Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

Enste som er skrullete i denne tråden var din inntreden

Så"piss off" og la oss som bryr oss fådiskutere sammen

Åhh herrejesus......

Jeg skrev innlegget med glimt i øyet for å påpeke at telefonen nok kommer til slutt, og at noen dager fra eller til ikke spiller noen rolle. Tydeligvis er noen så ømfintlige i sinnet at de lar seg hisse opp av slikt. Nå i ettertid ser jeg jo helt klart at jeg på langt nær kan bidra med så mye som deg!

Håper jeg ikke har ødelagt dagen din, dah!

Til info så bryr jeg meg også, heldigvis holder jeg meg for god til å falle ned på ditt infantile språklige nivå...

Gleder meg veldig til telefonen kommer, men venter litt med å kjøpe.

Hehe.. Det er ikke like lett og skjønne ironi eller rett og slett spøker når man leser det på nettet da.. Og noen har dårligere tålmodighet enn andre, jeg finner alltid en telefon som jeg bare MÅ ha og som kommer om 3-4 månder men jeg ville helst hatt den i går.. Så da blir det mye snakk om hvor man kan få tak i den kjappeste mulig..

Irriterer meg noe veldig over at denne ikke har QWERTY tasteratur og det at jeg ikke liker og skrive sms/mail på touchscreen.. For denne er virkelig ikke langt unna den perfekte telefonen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åhh herrejesus......

Jeg skrev innlegget med glimt i øyet for å påpeke at telefonen nok kommer til slutt, og at noen dager fra eller til ikke spiller noen rolle. Tydeligvis er noen så ømfintlige i sinnet at de lar seg hisse opp av slikt. Nå i ettertid ser jeg jo helt klart at jeg på langt nær kan bidra med så mye som deg!

Til info så bryr jeg meg også, heldigvis holder jeg meg for god til å falle ned på ditt infantile språklige nivå...

Da beklager jeg, lite glimt i innlegget ditt synes jeg men det får jeg ta på min kappe

Vi gleder oss er fasiten :yes:

Lenke til kommentar

Mobilen har sine svakheter. Dårlig lyd på videoopptak(høres bedre ut på de helt nyeste video samplene ute på nettet). Dette er kun software, så dette kan fikses. Men da må gjerne oppløsningen ned eventuelt. HDMI er det tydeligvis ikke, men mobilen takler alle mulige formater. Alltid greit å kunne hive inn på noen filer og koble mobben til et tv uten problmer. Ellers ser eg ingen andre minus med mobben. Har skrevet på min htc hd i noen måneder nå. Funker veldig bra å skrive med telefontastatur og T9. Skal funke bedre med omnia hd, siden skjermen er capacitive. Vil man trykke inn hver bokstav i hvert ord, er nok iphone fremdeles ganske overlegen med multitouch. Noen som vet om andre svakheter?

Lenke til kommentar
Hei

Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic.

Vi har i dagsläget inte fått något datum för när denna telefon kommer

lanseras på den Nordiska marknaden, men den beräknas komma någon gång

under juni/juli.

Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer:

815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00.

Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no.

Med vennlig hilsen

Christofer

Må bare si bra jobba :thumbdown:

Lenke til kommentar

.... Og CDON.com har nå 25. JULI som utgivelsesdato. Vi får vel bare slå oss til rom med at den kommer når den kommer som det ble sagt.

Men orange har tydeligvis salg i uk, og en kan angivelig kjøpe den på ebay for om en er villig til å bla opp. Taktisk må det være nær en skivebom om samsung trekker dette ut med vilje, stemmer 25/7 lanseres muligens både N97, Iphone 3 og kanskje til og med iodu? før Omnia HD. Og alle som er lei av utsettelser vurderer muligens heller å kjøpe en av disse?

Lenke til kommentar
.... Og CDON.com har nå 25. JULI som utgivelsesdato. Vi får vel bare slå oss til rom med at den kommer når den kommer som det ble sagt.

Men orange har tydeligvis salg i uk, og en kan angivelig kjøpe den på ebay for om en er villig til å bla opp. Taktisk må det være nær en skivebom om samsung trekker dette ut med vilje, stemmer 25/7 lanseres muligens både N97, Iphone 3 og kanskje til og med iodu? før Omnia HD. Og alle som er lei av utsettelser vurderer muligens heller å kjøpe en av disse?

eg holder meg til omnia hd, selv om ventetiden har blitt omjustert en smule.

Lenke til kommentar
Brightpoint har fortsatt 9. juni som bekreftet dato. Ingen grunn til panikk! :)

Så var det dette med bekreftede og ubekreftede datoer da :no: , når samsung selv ikke vet, hvordan kan idedata og brightpiont være så sikre at de bekrefter en dato. Idedata ble i beste fall misledet til å gi feil opplysninger.

Ja, ja den som ikke dør får se. ;)

Lenke til kommentar

Brightpoint pleier holde sine bekreftede datoer. Selvfølgelig vet Samsung når den kommer i butikkene, men hva en innleid svenske på kundeservice vet er noe annet. Uansett, den er rett rundt hjørnet :)

Og Idedatas sannsynlig vellykede svindelforsøk skal ikke belastes Samsung.

Lenke til kommentar
Brightpoint pleier holde sine bekreftede datoer. Selvfølgelig vet Samsung når den kommer i butikkene, men hva en innleid svenske på kundeservice vet er noe annet. Uansett, den er rett rundt hjørnet :)

Og Idedatas sannsynlig vellykede svindelforsøk skal ikke belastes Samsung.

Har ingen erfaring med brighpoint, vi får bare se hvem som holder mål først

Lenke til kommentar

Åhh herrejesus......

snakket med lefdal: kommer 10.06 stavanger..

Snakket med Expert: Kommer 20.06 stavnger...

Dette skulle være bekreftet datoer..

Et spm: har denne samme meny system som Omania 900

Lenke til kommentar
Nei, helt annerledes. Omnia kjører Windows Mobile med en Samsung-meny på toppen. Omnia HD kjører Symbian S60 v5 med en ekstra widget-funksjon.

Ta en kikk på youtube, masse videoer :)

oki, takker for info:)

blei skikkelig skuffet over menyen på 900 når eg såg på den ved lefdal...

Vurderer sterkt å kjøpe 8910. Bruker å se film ta bilde samt surfe på nettet med telefonen.

Da må dette være et bra alternativ??

Lenke til kommentar
Nei, helt annerledes. Omnia kjører Windows Mobile med en Samsung-meny på toppen. Omnia HD kjører Symbian S60 v5 med en ekstra widget-funksjon.

Ta en kikk på youtube, masse videoer :)

oki, takker for info:)

blei skikkelig skuffet over menyen på 900 når eg såg på den ved lefdal...

Vurderer sterkt å kjøpe 8910. Bruker å se film ta bilde samt surfe på nettet med telefonen.

Da må dette være et bra alternativ??

Samsung omnia hd er et bra alternativ til dem som har rimelig høyt krav til en mobiltelefon:) oh yes

Har folk sjekket de 4 nye video samplene på youtube? Bildekvaliteten er overlegen. Hadde det bare blitt gjort noe med den jævla lyden.

Lenke til kommentar

Var på Elkjøp de hadde også 10.06.09 som bekreftet dato til hovedlager. Dette fikk jeg beskjed om at var til å stole på.

de hadde også en "god" pris på telefonen, han menste den ville ligge på mellom 7500-8000 kr.

det betyr vel at det nærmer seg, også for de litt billigere nettbutikkene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...