd lignende? Har deaktiver widget nå og kjører den fingervenlig skjermen, som er mye bedre i min oppfatning uansett så får jeg se om det kanskje hjelper. Lenke til kommentar
alfe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Støtte på et utroli merkelig problem i dag. var på jobb ergo telefon blir brukt ekstremt lite, sendte kanskje 4-5meldinger, ingen ringing og ingen show-offs av verken skjerm eller andre ting. WLAN er ikke på og bluetooth off, og telefon vare fulladet i morges. Så opplever jeg at batteriet er totalt tømt bare en prikk igjen etter 10 timer, dette henger da ikke på grep siden jeg brukte telefon langt mer i går til ringing meldinger film og musikk, samt en time med radio. og enda varete den fra 6 om morgenen til 1 om natten. Sjekket da om mange program var åpne men det var kun de tre vanlige (Kontaktbilde tingen, startskjerm og meny).Noen som har opplevd lignende? Har deaktiver widget nå og kjører den fingervenlig skjermen, som er mye bedre i min oppfatning uansett så får jeg se om det kanskje hjelper. Ja, dette høres kjent ut Lurer på hva som er galt. Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 lagt ut et lite review på lesertest forumet Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvordan i huleste får man stengt programmer? Jeg skjønner ikke hvordan jeg får avsluttet f.eks gps programmet (navigasjon) Hold inne den midterste tasten på tastaturet så får du opp alle programmene som kjører, så trykker du og holder nede på det programmet du vil avslutte til en liten medny med: Åpne;Avslutt kommer opp så trykker du bare på avslutt Lenke til kommentar
buundi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvordan i huleste får man stengt programmer? Jeg skjønner ikke hvordan jeg får avsluttet f.eks gps programmet (navigasjon) Hold inne den midterste tasten på tastaturet så får du opp alle programmene som kjører, så trykker du og holder nede på det programmet du vil avslutte til en liten medny med: Åpne;Avslutt kommer opp så trykker du bare på avslutt Å, tusen takk Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Føler batteriet mitt også er litt merkelig første dagen mista eg kun 1prikk nå synker det jo en prikk anahver time. og ikke sånn syke forskjeller på bruken Lenke til kommentar
buundi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Samme her med batteriet :/ Lenke til kommentar
gh78 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 sliter også enda kraftigt med wlAN..funket fint i går kveld, men i kveld finner den nettverket men kobler seg ikke til...blir snart galen i halen av heile telefonen.. Iphone neste...berre spør.! Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 sliter også enda kraftigt med wlAN..funket fint i går kveld, men i kveld finner den nettverket men kobler seg ikke til...blir snart galen i halen av heile telefonen..Iphone neste...berre spør.! Dette virker jo ikke spesielt lovende. Søren, har lyst på telefonen, men å blåse 6500 kr på et elendig batteri og det gamle OS`et... Nye Iphone skriker i bakgrunnen, ikke lett å bestemme seg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 De fleste som har hatt en Nokia vet at det første batterinivået er omtrent like "stort" som de andre trinnene tilsammen. Kjipt, men sånn er det. Gjør ikke batteriet noe dårligere. Det med WLAN høres rart ut. Ikke sett at andre melder om problemet, men WLAN kan fra tid til annen være problematisk uansett enhet. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) ikke problemer med batteri eller wlan men hadde vært kjekt med en slik wlan scanner som er på forsiden av alle nokia s60 telefoner Tungvindt å kopple seg opp + at jeg ikke ser om jeg er inne eller ei Siden jeg ikke liker disse widgetsene, har jeg ingen muligheter for å gå inn på YOU TUBE da? Finner ikke den applikasjonen noen sted på telefonen bortsett fra når widgetsene er aktivert :-( Så er det jo rart at min n85 har plass til 6 snarveier i aktiv hvilemodus mens denne med den skjermen bare klarer 4 Endret 14. juni 2009 av Andynator Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Er det noen som har testet/kan teste DLNA-funksjonaliteten til Omnia HD mot PS3? Jeg har en N82 som forsåvidt kommuniserer med PS3 via DLNA, men streaming av film går for tregt til å kunne sies å fungere, og bilder vises ikke akkurat raskt de heller. Musikk fungerer greit. Min PS3 er kablet til routeren, mens mobilen selvfølgelig kobles opp via Wlan. Endret 14. juni 2009 av gunlovin Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har sett på andre forum at å deaktivere 3G skal hjelpe my hvis mann befinner seg i områder med dårlig dekning. Har testet DLNA funksjoen opp mot PS3 og det å spille av film er helt ute av spørsmål. den klarte å spille av demo helicopter, men det hakket som fy. Det som var enda kjedeligere er at den klarte ikke spille av de filmene man har filmet selv i det hele å det store, etter som PS3 ikke støtter dette formatet:/ Lenke til kommentar
gh78 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 noen som får til å oppdatere software i studio7, får melding om at den ikke støtter denne telefonen...? Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Har testet DLNA funksjoen opp mot PS3 og det å spille av film er helt ute av spørsmål. den klarte å spille av demo helicopter, men det hakket som fy. Det som var enda kjedeligere er at den klarte ikke spille av de filmene man har filmet selv i det hele å det store, etter som PS3 ikke støtter dette formatet:/ Selvsagt skuffende å høre, da jeg setter stor pris på sømløshet og enkelhet. Jeg anser DLNA- funksjonen som viktig, spesielt ettersom dette er den reklamerte måten å benytte HDMI på. Men det er vel ikke Samsung sin feil, og vi får håpe at Sony kommer med software-oppdateringer for PS3 som sørger for bedre kompabiliet etter hvert. Hva slags format tar Omnia-en opp i (720p)? MP4? Endret 14. juni 2009 av gunlovin Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) noen som får til å oppdatere software i studio7, får melding om at den ikke støtter denne telefonen...? Nei jeg får bare melding om at det ikke kan starte programmet en gang:/(kan være no med Win7) Hele PCstudio virker som en vits i mine øyner og håper virkelig at Samsung er intresert i å oppdatere det. Edit: gunlovin: ja det er MP4. tingen er at demofilmene er også MP4 men kjører med et annet lydformat (et som er bra), mens det lydformatet man filmer med ikke er støttet av PS3:/ Endret 14. juni 2009 av Steinegal Lenke til kommentar
buundi Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 noen som får til å oppdatere software i studio7, får melding om at den ikke støtter denne telefonen...? Nei jeg får bare melding om at det ikke kan starte programmet en gang:/(kan være no med Win7) Hele PCstudio virker som en vits i mine øyner og håper virkelig at Samsung er intresert i å oppdatere det. Edit: gunlovin: ja det er MP4. tingen er at demofilmene er også MP4 men kjører med et annet lydformat (et som er bra), mens det lydformatet man filmer med ikke er støttet av PS3:/ Steingal: Jeg får samme feil som deg i Xp. I windows 7 fungerer programmet svært dårlig. Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har sett på andre forum at å deaktivere 3G skal hjelpe my hvis mann befinner seg i områder med dårlig dekning. Vet eg har lest om dette på andre mobiler at en kan spare strøm ved å slå av. Kan jo hende det hjelper, bare stussa litt siden det er oppgitt at den skal holde lenger på 3g nett. Men det er nok som du sier at det kommer ann på signalet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå