Gå til innhold

Skjerm til spilling, 10k lcd. Samsung LE40A686 beste valg?

Anbefalte innlegg

Vel da var det endelig på tide og blitt kvitt CRT skjermen :p

Har lest mye på dette forumet og funnet ut att samsung er overlegne for tiden når det kommer til lcd skjermer. Spesielt LE40A656, den jeg ser på er jo bare en oppgradert variant. Som faktisk er billigere også. Sett litt på klassen høyere, 7 serien og opp men ser att de sliter med input lag når det kommer til spill. 360 skal tilkobles, ps3 og pcen.

Stemmer dette? Finnes det noe bedre til mitt formål? 10k er maks grensa inkludert frakt. Mer i huset her som skal fornyes.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel da var det endelig på tide og blitt kvitt CRT skjermen :p

Har lest mye på dette forumet og funnet ut att samsung er overlegne for tiden når det kommer til lcd skjermer. Spesielt LE40A656, den jeg ser på er jo bare en oppgradert variant. Som faktisk er billigere også. Sett litt på klassen høyere, 7 serien og opp men ser att de sliter med input lag når det kommer til spill. 360 skal tilkobles, ps3 og pcen.

Stemmer dette? Finnes det noe bedre til mitt formål? 10k er maks grensa inkludert frakt. Mer i huset her som skal fornyes.

Takker for svar :)

Jeg har ikke selv gamet på denne tv-en, men mange klager over mye slep og input lag. Samsung har vistnok kommet med en oppdatering som skal ta seg av noen av disse feilene. Om det stemmer vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

Dette var det jeg fant:

Mild input lag (except in "Game" mode or over VGA) may affect sensitive gamers

Kilde hdtvtest.

Samme kom vel egentlig lyd og bilde frem til her i Norge også.

Så det gjorde meg ikke usikker, vet bare att fra 7 serien som har led baklys sliter med input lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...