NoNickAtAll Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det kommet ny programvare fra norsk tipping som fungerer?? Det har kommet. Send spill til 1960. Den kan jeg bekrefte virker veldig godt NNAA Lenke til kommentar
S.Hafsmo Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 ingen som har hørt noe om når "den store updaten" kommer her til lands? Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Desverre, men det kan ikke vere lenge igjen nå Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fring virker jo ikke. not supported sier det. noen som har erfaring ang dette? Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fring funker ikke med meg heller, er nok ikke laget for omni hd min venn Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Er det ingen andre som kjører cooked roms her på tråden? ps: Batteriet mitt holdt i 14 dager : p Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Prøvde å installere HX sin nyeste firmware, men når jeg skulle instrallere den så ble den ikke kodet med "Symbian ROM flasher. Driverene kom opp, men ikke selve kodinga. (Jeg har prøvd på Windows 7 (der var det omvent virkning at jeg ikke fant mobil driverene til mobilen), men det var på Windwos XP kodinga ikke kom opp, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 hva mener du med koding? fremgangsmåten er å bruke XP, installere msi driverene på pc'en og kjøre hyperX rom'en. Da går det automatisk.. Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vist jeg husker rett funker det bare på XP Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vist jeg husker rett funker det bare på XP Har prøvd på XP, ja. Det var der det ikke ville kode seg. Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sjekk om du finner noen gode tutorials på youtube eller noe sånt.. Hjelper som oftest Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har prøvd på XP, ja. Det var der det ikke ville kode seg. Du kunne ikke svart meg også med det samme? Jeg siterer meg selv: "hva mener du med koding?" Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Har prøvd på XP, ja. Det var der det ikke ville kode seg. Du kunne ikke svart meg også med det samme? Jeg siterer meg selv: "hva mener du med koding?" Det er den kodinga jeg mener som ikke kommer opp på XPen,men driverene fungerer på Xpen. (Bildet er "tatt" på windows 7.) Noen som kan hjelpe meg med dette? Endret 9. mars 2010 av svenny000 Lenke til kommentar
mvaageng Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Er det kommet ny programvare fra norsk tipping som fungerer?? Det har kommet. Send spill til 1960. Den kan jeg bekrefte virker veldig godt NNAA Hvordan aktiverer dere kontonen?? Får opp piltaster og bokstavene A B C D, men finner ikke ut hvordan jeg kan taste inn spillekort nr. på bokstaven A får jeg tallet 7 og bokstaven B får jeg tallet 9, på C og D kommer det ingen ting. Er det feil med programmet eller er det noe jeg gjør feil Fant ut av det Endret 9. mars 2010 av mvaageng Lenke til kommentar
mvaageng Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er det noen som vet om et lommelykt program som funker?? Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hei Jeg har fått et problem under filming med min Omnia HD. Det kommer en pipe lyd når jeg skal se på filmen jeg har filmet, den er der på tlfn og når jeg legger inn på pcn. Men har ikke den lyden når jeg hører på musikk, eller bruker opptaker. Noen som vet hva som kan være feil? Prøv dette: Tast inn *#0002*28346# Velg Record Velg Camcord arm_amr Velg TxMicAmp: Hvis den står på 30 så taster du 18. Tast # for å lagre. Trykk Back 3 ganger. Velg Back-up for å lagre. Slå av og på telefonen og sjekk at den har lagret seg på 18. Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ny firmware på norsk: Fersk fra Korea, men egentlig ikke godkjent for Norden enda. Lenke til kommentar
vklev Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hei Jeg har fått et problem under filming med min Omnia HD. Det kommer en pipe lyd når jeg skal se på filmen jeg har filmet, den er der på tlfn og når jeg legger inn på pcn. Men har ikke den lyden når jeg hører på musikk, eller bruker opptaker. Noen som vet hva som kan være feil? Prøv dette: Tast inn *#0002*28346# Velg Record Velg Camcord arm_amr Velg TxMicAmp: Hvis den står på 30 så taster du 18. Tast # for å lagre. Trykk Back 3 ganger. Velg Back-up for å lagre. Slå av og på telefonen og sjekk at den har lagret seg på 18. Nå var pipe lyden borte! Tusen takk Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvor fikk du tak i firmwaren? :o Er det noen som vet om et lommelykt program som funker?? Desverre, har letet etter et jeg og, fant noen som ikke funket da men Lenke til kommentar
tjn Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er det noen som vet om et lommelykt program som funker?? Det er et par programmer som funker.. det ene er PhoneTorch2 det andre er FunFlash jeg bruker selv funflash og den funker meget bra, har ikke prøvd phonetorch2 enda, men ser ut som andre bruker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå