Robols Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg sliter fortsatt med å få lyd på vekkeklokka. Noen som har forslag om hva som kan gjøres? Det vibrerer bare, uansett hvilken profil. Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg sliter fortsatt med å få lyd på vekkeklokka. Noen som har forslag om hva som kan gjøres? Det vibrerer bare, uansett hvilken profil. og du har trykket deg inn på profil - generell der velger du personlig der kan du slå av og på alle mulig varsletoner/ringetoner osv ? Lenke til kommentar
Robols Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, det har jeg prøvd. Fungerer ikke. Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Ja, det har jeg prøvd. Fungerer ikke. Da må de bli soft reset *#7780# og hard reset *#7370# ---vær opps på at hard resetformater tlfminne andre koder her: *#7780# - Soft reset the phone and restores default phone settings. Code 00000000 (8 x zeros) *#7370# - Hard reset the phone. Formats phone memory, mass memory 8GB or 16GB and restores default phone settings. You will loose all user files if not backed up! Default lock code on reset: 00000000 (8 x zeros) *#0228# to check battery information. Test mode. *#62209526# - View MAC address with out removing your battery *#0000# - View Phone version information *#0228# - Phone test mode *#06# - view your IMEI number *#1546792*# - Phone admin mode *#1234# Gives firmware info *2767*3855# - Factory reset *#0002*28346# - The config and advance options menu. Be careful touching anything here! *#1546792*# Another config menu. GSM settings, audio and more. *#3333# - Camera tuning code. *#1234# gives firmware info. *#0000# - Device manager Information *#1111# - Test mode screen. FTA SW Version. Don't know what that is. I assume software version of some sort. Mine's I8910.009 *#2222# - Test Mode Screen. FTA HW Version. REV0.3 *#1234# - Test Mode. SW Version. *#0*# and click on cif cam to take a picture with the front facing vga camera lykke til Endret 30. april 2010 av juveng Lenke til kommentar
Robols Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Takk skal du ha. Nå funker det som det skal igjen Lenke til kommentar
Hunvaakaren Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Går det ann å legge inn anroid opprativ system på denne telefonen? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Går det ann å legge inn anroid opprativ system på denne telefonen? Nei. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Men ka fanken skjedde med den så kalte nye firmware oppdateringen som skulle komme på nyåret da, samsung?????????!!!!!!!!!!!! er mai nå, sist gang eg sjekket ihvertfall Lenke til kommentar
JohnnyJeger Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Takk for svar angående for lav lyd:) Jeg har enda et problem: Når jeg filmer med kameraet og ser filmen etterpå så hender det at det hakker veldig mye. Dette gjelder ikke alle filmene, men noen. Når jeg ser filmene jeg har tatt så kan plutselig bildet stoppe opp, alt fra noen sekunder til maaaange sekunder, men lyden fortsetter som den skal. Noen tips? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Takk for svar angående for lav lyd:) Jeg har enda et problem: Når jeg filmer med kameraet og ser filmen etterpå så hender det at det hakker veldig mye. Dette gjelder ikke alle filmene, men noen. Når jeg ser filmene jeg har tatt så kan plutselig bildet stoppe opp, alt fra noen sekunder til maaaange sekunder, men lyden fortsetter som den skal. Noen tips? he. nettopp fått deg omnia hd eller? Det kalles "dropping of frames." Bør være ca 30 bilder per sekund. Denne mobilen vår skulle klare 24 bilder per sekund, men den klarer altså kun ca 21 bilder per sekund. Så av den grunn "hakker" bildet ditt. Tror vi har mast om det problemet i nsten et år nå på dette forumet. 10hi. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 he. nettopp fått deg omnia hd eller? Det kalles "dropping of frames." Bør være ca 30 bilder per sekund. Denne mobilen vår skulle klare 24 bilder per sekund, men den klarer altså kun ca 21 bilder per sekund. Så av den grunn "hakker" bildet ditt. Tror vi har mast om det problemet i nsten et år nå på dette forumet. 10hi. Ja, dessverre har ikke Samsung tatt seg bryet med å løse dette. Veldig synd, fordi jeg syntes fortsatt Omnia HD er en knalltelefon til mitt bruk. Har i mellomtiden prøvd HTC HD2, Sony Ericsson Xperia X10 og nå siste HTC Desire men fortsatt er Omnia HD'en min hovedtelefon privat. Dette hovedsaklig pga overlegen lyd fra stereo-høyttalerene, bra bilde og native divx/xvid-støtte når jeg spiller av video. Ikke funnet en mobil som er bedre på dette punktet enda. Heldigvis har de mange hjemmelagde rom'ene greie løsninger på problemet med frameraten, takket være at de har "lånt" codecen som brukes i Sony Ericsson Vivaz. Da får du nesten konstant 24 bilder per sekund, og problemet med hakking er tilnærmet eliminert. Du får også kinetisk skrolling i hovedmenyen med flere av disse rom'ene, og flere andre fiffige løsninger. Hardwaren er jo åpenbart på plass i telefonen, men Samsung sin prioritering av denne modellen er under enhver kritikk. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Dere som klager på at samsung ikke har levert norsk firmware ennå, har dere egentlig kilde på at samsung har lovet det på nyåret? Jeg tror den 'nyheten' er tatt ut av rykter, ikke faktiske påstander fra samsung. Takk for svar angående for lav lyd:) Jeg har enda et problem: Når jeg filmer med kameraet og ser filmen etterpå så hender det at det hakker veldig mye. Dette gjelder ikke alle filmene, men noen. Når jeg ser filmene jeg har tatt så kan plutselig bildet stoppe opp, alt fra noen sekunder til maaaange sekunder, men lyden fortsetter som den skal. Noen tips? he. nettopp fått deg omnia hd eller? Det kalles "dropping of frames." Du må lese det jeg har uthevet.. Dere snakker om to ulike problem. Heldigvis har de mange hjemmelagde rom'ene greie løsninger på problemet med frameraten, takket være at de har "lånt" codecen som brukes i Sony Ericsson Vivaz. Da får du nesten konstant 24 bilder per sekund, og problemet med hakking er tilnærmet eliminert. Det har blitt bedre, men det er ennå ingen firmware som har mer enn 23 fps. Disse videoene som er målt til 23,98 fps har dupliserende bilder som fyller ut det siste bildet. Men det har blitt over all forventning bedre, det er sant. Lenke til kommentar
JohnnyJeger Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tror du misforstod det jeg skrev Krankenstein. Det du sier forklarer fortsatt ikke hvorfor bildet på noen av filmene stopper opp i flere sekunder ofte mange ganger. Enten så er filmene jeg tar helt fine, altså hakker ingenting, eller så kan en film jeg har tatt hakke skikkelig mye (bildet fryser i mange sekunder flere ganger i samme film men lyden fortsetter som den skal). Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 aha. Skjønar. Har opplevd det problemer du "egentlig" sikta til, men det er svært sjelden. Vet ikke hvorfor--- Droppng of frames derimot er hele tiden. Jævla irriterende. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Dere som klager på at samsung ikke har levert norsk firmware ennå, har dere egentlig kilde på at samsung har lovet det på nyåret? Jeg tror den 'nyheten' er tatt ut av rykter, ikke faktiske påstander fra samsung. http://www.samsung.com/no/news/newsRead.do?news_group=corporatenews&news_ctgry=&news_seq=17789 3. Den Symbian-baserte mobilen Omnia HD blir også oppgradert i løpet av andre kvartal. Da blir den prisbelønte mobilen enda bedre. Endret 8. mai 2010 av Gjermundsen Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dere som klager på at samsung ikke har levert norsk firmware ennå, har dere egentlig kilde på at samsung har lovet det på nyåret? Jeg tror den 'nyheten' er tatt ut av rykter, ikke faktiske påstander fra samsung. http://www.samsung.com/no/news/newsRead.do?news_group=corporatenews&news_ctgry=&news_seq=17789 3. Den Symbian-baserte mobilen Omnia HD blir også oppgradert i løpet av andre kvartal. Da blir den prisbelønte mobilen enda bedre. Andre kvartal varer helt til 30. juni, eller kan jeg ikke kalenderen min godt nok? Lenke til kommentar
pafos Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg er beta-tester til en nordisk versjon av faenil sin n202-firmware med i hovedmenyen. Beste firmwaren jeg har brukt så langt på min Omnia HD, og om det ikke er noen kritiske bugs blir den sluppet i løpet av kvelden på denne nettsiden. Edit: Og der er den ute, kan lastes ned her. Meget bra, liker spesielt kinetisk meny. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg er beta-tester til en nordisk versjon av faenil sin n202-firmware med i hovedmenyen. Beste firmwaren jeg har brukt så langt på min Omnia HD, og om det ikke er noen kritiske bugs blir den sluppet i løpet av kvelden på denne nettsiden. Edit: Og der er den ute, kan lastes ned her. Meget bra, liker spesielt kinetisk meny. Super denne ja. Tror ikke jeg gidder å bytte til den offisielle når/hvis den kommer, med mindre den har noen sensasjonelle oppdateringer. Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Jeg sliter med at jeg kun kan se ca. 40% av de ubesvarte anropene mine. Noen som vet hva det kan skyldes? Det er helt tilfeldig hvilke ubesvarte jeg ikke kan se, dvs det er ingen spesielle kontakter som gjentas der. Tok en hard reset på tlf, og de andre småprobleme jeg hadde før forsvant. Mens dette med ubesvarte gjentar seg hele tiden og har vel vart i 5mnd sånn ca. Utrolig irriterende! Og så har jeg ett til spørsmål, hvis dere skulle solgt tlf deres, hva er en grei pris å kreve for den? Min er innkjøpt i sept. og bortsett fra ubesvarte fungerer den flott. Men ser på finn.no at det er store forskjeller i pris hos dem som skal videreselge. Edit: skriveleif Endret 14. mai 2010 av Tea88 Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 det var da ikke stor forskjell i pris på finn i det hele tatt. Alle telefonene var mellom 3000-4500. Så en plass mellom der. Spør hvor fort du vil bli kvitt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå