Dr.Greve Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg vet, om det ikke er det så legger jeg inn Norsk firmware/rom.Så får håpe det funker. Nesten 1500,- billigere en Idedata. Jeg kan komme med en tilbakemelding på hva det er på den om/når den kommer. Må du ikke betale moms siden den sendes fra Sverige? Da blir det plutselig ikke så billig lengre i så fall. Lenke til kommentar
alfe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Snakket med samsung Norge idag, det er Norske menyer på alle nordiske. Dette var hvertfall svaret jeg fikk fra Megastore sin kundetjeneste: Hej Nej tyvärr den telefonen kommer med en svensk OS, Det ni kan göra med en sån är att ta den till en verksta och be om att få OS byt till norska. MVH/Best regards Roberto Kundtjänst www.megastore.se http://megastore.blogg.se Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Litt rart at 2 fra samsung sier det er Norsk på den så lenge den er kjøpt i norden. Det er med Norsk MVA så lenge den er kjøpt fra .no butikk Lenke til kommentar
alfe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, det er litt rart at de kommer med forskjellige svar. Er det noen som vet om det er enkelt å legge inn norsk meny om det skulle vise seg at den bare blir levert med svensk? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, det er litt rart at de kommer med forskjellige svar. Er det noen som vet om det er enkelt å legge inn norsk meny om det skulle vise seg at den bare blir levert med svensk? Hadde det vært 2 måneder til mobilen ankom Norges land, hadde eg vurdert å kjøpe den fra et annet land og da fått endret OS siden. Men er jo ikke lenge til den kommer her uansett. Vi klarer å holde ut:) I know I do. Hvis alle netbutikkene skulle skuffe på nytt. Ka er odsene? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vet ikke om det er lett og gjøre selv, så mao det letteste er da levere den til versksted, noe de bør klare på 10 min Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 tja.. ikke så enkelt for de som ikke har et verksted å levere den til :/ bor selv i molde og her er det ingen mobil verksted lengre. Vurderer selv denne telefonen men venter til jeg har lest litt mer om den og prisen har synket. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har hverfall bestilt på Megastorenorge, så jeg kan komme med en tilbake melding på hvordan språk det er på den når den kommer. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja, det er litt rart at de kommer med forskjellige svar. Er det noen som vet om det er enkelt å legge inn norsk meny om det skulle vise seg at den bare blir levert med svensk? Hadde det vært 2 måneder til mobilen ankom Norges land, hadde eg vurdert å kjøpe den fra et annet land og da fått endret OS siden. Men er jo ikke lenge til den kommer her uansett. Vi klarer å holde ut:) I know I do. Hvis alle netbutikkene skulle skuffe på nytt. Ka er odsene? Enig, bare dumt å ty til utlandet nå som den er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
alfe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Enig, bare dumt å ty til utlandet nå som den er rett rundt hjørnet Ja, du har vel rett...får bare bite tenna sammen og holde ut Er det noen av dere som har lagt inn bestilling hos noen av web-butikkene da? Eller blir det å vente til den faktisk er på lager? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 gjorde det i forje runde, men da kom den ikke(20 mai) så fikk pengene igjen. Denne gangen skal den være fysisk inne før jeg betiller :-) Legger du inn bestilling en plass kan du banne på at en annen får den inn først På en annen side, for dem som har bestilt påriktig sted står selvsagt først til å få tilgang til det partiet som dukker opp Men nå har jeg ventet så mange mnd at jeg kan like godt holde ut de siste dagene også Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg ligger som nummer 2 i køen hos idedata. Tviler fremdeles på at noen andre nettbutikker får den inn før. Lenke til kommentar
united24 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 skal dere kjøpe samsung omnia hd, kjøp her: http://www.pixmania.com/no/no/2827158/art/...0-omnia-hd.html koster bare 5407kr. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Ta et lite søk på Pixmania og erfaringer før du blindt anbefaler butikken kun på grunnlag av pris. Lenke til kommentar
united24 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ta et lite søk på Pixmania og erfaringer før du blindt anbefaler butikken kun på grunnlag av pris. hva mener du? Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ta et lite søk på Pixmania og erfaringer før du blindt anbefaler butikken kun på grunnlag av pris. hva mener du? Pixmania er ikke en nettbutikk med særlig godt rykte http://www.kelkoo.no/mr-6613723-pixmaniano...p;numPerPage=10 Lenke til kommentar
united24 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ta et lite søk på Pixmania og erfaringer før du blindt anbefaler butikken kun på grunnlag av pris. hva mener du? Pixmania er ikke en nettbutikk med særlig godt rykte http://www.kelkoo.no/mr-6613723-pixmaniano...p;numPerPage=10 har handlet før hos dem og det gikk smertefritt. de er en bra nettbutikk Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg mente akkurat det jeg skrev. Lenke til kommentar
united24 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 er det stylus på samsung omnia hd? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 er det stylus på samsung omnia hd? nei. det er en capacitive touchscreen. trenger ikke stylus da:) samme skjerm som på iphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå