Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For alle som har i8910 så er endelig N2o5 ute i dag, og her er det mye god saker for mobilen, i tilleg så fungerer ovi store hundre prosent nå, så endelig litt programer å spill til mobilen, alt uten å måtte signere programvaren og alt.

 

Mye kjekt i den nye versjonen! bare synd at jeg på liv og død ikke får til swype å virke :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei Høybusk. Jeg er helt amatør, og lurer på om du kan forklare meg hvor,og hvordan jeg får estattet mitt originale (nå, ikke oppdaterbare samsung operativsystem) med dette N205 du nevner? Litt sånn med teskje liksom:)

 

For alle som har i8910 så er endelig N2o5 ute i dag, og her er det mye god saker for mobilen, i tilleg så fungerer ovi store hundre prosent nå, så endelig litt programer å spill til mobilen, alt uten å måtte signere programvaren og alt.

 

Mye kjekt i den nye versjonen! bare synd at jeg på liv og død ikke får til swype å virke :(

Endret av tomfly
Lenke til kommentar

- og er det slik at man kan få norsk versjon?

- vil appsene kunne brukes uten dette forbaska styrehjulet som tar halve skjermen?

- og hva er forskjellene (de merkbare) på denne N205 og symianen som står i orginalt?

Du har norsk versjon ja, velger bare internationale packen.

Styrehjulet? hmmm, de program og spill jeg har lastet ned fra ovi store, har ikke dette styrehjulet i alle fall! :)

- Forskjellen er jo forsovet stor ja, du har en mye raskere telefon, med kinetic scrolling, du har en app med veldig mye bra funksjoner, som underclocke / overclocke telefonen, stille div mer avanserte innstilinger på kamera, meny strying, scrolling og annet greier, vet ikke helt hva alt er.

 

MEN det kjekkeste er vell at du med denne appen kan "omgjør" din telefon ID til eks Nokia N8 og du har FRI tilgang til å bruke ovi store, hvor det er mange Gratis (sikkert betal program også, for den som gidder det...) app, spill, tema osv som du kan laste ned til telefonen.

 

Så du kan få en telefon som faktisk er noe lunde brukbar.

 

Hvordan du flasher til N205 står vell best forklart på hjemmesiden til Faenil : http://i8910tuning.com/

Endret av Høybusk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...