Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5

genser

Anbefalte innlegg

svaret fra Jacob ser du selv så da tipper jeg det er tilfelle

Skjønner fremdeles ikke hvorfor de ikke kunne sende den fredag, men kanskje de hadde tatt langhelg?

Jacob sier de har fått inn mangen telefoner. Det skulle komme inn noen nye samsung mobiler nå i slutten av mai. Sikker på det er omnia hd han prater om?

Det er kun denne telefonen jeg konvenserer med telecorner om

Nb, det er bare å ta en telefon til dem i morgen så får du svar

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva skal du med så mange phones ? ^^ bortkasta penger. Hvor mye skal du ha for w980i din ?

Alle telefonene mine blir solgt rett etter at jeg har kjøpt ny.

Alt utstyr, kvittering + bra behandlig gjør at dette går som en lek

Får snart en N85 til salgs da ;-)

Nb, borkasta penger for deg kanskje, for meg er det lidenskap å ha noe nytt å "leke" med

Å så lenge jeg verken røker eller driver andre dumheter uner jeg meg dette :woot:

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
hva skal du med så mange phones ? ^^ bortkasta penger. Hvor mye skal du ha for w980i din ?

Alle telefonene mine blir solgt rett etter at jeg har kjøpt ny.

Alt utstyr, kvittering + bra behandlig gjør at dette går som en lek

Får snart en N85 til salgs da ;-)

Nb, borkasta penger for deg kanskje, for meg er det lidenskap å ha noe nytt å "leke" med

Å så lenge jeg verken røker eller driver andre dumheter uner jeg meg dette :woot:

Enig:)

Dette forumet er for mobilfolk. Blir for dumt å diskutere om det er vits å bruke så mye peng på en mobiltelefon eller ikke.

PS: har sendt mail til han jacob. Har han fått inn mobilen, handler jeg heller der. Har du noe tidligere erfaringer med telecorner forresten?

Lenke til kommentar
Nei Telecorner er nytt for meg

Er ofte inne på finn.no og fant annonsa deres der.

Så leser jeg her i forumet at de er å stole på, så da venter jeg bare på sendingsnummeret som Telecorner mailer meg

Jeg skal holde deg innformert :-)

Jeg har mine tvil, siden samsung ikke har noen bekreftet dato på når mobilen skal slippes i norge..

Lenke til kommentar
rart om de sier de har telefonen om de ikke skulle ha det ?

Det høres veldig bra ut. Sikker på de er med norsk OS da?

Har du allerede betalt telecorner kanskje?

Jeg spurte (på telefon) om de var med Norske menyer, det var de og JA jeg har betalt

Lenke til kommentar

Jeg spurte (på telefon) om de var med Norske menyer, det var de og JA jeg har betalt

ok. eg får ikke tak i han jacob

Lenke til kommentar

Har pratet med han nå. Han sier det samme som idedata sier. De skulle komme nå 20.mai,men har blitt utsatt til 5.juni.

Lenke til kommentar
Må nesten lolle litt av dette, det er jo helt håpløst :wallbash:

Har ikke noe tro på at den kommer så tidlig som 5 Juni, Tyskland har 15 eller 16 Juni.

Så det er rart at den skal komme så "mye" før her.

Ja dette er latterlig. Alle maser om neste dato 05.06. De fleste sier den er bekrefta da, men det sa de om 20.mai også. Tror idedata og telecorner står rimelig likt på desse tinga. Uansett. Ingen mobil på oss denne måneden heller. Bare den kommer før eg skal på ferie, så skal ikke eg klage ALT FOR MYE!

Kan virke som disse netbutikkene har begynt å missbruke ordet: "bekreftet". Siden ubekreftet, forventet inn og antatt betyr ikke en drit. hm....

Lenke til kommentar

Har pratet med han nå. Han sier det samme som idedata sier. De skulle komme nå 20.mai,men har blitt utsatt til 5.juni.

WHAT....

Lenke til kommentar

Denne tråden var ok i starten med specs, info, m.m.

Nå har det blitt en skrulletråd med desperate nevrotikere som hovedaktører...

Det er så enkelt at telefonen kommer når den kommer. Det er uansett ikke lenge til. Frem til da, gå ut, nyt solen, gi mora di en klem, tenk på noe annet!!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Det er så enkelt at telefonen kommer når den kommer. Det er uansett ikke lenge til. Frem til da, gå ut, nyt solen, gi mora di en klem, tenk på noe annet!!

Dette er en tråd for folk som har/skal eller vurderer å skaffe seg sin egen Omnia hd mobil. Og for de som allerde har bestilt, ønsker selvsagt at butikken holder sine ord. Men ja.

Vi er kanskje litt utålmodig, men det er jo en del av moroa. Når butikker ikke holder sine ord, er det en erfaring vi deler videre, slik at andre ikke gjør samme tabben. Tror vi har en del info om mobilen nå etterhvert her på forumet.

Lenke til kommentar

Enste som er skrullete i denne tråden var din inntreden

Så"piss off" og la oss som bryr oss fådiskutere sammen

Lenke til kommentar
Enste som er skrullete i denne tråden var din inntreden

Så"piss off" og la oss som bryr oss fådiskutere sammen

Åhh herrejesus......

Jeg skrev innlegget med glimt i øyet for å påpeke at telefonen nok kommer til slutt, og at noen dager fra eller til ikke spiller noen rolle. Tydeligvis er noen så ømfintlige i sinnet at de lar seg hisse opp av slikt. Nå i ettertid ser jeg jo helt klart at jeg på langt nær kan bidra med så mye som deg!

Håper jeg ikke har ødelagt dagen din, dah!

Til info så bryr jeg meg også, heldigvis holder jeg meg for god til å falle ned på ditt infantile språklige nivå...

Gleder meg veldig til telefonen kommer, men venter litt med å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...