genser Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Samme berøringsteknologi, vel å merke. Omnia HD har langt langt bedre skjerm enn iPhone med både lav oppløsning og TFT-skjerm. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Samme berøringsteknologi, vel å merke. Omnia HD har langt langt bedre skjerm enn iPhone med både lav oppløsning og TFT-skjerm. Ja selvsagt. Men man trenger ikke noe stylus siden skjermen er av samme berøringsteknologi som iphone. Med resistive touchscreen "bankar" man med fingeren. Med capacitive touchscreen, trenger man kun å "touche" med fingeren. AMOLED teknologien gjør ikke akkurat selve bildekvaliteten noe dårligere nei. Blir spennende ¨faktisk få se denne skjermen. Den bør være "crispy" Lenke til kommentar
united24 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er det noen som har denne telefonen? I så fall hva er posetivt og hva er negativt?? Er lyden dårlig?? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Den har ikke hdmi. Den har vanlig video out (vga oppløsning). Den har ikke kommet til norge enda, men etter planen, skal den komme nå til uken. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 For å legge til noe til et innlegg trykket du -knappen, så slipper det bli flere innlegg Ikke HDMI-utgang. Ganske dårlig lyd på videoopptak, men sannsynligvis god lyd-output. Ingen her som har den ennå nei, om en uke er det nok noen fler Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) PS Shitmania sin er 8GB!! Endret 8. juni 2009 av -PoWa- Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 kjøpt fra Shitmania en gang og aldri mer. vil ikke anbefale noen det. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Samsung sier mobilen skal komme denne uken. Men de som jobber på supporten, vet egentlig like lite som alle nettbutikkene. Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Samsung sier mobilen skal komme denne uken. Men de som jobber på supporten, vet egentlig like lite som alle nettbutikkene. Dette ser veldig lovende ut, får bare håpe på norsk OS I dag leveres følgende produkter til deg fra MegastoreNorge.no: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- GT-I8910DKRXEE MOBILE PHONE SAMSUNG SAMSUNG GT-I8910 OMN MOB 1 1 6061.00 6061.00 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sum: 6096.00 Vi behøver normalt mellom 3 og 5 dager for å levere din forsendelse. Bestillinger til Norge mot betalingskort leveres i hovedsak direkte i postkassen Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har sjekket litt, ser ut som produktnr vi får på mobilen (GT-I8910DKRXEE) hos Megastorenorge, er det samme som andre norske nettbutikker bruker. Bør da mest sannsynnlig ha norsk OS, eller har jeg forsatt grunn til å frykte kun svensk OS? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Samsung sier mobilen skal komme denne uken. Men de som jobber på supporten, vet egentlig like lite som alle nettbutikkene. Dette ser veldig lovende ut, får bare håpe på norsk OS I dag leveres følgende produkter til deg fra MegastoreNorge.no: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- GT-I8910DKRXEE MOBILE PHONE SAMSUNG SAMSUNG GT-I8910 OMN MOB 1 1 6061.00 6061.00 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sum: 6096.00 Vi behøver normalt mellom 3 og 5 dager for å levere din forsendelse. Bestillinger til Norge mot betalingskort leveres i hovedsak direkte i postkassen Fikk den samme mailen av de jeg også Ang OS, så nekter jeg og tro at Samsung har har kun Svensk på den, det hadde blitt sinnsyk ektra jobb om de skal ha en versjon til alle land. 5800 "samme os" har Norsk-Svensk-Dansk-Eng-Islansk Så for min del er jeg 99,9% sikker på at den har Norsk. Lenke til kommentar
united24 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) ok, det er bedre å kjøpe fra megastorenorge.no hvis det er norsk os fordi den på megastore har 16gb internminne og på pixmania er det 8gb hva er foskjellen på micro sd og micro sdhc? Endret 8. juni 2009 av united24 Lenke til kommentar
alfe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har sjekket litt, ser ut som produktnr vi får på mobilen (GT-I8910DKRXEE) hos Megastorenorge, er det samme som andre norske nettbutikker bruker. Bør da mest sannsynnlig ha norsk OS, eller har jeg forsatt grunn til å frykte kun svensk OS? Den har sikkert norsk innlagt, men spørsmålet er jo om du må innom et verksted for å få endret på dette, eller om det er noe som er enkelt å gjøre selv. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Blir spennende og se hvor rask posten går fra megastore, den ble sendt idag Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har kjøpt laptop fra Megastore tidligere, de var raske til å levere den gangen ihvertfall. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har kjøpt laptop fra Megastore tidligere, de var raske til å levere den gangen ihvertfall. Høres bra ut Lenke til kommentar
united24 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 når jeg spurte megastore om det var norsk os på samsung omnia hd sa de: Nej tyvärr, det är inte det. utan det är ett svensk OS. Autoriserade service verkstäder bytter OS på telefoner. Lenke til kommentar
alfe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Her er et utdrag fra bruksanvisningen: "Language Select a display language for all menus and applications, and a writing language for all text editors." Og dette svarte de hos Samsung når jeg spurte om det var mulig å skifte språk: "Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. Jo det skal gå fint. Du går inn på innstillinger, telefon ogspråk og der kan du endre til Norsk." Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Som -PoWa- skriver ovenfor så er det vanlig på andre symbian telefoner at de som selges i Skandinavia/Norden har samme firmware. Nå vet jeg ikke hvor mye samsung har tilpasset OS'et på egenhånd, men det vil overraske meg om den svenske telefonen ikke har norsk språk. Endret 8. juni 2009 av Spectre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå