jivac Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som vet om en kan sende låter over FM-båndet med i8910, og om en må ha headsettet koblet til i så tilfelle? Shameless bump. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 i8910 har ikke fm sender... Lenke til kommentar
jivac Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er det da slik at spesifikasjonene om at den skal ha FM-sender ikke er korrekt eller har den bare ikke blitt effektivisert med siste norske versjon av firmwaren? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvor skriver samsung at telefonen har fm sender? jeg repeterer: i8910 har ikke fm sender... Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Etter hva jeg har lest så støttes FM i hardware, men den er ikke aktivert. Noen som vet om det er mulig å bruke datakanalen på mobiltelefonen samtidig som man snakker i telefonen via talekanalen? Endret 24. november 2009 av DJViking Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fikk bilholder i dag. Hendig sak som passer perfekt.Og kostet nesten ingenting. Kan den henge oppe bak speilet?Eller vil snuten mislike det? Kanskje bør den festes lenge ned ...? Lenke til kommentar
mvaageng Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fikk bilholder i dag. Hendig sak som passer perfekt.Og kostet nesten ingenting. Kan den henge oppe bak speilet?Eller vil snuten mislike det? Kanskje bør den festes lenge ned ...? Kan du legge ut linken til siden du kjøpte holderen?? Takk Takk Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Slutt å tro på ryktebørsen. Det verserte om den kunne ha det før telefonen ble ferdig, og noen nettsider har feilaktig skrevet at den har fm sender (amobil.no, hehe). Det er ikke tilfellet. Etter hva jeg har lest så støttes FM i hardware, men den er ikke aktivert.Noen som vet om det er mulig å bruke datakanalen på mobiltelefonen samtidig som man snakker i telefonen via talekanalen? Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fikk bilholder i dag. Hendig sak som passer perfekt.Og kostet nesten ingenting. Kan den henge oppe bak speilet?Eller vil snuten mislike det? Kanskje bør den festes lenge ned ...? Kan du legge ut linken til siden du kjøpte holderen?? Takk Takk http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23234 Lenke til kommentar
lugneste Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Flashet omnia hd`n min for en uke siden ca og da brukte jeg Symbian_ROM_Flashing_Tool_v1.50 og flashet da i XP. jeg bruker windows 7 til vanlig og får ikke kontakt med pc studio etter at jeg flashet. hvorfro har dette skjedd? noen som veit hvordan man fikser dette? hadde vært greit ettersom jeg tok backup av telefonen før jeg flashet til I8910UZCII2 og det er utrolig kjipt å ikke kunne ta fler backupper samt å måtte legge inn alle kontakter og slik igjen. Håper på rask svar. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) les edit'en min lengre opp. Alle komposittkabler med TRRS jack i andre enden skal i utgangspunktet fungere på omnia hd. Den rullsammen kabelen tror jeg har en feil, får såvidt bilde på tv'en og masse støy på lyd. edit2: Hmm finner ikke feilen, har gått over kabelen med multimeter, alt ser ut til å være intakt. Mulig ipod TRRS pluggen er ulik den som skal fungere til omnia hd. Jeg vil fraråde deg å kjøpe kabelen før jeg eller noen andre vet sikkert om den skal fungere eller ikke. Da har jeg funnet ut noe mer ang. AV kabelen jeg kjøpte. Det var en TRRS 3,5mm jack til RCA kompositt for audio og video ut til TV. Det er også det Omnia HD skal bruke. MEN typisk nok er det en annen standard på hvilke kontaktpunkter som er koblet mot hverandre på TRRS og RCA pluggene. Jeg fikk kabelen til å fungere ved å klippe den av og koble de om på nytt til korrekt rekkefølge. Nå får jeg lyd og video ut til TV. Det var herlig å få vite at det ikke var telefonen det var noe galt med, men at jeg bare hadde kjøpt feil kabel. Jeg vil dessuten takke iutstyr.no for kjempegod service. Fikk svar innen 12 timer på en lørdag. Det var min feil at jeg kjøpte feil kabel, likevel beklaget de at den ikke passet til telefonen, og tilbudte meg god pris på en kompatibel kabel. De skulle få inn kabel til omnia HD om noen uker, dersom noen andre skulle være interessert. Endret 30. november 2009 av apegryn Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Flashet omnia hd`n min for en uke siden ca og da brukte jeg Symbian_ROM_Flashing_Tool_v1.50 og flashet da i XP. jeg bruker windows 7 til vanlig og får ikke kontakt med pc studio etter at jeg flashet. hvorfro har dette skjedd? noen som veit hvordan man fikser dette? hadde vært greit ettersom jeg tok backup av telefonen før jeg flashet til I8910UZCII2 og det er utrolig kjipt å ikke kunne ta fler backupper samt å måtte legge inn alle kontakter og slik igjen. Håper på rask svar. Ikke bruk Kinesisk firmware til oppdatering, bruk f.eks. Italiensk eller Hong Kong varianten osv. Bruker du Kiniesisk firmware til oppdateringer blir din mobil re-named till i8910U og dermed vil den ikke synce med PC studio. Lenke til kommentar
lugneste Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Flashet omnia hd`n min for en uke siden ca og da brukte jeg Symbian_ROM_Flashing_Tool_v1.50 og flashet da i XP. jeg bruker windows 7 til vanlig og får ikke kontakt med pc studio etter at jeg flashet. hvorfro har dette skjedd? noen som veit hvordan man fikser dette? hadde vært greit ettersom jeg tok backup av telefonen før jeg flashet til I8910UZCII2 og det er utrolig kjipt å ikke kunne ta fler backupper samt å måtte legge inn alle kontakter og slik igjen. Håper på rask svar. Ikke bruk Kinesisk firmware til oppdatering, bruk f.eks. Italiensk eller Hong Kong varianten osv. Bruker du Kiniesisk firmware til oppdateringer blir din mobil re-named till i8910U og dermed vil den ikke synce med PC studio. så jeg må med andre ord flashe på nytt? eller finnes det pc studio som fungerer med kinesiske? takker for svar Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Flashet omnia hd`n min for en uke siden ca og da brukte jeg Symbian_ROM_Flashing_Tool_v1.50 og flashet da i XP. jeg bruker windows 7 til vanlig og får ikke kontakt med pc studio etter at jeg flashet. hvorfro har dette skjedd? noen som veit hvordan man fikser dette? hadde vært greit ettersom jeg tok backup av telefonen før jeg flashet til I8910UZCII2 og det er utrolig kjipt å ikke kunne ta fler backupper samt å måtte legge inn alle kontakter og slik igjen. Håper på rask svar. Ikke bruk Kinesisk firmware til oppdatering, bruk f.eks. Italiensk eller Hong Kong varianten osv. Bruker du Kiniesisk firmware til oppdateringer blir din mobil re-named till i8910U og dermed vil den ikke synce med PC studio. så jeg må med andre ord flashe på nytt? eller finnes det pc studio som fungerer med kinesiske? takker for svar Ja, du maa nok flashe paanytt.... (Du kan muligens finne en kinesisk variant a PC studio men den vil da vaere paa kinesisk og det vil da heller ikke vaere garantert at den vil virke med din backup osv.) Endret 30. november 2009 av midnightraver Lenke til kommentar
Hunvaakaren Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som sliter med dekning? Når jeg setter på kun gsm så får jeg alltid full dekning. Men når det er dobbelmodus med 3g nett også så har jeg som regel 1-2 streker hele tiden. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 les edit'en min lengre opp. Alle komposittkabler med TRRS jack i andre enden skal i utgangspunktet fungere på omnia hd. Den rullsammen kabelen tror jeg har en feil, får såvidt bilde på tv'en og masse støy på lyd. edit2: Hmm finner ikke feilen, har gått over kabelen med multimeter, alt ser ut til å være intakt. Mulig ipod TRRS pluggen er ulik den som skal fungere til omnia hd. Jeg vil fraråde deg å kjøpe kabelen før jeg eller noen andre vet sikkert om den skal fungere eller ikke. Da har jeg funnet ut noe mer ang. AV kabelen jeg kjøpte. Det var en TRRS 3,5mm jack til RCA kompositt for audio og video ut til TV. Det er også det Omnia HD skal bruke. MEN typisk nok er det en annen standard på hvilke kontaktpunkter som er koblet mot hverandre på TRRS og RCA pluggene. Jeg fikk kabelen til å fungere ved å klippe den av og koble de om på nytt til korrekt rekkefølge. Nå får jeg lyd og video ut til TV. Det var herlig å få vite at det ikke var telefonen det var noe galt med, men at jeg bare hadde kjøpt feil kabel. Jeg vil dessuten takke iutstyr.no for kjempegod service. Fikk svar innen 12 timer på en lørdag. Det var min feil at jeg kjøpte feil kabel, likevel beklaget de at den ikke passet til telefonen, og tilbudte meg god pris på en kompatibel kabel. De skulle få inn kabel til omnia HD om noen uker, dersom noen andre skulle være interessert. Godt jobba, Apegryn! Iutstyr er imponerende kjappe,mener også jeg. Fant du en kabel som virket? Kan du legge ut en link? Takk Takk(-: Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tror ikke de har lagt kabelen ut på nettbutikken ennå, men fikk svar på mail at de hadde bestilt inn slike kabler og at de var noen uker unna. Er nok bare å følge med. Jeg blir nok å bruke ipod kabelen jeg kjøpte. Har modifisert den så den fungerer nå. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg kjøpte min tv kabel hos Convena. Convena Lenke til kommentar
sfu Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som vet hvordan man får tastet inn tall-valg under en telefonsamtale? F.eks menyvalg 1 når man ringer offentlige tjenester. Finner bare oppringing der jeg kan taste inn telefonnummer og starte ny samtale Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg kjøpte min tv kabel hos Convena. Convena <a href="http://www.convena.no/MKTP/TradePoint/B2C/...ntryno=27341024" target="_blank" rel="nofollow">http://www.convena.no/MKTP/TradePoint/B2C/...ntryno=27341024</a> Er det denne?Har du prøvd den,og sett at den virker? Edit: Nei,ser jo at den har en jack-kontakt og ikke usb i ene enden. Så da passer den vel ikke. Har du link til den kabelen du har kjøpt? Endret 1. desember 2009 av dejavu57 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå