Gå til innhold

hjemme laget rakett alt er mulig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter: Jeg ønsker bekreftelse på at du har dine foreldres samtykke til å drive på med dette. Vi ønsker ikke at du skal skade deg. Og hvis det skulle skje på grunn av tips du har fått fra oss, hadde det vært utrolig leit..

Har du samtykke/fått lov av foreldrene dine til å drive på med dette?

Lenke til kommentar

"Sprengningssted hvor salve er under lading eller står ferdig ladet, skal være bevoktet og, om nødvendig, avsperret inntil sprengning finner sted."

"Ferdig ladet salve avfyres straks alle forhold ved lading og sikkerhet i omgivelsene er kontrollert slik at sprengning kan foregå på sikker måte."

"Den med sprengningsfaglig kompetanse som har deltatt i planlegging av sprengningsarbeidet skal være tilstede når salven lades og sprenges."

Blir spennende å se hvordan trådstarter har tenkt å gjøre dette uten å bryte loven, spesielt sistnevnte.

(Såfremt rakettoppskytning har samme regler som sprengning, men dette prosjektet ender nok opp som det uansett)

kilde: §10-13

Endret av khaffner
Lenke til kommentar
"Sprengningssted hvor salve er under lading eller står ferdig ladet, skal være bevoktet og, om nødvendig, avsperret inntil sprengning finner sted."

"Ferdig ladet salve avfyres straks alle forhold ved lading og sikkerhet i omgivelsene er kontrollert slik at sprengning kan foregå på sikker måte."

"Den med sprengningsfaglig kompetanse som har deltatt i planlegging av sprengningsarbeidet skal være tilstede når salven lades og sprenges."

Blir spennende å se hvordan trådstarter har tenkt å gjøre dette uten å bryte loven, spesielt sistnevnte.

(Såfremt rakettoppskytning har samme regler som sprengning, men dette prosjektet ender nok opp som det uansett)

kilde: §10-13

jeg har lært mye av dere jeg skal avfyra raketten på en øy for jeg bor like nærme bolærne leirskole så skal avfyre på en øy skal 25 meter lunte en venn av meg lunta brener sakte så jeg tar båt og gull gass ute på havet for og få nokk sikerhet men jeg bekymrer meg for landinga jeg må byge som at raketten flyter

Du er ikke ferdig oppvokst før du har sprengt av deg et par fingre. Gammelt jungelord.

jeg skal ikke sprenge

Lenke til kommentar

Trådstarter: Jeg er redd du skal komme til å skade deg. Og har ikke lyst til at det skal skje på bakgrunn av ting du har hørt eller lest her. Jeg har bedt om bekreftelse på at du har dine foreldres samtykke, her og i PM. Da jeg ikke har fått det, stenges tråden til ditt eget beste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...