Krankenstein Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da tester jeg Megastorenorge. er jo ikke sikkert menyen er norsk en gang..i følge Megastorenorge Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg vet, om det ikke er det så legger jeg inn Norsk firmware/rom. Så får håpe det funker. Nesten 1500,- billigere en Idedata. Jeg kan komme med en tilbakemelding på hva det er på den om/når den kommer. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Flere og flere får nå 9.juni som bekreftet dato på mobilen. Så vi får net sjå Lenke til kommentar
alfe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Den blir bare levert med Svensk meny fra Megastorenorge De sier at det bare er å gå innom et verksted for å få den oppgradert til Norsk, men det er vel ikke noe de gjør gratis Endret 4. juni 2009 av alfe Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Den blir bare levert med Svensk meny fra Megastorenorge De sier at det bare er å gå innom et verksted for å få den oppgradert til Norsk, men det er vel ikke noe de gjør gratis det hadde eg aldri orka. Mobilen kommer jo nå neste uke med norsk OS. Hvis alt går etter planen.. Lenke til kommentar
alfe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvem er det som har den med 9. juni som bekreftet dato da? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Mobildistributøren Brightpoint var det vel som hadde 9/6. Så om alt går som det skal er vel muligens telefonen i butikkene allerede slutten av neste uke. Vi får se.. Endret 4. juni 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mobildistributøren Brightpoint var det vel som hadde 9/6. Så om alt går som det skal er vel muligens telefonen i butikkene allerede slutten av neste uke. Vi får se.. Jeg har og fått bekreftet 9 juni av "min" hemlige butikk :-) Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 skal ikke sammenligne Nokia med Samsung, men jeg har hverfal Norsk på Svensk N82 Så da satser jeg på det her også. Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Den blir bare levert med Svensk meny fra Megastorenorge De sier at det bare er å gå innom et verksted for å få den oppgradert til Norsk, men det er vel ikke noe de gjør gratis Hm, ikke bra. har bestilt meg en fra Megastorenorge. Får ta en tlf til Samsung i morgen og sjekke mulighetene. Har oppgradert programvaren på den gamle N95(symbian) min til norsk, fant hjelp til det på dette forumet. Noen som vet om det blir mulig med i8910? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Brightpoint, telecorner og idedata har nå bekrefta 9.juni. Ser andre butikker har endret datoen framover i tid. Så det ser lovende ut. Kommer nok i løpet av neste uke en gang. Hadde vært kjekt med tirsdagen 9.juni. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 husk at ihvertfall 2 av disse 3 hadde telefonen bekreftet for 14 dager siden også Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 husk at ihvertfall 2 av disse 3 hadde telefonen bekreftet for 14 dager siden også Ja. Men ting har endret seg litt siden tidlig mai. Da hadde ikke samsung en anelse når mobilen skulle komme til norge. Men ja. Eg e litt skeptisk selvsagt. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fant noe spennede på et Tysk forum ang fm transmitter: Straight in the other forum read that the FM transmitter must be entered only by key code. It is not however the RESET code, but according to http://********.com/thread.php?id=83&post=78 one must into manufactor the mode go in which one “#22822*#” enters + green to call. it scolded then internally into the manufacturer mode. with “110993383” + green listeners, scolded one then the transmitter freely, which more player one can find in music under option. Beklager, oversettingen er litt så som så da det er babelfish som gjør den jobben. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 idedata har gått fra bekreftet til ubekreftet IGJEN Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 idedata har gått fra bekreftet til ubekreftet IGJEN den har stått på "ubekreftet 05.06.09", siden tabben deres 20.mai. Virker som de ikke tørr å skrive en ny bekreftet dato. Blir bare for dumt. Den er bekreftet 9 juni. Vi får bare se. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Vurderer dere seriøst å handle fra dem etter alt som kom frem forige mnd? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Snakket med samsung Norge idag, det er Norske menyer på alle nordiske. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vurderer dere seriøst å handle fra dem etter alt som kom frem forige mnd? Skal få tekstmelding den dagen den ankommer butikken, om de da fremdeles er tidligst ute og så lenge jeg ikke har betalt noen får det heller gå sin gang Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Den blir bare levert med Svensk meny fra Megastorenorge De sier at det bare er å gå innom et verksted for å få den oppgradert til Norsk, men det er vel ikke noe de gjør gratis Tolker dette svaret som at har telefonen svensk språk, har den norsk. Håper det er riktig "Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. Så lenge den er kjøpt i Norden, så har du de Nordiske språkene i telefonen. Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen Cecillie Samsung Electonics Nordic" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå