runero Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Samsung sier mobilen skal komme denne uken. Men de som jobber på supporten, vet egentlig like lite som alle nettbutikkene. Fikk mail fra Lefdal i går at Samsungen min er sendt. Jippi Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hmm ringte lefdal nettopp og fikk beskjed om at dei ikke var kommet inn???:\ Lenke til kommentar
buundi Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg har også bestilt fra Lefdal, men ikke fått no utsendings bekreftelse enda. Avbestilte fra komplett for en stund siden. Endret 9. juni 2009 av buundi Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har også bestilt fra Lefdal, men ikke fått no utsendings bekreftelse enda.Avbestilte fra komplett for en stund siden. Nårtid bestile du? Lenke til kommentar
buundi Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 I går kveld, så jeg håper den blir sendt i dag. Det står iallefall bekreftet på lager nå på nettsidene deres. Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ja såg dette eg og men, damen på tlf sa at den ikke var der. Så litt rart om runero har fått den sendt. vi får krysse fingra på at dama har sett feil?:\ Lenke til kommentar
buundi Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Yes vi får krysse fingra. Blir spennende nå å høre hva folk synes om telefonen når de får den i sine klamme hender. Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ringte igjen og kom til en annen person som sa at den ikke på lager også Lenke til kommentar
runero Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ringte igjen og kom til en annen person som sa at den ikke på lager også Hva med MPX, de har 10 stk på lager nå Lenke til kommentar
buundi Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 runero: Fikk du sendingsnummer fra Lefdal? Lenke til kommentar
runero Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 runero: Fikk du sendingsnummer fra Lefdal? Nei, det fikk jeg ikke. runero Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har kanselert (veffal prøvd) fra lefdal og bestilt fra mpx.no! gogo send den nåå!! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Yes........min er på vei, den 2 siste fra MPX(jepp de har/hadde den) er på vei Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 helvette. idedate skuffer igjen. fikk siste fra mpx. sender idag eller imorgen. Lenke til kommentar
gh78 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Eg bestilte når det var 7 igjen:) gler meg som en unge.. veit dere om di sender i dag? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Eg bestilte når det var 7 igjen:)gler meg som en unge.. veit dere om di sender i dag? du får mail fra mpx når den blir sendt. statusen blir også "blå" Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvorfor ikke bare bestille på de fleste norske nettsider som fører produktet? Tar vel ca. 3 minutter å avlyse en del bestillinger, når man har fått sendingsbekreftelse fra dem som er tidligst ute. Selv ville jeg aldri kjøpt fra MPX, da de etter min erfaring er langt verre på å forsøke å lure kunder med falske datoer enn hva andre er. Lenke til kommentar
runero Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ringte igjen og kom til en annen person som sa at den ikke på lager også Hva med MPX, de har 10 stk på lager nå MPX har solgt ut alle sine nå. Lenke til kommentar
Turbogutt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Mobilen.no skriver om Samsung Omnia HD! Ta en titt her http://www.mobilen.no/wip4/flatskjerm-lomm.../d.epl?id=39982 Håper virkelig amobil.no teste Samsung Omnia HD snart!!! Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 crap da var lefdal så teite at 3stk sa til meg at mobilen var utsolgt men nå står det sendt og di kan ikke kanselere den selv om eg ba om det klokke 1200 i dag..... og min ordre fra mpx er sendt. noen som trenger en omnia hd i stavanger området lol ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå