tørrfisk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hovmod starter opp også i Darkfall med gamle og nye spillere! Vi ser etter folk som har erfaring med tidligere MMORPG. Det blir fokus på alle aspekter av spillet, fra pvp til politikk. Klanen er for de som er over 18, slik at vi unngår en del useriøsitet, samt at kommunikasjonsnvået forhåpentligvis blir litt høyere, selv om dette selvsagt ikke er noe garanti. Det stilles krav til deg at du er flink i pvp og er dedikert. Vi har 100 slot Ventrilo server og nettside med forum. Ta gjerne kontakt hvis du er interessert eller vil ha mer informasjon eller registrer deg på: www.hovmod.org Endret 13. april 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
lldannyll Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er utrolig spent på Darkfall og gleder meg! Er keen på en guild og er på leiting etter en. Har du lyst på en ekstra spiller i guilden er det bare å ta kontakt Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Leter også etter noen å spille med, har bra med erfaring fra mmorpg, så håper det er muligheter for å bli med. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 You're in Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Nå er det ikke lenge til launch! Vi utarbeider nå Darkfall-delen av forumet aktivt og skal få opp medlemsliste rimelig kjapt. Det er en del folk fra hw og gamer.no som har meldt interesse, så dette blir absolutt interessant! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Høres bra ut, gleeeeder meg så evig! Er klar for en mmo opptur etter etpar nedturer :< Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Samme her! Spillet har enormt med potensiale Lenke til kommentar
Moonsigil Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Heisann Hoppsann. Synes denne guilden virker svært spennende og lurer på om det fortsatt er plass til spillere? Hvis det hjelper noe, så har jeg tenkt til å være fullblods "mage" i Darkfall, noe som sikkert vil være svært vanskelig i starten, men som jeg kan tenke meg er veldig kjekt å ha i en guild ved et senere tidspunkt. Lurer dermed på om det er plass til en mage, og om man MÅ være Mahirim for å bli med? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Heisann Hoppsann. Synes denne guilden virker svært spennende og lurer på om det fortsatt er plass til spillere? Hvis det hjelper noe, så har jeg tenkt til å være fullblods "mage" i Darkfall, noe som sikkert vil være svært vanskelig i starten, men som jeg kan tenke meg er veldig kjekt å ha i en guild ved et senere tidspunkt. Lurer dermed på om det er plass til en mage, og om man MÅ være Mahirim for å bli med? Det er fortsatt plass, så du er absolutt velkommen! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Launchen gikk jo katastrofalt dårlig. Det er et fåtall av oss som har fått registrert spillet. Jeg har nok tro på spillet til å ville vente og håper resten av guildet har det Jeg trenger konfirmasjon på hvem som skal bli med, så send meg en PM eller registrer deg på forumet, så har jeg bedre oversikt! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tro jeg har registrert meg på sida, og det skal litt mer til enn dette her for å skremme meg vekk, hyggelig at de slenger på noen estra dager da. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Det høres bra ut! Vi har sendt inn søknad til savage alliance og får forhåpentligvis snart svar Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Heisann, jeg har veldig lyst til å bli medlem Registrer meg på siden akkurat nå Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Flere melder sin interesse daglig nå, men et fåtall av de er in-game enda. Jeg håper shopen kommer opp så raskt som mulig, slik at vi kan gjøre krav på en by før det blir vanskelig! Savage alliance er utrolig trege med å behandle søknaden forresten. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Kan dere som har meldt interesse skrive en post på forumet? (http://www.hovmod.org) Dette gjør at jeg får bedre oversikt over hvem som fortsatt er med på skipet. De som er in-game trenger all hjelp de kan få for å få gjort krav på en by! For de som er in-game, sjekk ut posten på forumet vedrørende det! Forumet blir oppdatert med nytt darkfallskin fortløpende, nåværende banner er midlertidig. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 We’ll open up sales of a limited number of copies of Darkfall tonight European time Tuesday March 3d. We will try to repeat this every weekday until the extreme demand slows down and we’re able to leave the shop open 24/7. To answer the questions of how you can sell out a digital download, we’re throttling the number of new players in the world to limit queue times and protect the user experience. Server optimizations first and adding new servers in time are the steps we are taking to improve this experience. Da er det klart for en ny runde med registrering av kontoeri kveld Satser på at flest mulig i klanen får seg konto i dag! Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tror du håper fånyttes. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Det var nok litt naivt ja Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Nå begynner folk å komme seg inn i spillet og klanen er i gang med å formes. Køtidene har også gått drastisk ned, så det er lettere å planlegge ting på forhånd. Vi rekrutterer stadig, så hvis du er interessert ta kontakt på PM eller forumet. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) aprilspøk Det er ikke bare bare å drive klan, så vi har besluttet at klanen med øyeblikkelig virkning blir en betalingstjeneste. Det er ikke snakk om store summen, så regner med at det skal falle i relativt god jord For mer info: http://www.hovmod.org/index.php?showtopic=...0entry352 Endret 13. april 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå