Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Til dere som har fått den alt grattis.

 

Heisann, lurer på et par små ting jeg.

På en del bilder ser det ut som linsa ligger helt åpent for støv og dritt hele tiden.

 

Er det noe beskyttelse foran kamera som lukker åpner seg?

 

Hvordan synes dere signal styrken er på gsm/3g?

 

Hvordan er lyd når dere bruker den som telefon?

 

 

Yuppe

 

Linsa er helt åpent ja. Dette er litt dumt men har du den i en "liten pose" eller beholder er dette ikke store problemet. Signalet er helt normalt oss meg veffal

 

lyd ? tenker du på samtaler? Denne er helt på høyde med alle mine andre mobiler, dei eg har snakka med sier at eg er har klar stemme

 

Lyden fra høytalerene ellers er topp av det eg har hørt av mobil. Men det er fremdeles mobil så ikke tro at det er noe annet:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som ha fått prøv den ut litt.

Kan dere gi litt flere utdypende førsteinntrykk, eller korte brukertester. Pøs på, hva er bra? Hva kunne vært bedre?

 

Ska skrive litt mere når eg føler har fått prøvd det meste.

 

Kamera er av toppen av det som er, plenty av valg.

Video opptak er veldig imponerende, men lyden er tragisk (dette viste vi jo) (Er imponerende bilde kvalitet i lav lys og bildet er sykt imponerende på 50" kuroen også)

 

Skjermen er helt syk og er utrolig responsiv på å skrive meldinger etc. Menyene er imponerende raske, fra (main screen til første valg meny er instant når du velger.)

 

minor: savner muligheten til å justere lyd volum og på/av vibrasjon for sms/ringing individuelt.

 

Får ikke en sånn "bitte liten klokke i hjørnet" når eg har widgets på hoved menyen litt ireterande da alle valg klokkene dekker så mye av skjermen. går eg inn i andre menyer kommer den opp og slår eg av widgets kommer den opp.

 

Er ikke fornøyd med headsettet. (Er meget bra lyd men,) Følger kun med 1type størrelse av "gummiknotter" og di passer ikke meg. Virker til å vere "large" fra sonyericsson sine sett med 3typer

 

Den "virtuele" 5.1ch lyd funkjonen i headsett mode funker meget bra

 

ska skrive mere når eg får tid:)

Endret av Loukomalada
Lenke til kommentar
Til dere som ha fått prøv den ut litt.

Kan dere gi litt flere utdypende førsteinntrykk, eller korte brukertester. Pøs på, hva er bra? Hva kunne vært bedre?

 

Ska skrive litt mere når eg føler har fått prøvd det meste.

 

Kamera er av toppen av det som er, plenty av valg.

Video opptak er veldig imponerende, men lyden er tragisk (dette viste vi jo) (Er imponerende bilde kvalitet i lav lys og bildet er sykt imponerende på 50" kuroen også)

 

Skjermen er helt syk og er utrolig responsiv på å skrive meldinger etc. Menyene er imponerende raske, fra (main screen til første valg meny er instant når du velger.)

 

minor: savner muligheten til å justere lyd volum og på/av vibrasjon for sms/ringing individuelt.

 

Får ikke en sånn "bitte liten klokke i hjørnet" når eg har widgets på hoved menyen litt ireterande da alle valg klokkene dekker så mye av skjermen. går eg inn i andre menyer kommer den opp og slår eg av widgets kommer den opp.

 

ska skrive mere når eg får tid:)

 

Takk for svar, og dine første inntrykk, ser frem til flere betraktninger :thumbup:

Lenke til kommentar
Nytt firmware er ute. Skal vist ha forbedringer på video opptak. Men den dårlige lyden er enda ikke fiksa. Samsung sier også at vi må bare vente på en firmware update for å kunne fikse lyden blandt annet.

 

Er den offisielt fra samsung nå? vet de har vert en ny firmware noen dager, men trudde ikke den var lagt ut på samsung sine sider enda.

Lenke til kommentar

Jeg fikk telefonen min i dag og er veldig fornøyd. Skjermen er veldig bra og touch systemet er knirkefritt.

 

Har prøvd å oppdatere telefonen med Pc studio som fulgte med, men får beskjed om at min telefon ikke er støttet?

 

Har også prøvd å søke etter oppdateringer via telefonen, men får beskjed om å legge inn en server profil først. Noen som vet hva det er fornoe rart? Jeg skjønte ikke hva jeg skulle fylle inn der.

 

Og en ting til. Er det noen som vet hvordan jeg får kopiert simkontaktene til telefonen? Jeg får ikke opp noen kontakter på telefonene i det hele tatt. Kopierte kontaktene over fra min gamle k850i til simkortet før jeg satt det inn i telefonen.

 

Har ikke fått testet så mye enda, men spille av video er veldig bra og lyden på tlf samtaler er bra.

Endret av buundi
Lenke til kommentar

@i900:

Du er sikker på at Megastore.no har den ennå, da? Jeg sendte en mail til de, bl.a. for å sjekke om de holdt 24t responstid - men har ikke fått noe svar. De bytta ankomstdato fra 11. til 12.6. for et par dager siden ("expected delivery"). Jeg tar iallfall ikke sjansen på å bestille fra dem før de kan bekrefte at den er på lager... Også litt usikker på evt. garanti-oppfølging med en sånn butikk - når de er såpass dodgy på kundeservice.

 

MPX bekrefter pr. tlf i dag at de har nye tlf inne 17.6. Ser Amentio har byttet dato til 3.7., og Lefdal har ikke telefonen.

 

BjOlav

 

Fikk sending fra Magastore, men fikk desverre kun minnebrikken. de har delt opp sendingen.

 

meget irriterende at Megastore ikke klarer å sende et trace nummer, kunne da hentet tlf seinere i dag på posten

Lenke til kommentar

"

@i900:

Du er sikker på at Megastore.no har den ennå, da? Jeg sendte en mail til de, bl.a. for å sjekke om de holdt 24t responstid - men har ikke fått noe svar. De bytta ankomstdato fra 11. til 12.6. for et par dager siden ("expected delivery"). Jeg tar iallfall ikke sjansen på å bestille fra dem før de kan bekrefte at den er på lager... Også litt usikker på evt. garanti-oppfølging med en sånn butikk - når de er såpass dodgy på kundeservice.

 

MPX bekrefter pr. tlf i dag at de har nye tlf inne 17.6. Ser Amentio har byttet dato til 3.7., og Lefdal har ikke telefonen.

 

BjOlav"

 

Ja, jeg fikk mail på mandag at den var sendt. de sa også at det tok 3-5 dager, så de er godt innenfor. Bare kjedelig å vente

Lenke til kommentar
"

@i900:

Du er sikker på at Megastore.no har den ennå, da? Jeg sendte en mail til de, bl.a. for å sjekke om de holdt 24t responstid - men har ikke fått noe svar. De bytta ankomstdato fra 11. til 12.6. for et par dager siden ("expected delivery"). Jeg tar iallfall ikke sjansen på å bestille fra dem før de kan bekrefte at den er på lager... Også litt usikker på evt. garanti-oppfølging med en sånn butikk - når de er såpass dodgy på kundeservice.

 

MPX bekrefter pr. tlf i dag at de har nye tlf inne 17.6. Ser Amentio har byttet dato til 3.7., og Lefdal har ikke telefonen.

 

BjOlav"

 

Ja, jeg fikk mail på mandag at den var sendt. de sa også at det tok 3-5 dager, så de er godt innenfor. Bare kjedelig å vente

 

Bestilte du fra Lefdal??

Jeg bestilte fra Lefdal og på mandag fikk jeg mail at den er sendt, men den kom ikke i posten i dag(torsdag). Er så kjedelig å vente sånn.

Lenke til kommentar

Heia allae sammen:)

 

fekk telefonen i går kveld, er gigant imponert over skjermen..

har ikke fått testa alt enda pga eksamen.

 

men trenger litt hjelp--

 

1. hva er kode for fabrikkinstillinger?

 

2. Den ber om en bongkode ifb med gps programmet, hvor finner eg den?

 

3. Får den ikke til å fungere på trådløst nettverk..tips?

Lenke til kommentar
Heia allae sammen:)

 

fekk telefonen i går kveld, er gigant imponert over skjermen..

har ikke fått testa alt enda pga eksamen.

 

men trenger litt hjelp--

 

1. hva er kode for fabrikkinstillinger?

 

2. Den ber om en bongkode ifb med gps programmet, hvor finner eg den?

 

3. Får den ikke til å fungere på trådløst nettverk..tips?

 

Koden er 00000000

 

Gps fungerer også fint nå:)

Lenke til kommentar
Heia allae sammen:)

 

fekk telefonen i går kveld, er gigant imponert over skjermen..

har ikke fått testa alt enda pga eksamen.

 

men trenger litt hjelp--

 

1. hva er kode for fabrikkinstillinger?

 

2. Den ber om en bongkode ifb med gps programmet, hvor finner eg den?

 

3. Får den ikke til å fungere på trådløst nettverk..tips?

 

Koden er 00000000

 

Gps fungerer også fint nå:)

 

 

Hei

 

Nå har eg komt meg på nett med wlan, men det er meget ustabilt..kobler seg ikke opp hver gang..tips anyone??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...