Drittsekken Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg er ganske ny til dette. Jeg prøver å kopiere mine VHS opptak inn på PC'en. Jeg har et ATI RADEON 64 MB VIVO DDR kort med viteo inn (vet det ikke er av topp kvalitet, men det holder). Jeg bruker akkurat nå ATI sin Video Capture, da jeg ikke fikk div andre program til å funke så godt til kortet mitt. Problemet er at lyden blir forsinket i forhold til bildet. Dette blir verre og verre lenger ut i opptaket. Jeg har utelukket lengde på kabler, siden det blir verre og verre. Noen som har noen forslag? Evt. til et program som er bedre å bruke? Kan det være PC'en som er for treig? P3 1000MhZ 512 MB SD 18,2 GB SCSI U160 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg hadde samme problem før med Pinnacle PCTV/Pro og et Asus skjermkort. Jeg løste det ved å bruke VirtualDub og sette på "Lock video-stream to audio" (Eller var det "Lock audio-stream to video"?) Uansett funka det perfekt etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå