alfe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da er min sendt fra MPX, og blir nok levert på døren min i morgen Lenke til kommentar
gh78 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da er min sendt fra MPX, og blir nok levert på døren min i morgen min oxo:): Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 helvette. idedate skuffer igjen. fikk siste fra mpx. sender idag eller imorgen. Det er vel på tide å holde seg langt unna denne svindlerbedriften og oppfordre andre til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Noen som har tenkt noe must have programmer dere skal instalere ? Finst det skype til den? Endret 9. juni 2009 av Loukomalada Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noe som har tenkt noe must have programmer dere skal instalere ? Finst det skype til den? Sett litt etter det samme, har i allefall funnet noen steder å leite http://applications.samsungmobile.com/en/g...a+HD/index.html tror det funker endel programmer her også om vi bruker programmene til 5800 XpressMusic https://store.ovi.com/?cid=ovistore-fw-ilc-...aremk-g0-na-002 ellers burde vel alle symbian s60v5 funke? Lenke til kommentar
buundi Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå er min også sendt Fikk sendingsnummer fra posten, men ser ut som om den blir sendt fra Sverige. Noen som har handlet fra Lefdal før? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Min blir sendt imorgen. Noen som har erfaring med pakker hjem på døren i postoppkrav? Går det noe kjappere? Lenke til kommentar
StillHope Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Baregleder meg vanvittig... Sett i gang og fortell.... Her er programmer http://www.mobilen.no/wip4/temasider/progr...36541&o=100 Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Min pakke fra mpx er i stokke så er eg heldig er den her i mårra kveld ) Den fra lefdal tar sikkert 1dag ekstra en en normal pakke fra norge tipper eg. Ser min pakke fra lefdal står bare INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 9999 INGEN NY POSTADRESSE. så den har sendings nummer men ikke komt til en kontor enda. ang pakke hjem på dør, dette går ikke "fortere" Det eneste som skjer er at den blir kjørt heim til deg når den ankomer dit lokale postkontor. Så du slipper å gå å plukke den opp selv. (Mener å huske det funket slikt veffal) Express over natten er raskere men ikke merkbart for folk som får pakker på 1dag uansett. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Postgangen til meg er som regel så treg at jeg kan håpe på fredag men tipper lørdag før den dukker opp Har faktisk ikke fått noe sendingsinformasjon enda :-( De hadde adressa mi på Mpx men kunde nr jeg har fått(en gang) funker ikke og mail adressa mi ligger ikke i systemet(jeg la av og bestilte via telefon siden det bare var 2 igjen og jeg var redd de skulle ryke) Ergo får jeg ikke sjekket status på kjøpet mitt Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Min pakke fra mpx er i stokke så er eg heldig er den her i mårra kveld ) Den fra lefdal tar sikkert 1dag ekstra en en normal pakke fra norge tipper eg. Ser min pakke fra lefdal står bare INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 9999 INGEN NY POSTADRESSE. så den har sendings nummer men ikke komt til en kontor enda. ang pakke hjem på dør, dette går ikke "fortere" Det eneste som skjer er at den blir kjørt heim til deg når den ankomer dit lokale postkontor. Så du slipper å gå å plukke den opp selv. (Mener å huske det funket slikt veffal) Express over natten er raskere men ikke merkbart for folk som får pakker på 1dag uansett. Vi er i samme båt. Nesten. Bestilte på telefon da det var 2 igjen. Jeg fikk en av de, men den har ikke blitt sendt idag. Min epost funka heldigvis fint. Så lenge du fikk sikra deg mobilen, skal den komme fram tidligst torsdag. Mest sannsynlig på fredag. I værste fall på lørdag ja. Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) ah litt kjipt, Du får ringe di igjen i mårra og be om ordrenummer! Kan fremdeles hende dei fikk den ut i dag da. Lure på ka eg ska gjøre me min andre omnia, kan eg bare si på posten når den kommer at di ska retunere den eller må eg fylle ut noe skjema, noen som har returner noe før? Går jo ikke ann å stole på noe lefdal sier til meg så:\ Endret 9. juni 2009 av Loukomalada Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er rart med denne posten Jeg bestilte rett før kl 13, det var kanskje i seneste laget for vidersending men de skulle prøve sende den i dag(den har jeg hørt før) Så da blir den sendt avgårde onsdag og uten at jeg vet hvor mpx holder til skal den vel innom sandefjord eller oslo, så skal den være grytidlig i stavanger før den blir vidersendt til haugesund. er den ikke grytidlig i stavanger blir den liggende et ekstra døgn der. Så da ankommer den altså tidlig haugesund fredag eller lørdag og varsel blir sendt ut TREGT Sånn pakke på døra greier gir jeg opp. Satt hjemme en hel dag og ventet på pakke(den skulle komme den aktuelle dagen) Ringer posten og de skjønner som vanlig lite Dagen etter får jeg lapp i posten på at den er ankommet postkontor og med bemerkning på at Posten hadde vært ¨på døra og ingen var hjemme(BULLSHIT) Så der kasta jeg vekk ekstra spenn og en fridag Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ah litt kjipt, Du får ringe di igjen i mårra og be om ordrenummer! Kan fremdeles hende dei fikk den ut i dag da. Lure på ka eg ska gjøre me min andre omnia, kan eg bare si på posten når den kommer at di ska retunere den eller må eg fylle ut noe skjema, noen som har returner noe før? Går jo ikke ann å stole på noe lefdal sier til meg så:\ Hmm vært i lignende situasjon selv Husker ikke helt hva som skjedde, men du må fylle ut papirer fra nettbutikken(angreskjema?) og betale for retur selv Pengene får du igjen etterhvert....men det tar litt tid Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Skal veffal sørge for at di får betale frakten for meg! dei sa jo at den var avbestilt og ikke på lager til meg når eg ringte for å sjekke for 3dje gang før eg bestilte på mpx lol Endret 9. juni 2009 av Loukomalada Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Min pakke på mpx har status: "i arbeid". Mener man får en mail fra dem da den faktisk er blitt sendt..... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 stappa nå lika godt med et 8gb minnekort og jeg enkelte ting er kjekt å ha liggende der så er det vel å lete om mann finner en veske som passer denne Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ja du skulle nok fått ordrenummer i email med sporing Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 stappa nå lika godt med et 8gb minnekort og jegenkelte ting er kjekt å ha liggende der Alltids kjekt med småpene 24 GB lagring! Lenke til kommentar
buundi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Fra posten.no 10.06.09 10.25 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Med litt flaks kan jeg hente den på postkontoret i dag. (bor i Oslo) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå