Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk telefonen i går; fy fela for en skjerm!!!

Lurer imidlertid på om noen kan svare på dette;

- Sliter med å få lagt inn det nummeret jeg vil på bildesnarveien (venstre 3D-meny). Registrerer for eksempel med mobilnummer, men fasttelefon kommer opp når jeg ringer/sender sms. Har prøvd å legge inn standardnummer i telefonboken. Hjelper ikke.

- Kan man legge inn Garmin Mobile? Hva med Google sin GPS-motor?

Forøvrig anbefales telefonen på det sterkeste! Svartnivået på skjermen slår alt jeg har sett av tv/projektor

Hvordan er kvaliteten på plastknappene (grøss) på forsiden og ikke minst, hvordan er bakdekslet? Sitter dette godt festet eller løst som enkelte har meldt? Er det fleks i dekslet?

Byggkvaliteten generelt er topp på hele mobilen, bakdekselet sitter godt nok til at eg ikke har tørt å ta det av igjen:) og er ingen knirke lyder

Jeg vet! Men den velger fortsatt fasttelefon. Har prøvd ganske mange ganger nå...

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Xvid funker fint iallefall. Har ikke testet divx enda, men er ganske sikker på at det funker.

Fresht :)

Da antar jeg den takler vanlig oppløsning helt fint, så det bare er å "trekke over" serier og filmer man har på dataen. Blir mer og mer imponert over denne, og det er jo en helt utrolig videomobil.

Hvis noen vil bytte en Omnia HD med en Nokia 6300, E60, E90, væskeskadet E51 og en Ipod Nano så si ifra :p Men jeg tviler vel...

Endret av genser
Lenke til kommentar
fantastiskt første inntrykk, NÅ begynner trykkingen :-)

Var det ikke du som aldri skulle ha telefon uten taster? :p

Uansett, kos deg med ny mobil. :)

Jo du har så rett, å jeg kommer sikkert ikke ikke til å ha denne lenge, men teknologien går fremover og det er så mye å glede seg over her foruten mangel på taster at det er verdt et forsøk.

Jeg står fortsatt på at knapper er et "must" på en telefon i lengden

Lenke til kommentar
blir forresten spurt om en bongkode for å starte navigasjonen

Hva er den? (16 siffer)

Er vel 2 års gratis navi med denne telefonen og hadde vært greit å vist lisenskoden(eller bongkoden vist det er det samme)

Jeg lurer også på dette...men det ser jo ut som om det virker uten at en legger inn noe kode.

Lenke til kommentar

Fikk ikke telefonen min fra Lefdal i dag heller. Så jeg ringte og da sa de at den ikke var sendt. Kommer inn ca 25 juni. Dritt. :thumbdown:

Så da avbestilte den og så bestilte jeg fra en nettbutikk som har den på lager.

Jeg orker ikke vente minst 14 dager til på Samsungen.

Så er det flere som har bestilt fra Lefdal og ikke fått telefonen så er det lov til å abestille telefonen.

Lenke til kommentar

Hvordan synes dere at batterilevetiden er på denne?

Synes å huske at jeg leste en eller annen plass at den skulle klare å vise ca. 5 timer med video før det måtte lades.

Kan aldri tenke meg at min klarer det :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...